Allebei volstrekte onzin
Ik weet zelfs een aantal liedjes nog mijn groep 8 musical was 20 jaar geleden
Ik heb gestemd op geld weggooien maar heb desondanks zelf net een huis gekocht. Vind de poll opties nogal beperkt eigenlijk. Want ja ik vind t weggegooid geld, want no way dat mijn huis dit geld âwaard isâ(Maargoed wat is waarde). Maar ik vind huren ook geen weggegooid geld. Het gaat er gewoon om wat je op welk moment in je leven nodig hebt en wil.
Ja vond het echt leuk, had zelfs een solo en ken heel veel liedjes nog. Ken ook nog een liedje uit de musical van groep 2, heb die zo vaak random in mijn hoofd en word er altijd blij van
Ben nog altijd boos dat ik niet de hoofdrol kreeg
Het is inderdaad heel kort door de bocht geschetst, en inderdaad je moet ook maar wat zien te krijgen
Ik huur nog, maar vind het met de oplopende huur en gasprijzen(ik mag in mijn huis niet zomaar wat aanpassen dat het duurzamer wordt) wel drukken als ik vrienden zie met een koophuis met veeeel lagere vaste lasten
Tegelijkertijd moet ik maar genoeg zien te kunnen lenen en
We deden een zelfverzonnen musical en het was heel kut
Was dit door een juf of meester die vonden dat ze hun ekte roeping (een leven op de BĂHNE!) hadden gemist en nu op deze manier erkenning probeerden te krijgen?
iedereen verdient een benny vreden eindmusical
edit: eigenlijk geen idee of dit tegenwoordig nog een ding is
Ik vond de musical erg leuk omdat ik zelf ook toneel speelde en dat fantastisch vond. Wat ik helemaal kut vond was dat de hoofdrollen naar de populaire kinderen gingen (want we deden het via stemmen) die het 1) absoluut niet konden en 2) echt niet leuk vonden en dus hun best ook niet deden. Ik kreeg een kutrol, had namelijk een minirol als jongen en moest een solo zingen tijdens een ander mini rolletje wat ik heel stom vond want ik kan wel toneel spelen maar absoluut niet zingen. Doet nog steeds pijn hahahah
Ja same. Echt 2 zinnen van 2 woorden each, en was ook nog eens een dubbelrol alsin dat iemand anders OOK mijn karakter speelde op een ander moment, want er waren te weinig rollen voelde me echt niet gezien in die tijd
Nee de meester had zelfs wel een musical uitgekozen, maar de groep 8 waar ik inzat was vrij onhandelbaar (en die meester na/tijdens dat jaar overspannen) dus niemand wilde dat doen. Ik vermoed nu trouwens ook dat ouders zich ermee bemoeid hebben als ik erop terugkijk. Want die gingen zich ook bemoeien met de inhoud? Heel apart allemaal
Oké stel je doet een plant in een pot (afb. 1), laat je dan dat plastic potje (afb. 2) eromheen zitten of doe je het zonder plastic potje in de pot met potgrond?
Afb. 1
Afb. 2
- Ik laat het plastic potje eromheen
- Ik zet het zonder plastic potje in de pot
0 stemmers
Planten hebben vaak meer ruimte nodig als je ze hebt gekocht, dus of overpotten in een groter plastic potje, of in de echte pot!
tijd zal de âik zet het zonder plastic potje in de potâ stemmers leren
doe het alleen bij terracotta soms
wat gebeurt er dan?
Dan kan de grond te vochtig blijven waardoor de wortels gaan rotten, bij zoân binnenpotje is er wat ruimte tussen het binnenpotje en de pot om water op te vangen.
Ik zet ze eerst met plastic erin, maar als ik ga overpotten doe ik ze Ăłf zonder Ăłf in een groter plasticje wat ik dan van een andere plant heb bewaard! Is namelijk makkelijk voor wisselen van potjes als je t interieurwise anders wil
Gewoon stenen of iets onder in je potje doen. En dan grond en je plantje erin. Je laat dat arme ding toch niet in dat plasticje zitten. Free the plant.
Ik heb toch een aantal planten die zo al >5 jaar prima overleven! Vind zon randje van het plastic potje zo lelijk staan in de pot