Boeit ze wss niet, het is horeca dus we zijn altijd open met alle feestdagen
Een paar weken geleden was ik naar een concert in de Ziggo Dome van iemand anders en toen was het echt gigantisch druk bij Bijlmer Arena daar. Ik schrok echt ff omdat ik bang was voor een enorme rij terwijl ik al vrij laat was.
Maar die extreme drukte was dus voor Snelle die in AFAS stond die avond. Bizar die rijen daar! Had echt niet verwacht dat hij zo populair was.
Suzan en Freek hebben de ziggo dome uitverkocht. Nederland heeft geen smaak.
Ik vind zijn muziek dus extreem ‘nee’, maar partner heeft hem vaak op repeat staan en ik dacht echt dat hij een van de weinige is die zijn muziek echt leuk vind.
Misschien waren maar 1000 kaartjes voor de verkoop?
Ja cannot met deze gast.
Zon jij topless?
- Ja, vaak
- Soms
- Nee
0 stemmers
Voel je een drempel om topless te zonnen?
- Ja, ik zou het wel willen doen, maar ik durf het niet
- Op sommige plekken ervaar ik een drempel en doe ik het daarom niet
- Nee, ik heb er schijt aan
- Nee, ik wil het sowieso niet
- Anders
0 stemmers
Niet alleen op sommige plekken ervaar ik een drempel, ook in sommig gezelschap.
Zijn nieuwe muziek vind ik inderdaad dezelfde categorie als Suzan & Freek maar bijv. Scars, Plankgas en Reünie vond ik echt heerlijke liedjes.
Ja die money is voor scars op mijn hart, yeah, oh
Oh ik voel alleen maar love in mijn squad, yeah, oh
Ze willen niet dat ik blow, ik was down low
Ik ben aan het rennen want ik heb het ze beloofd
Ja die money is voor scars op mijn hart, yeah, oh
Waar luister ik naar
Ik zet Wu-tang nog even op om van dat vieze gevoel af te komen nadat ik dit heb gelezen.
Ja dit weerhoudt mij er ook van
In de sauna bijvoorbeeld heb ik er geen enkele moeite mee, ook omdat iedereen dan naakt is + er zijn geen telefoons toegestaan
Ik hoef niet zo nodig huidkanker op m’n borsten
Ik dacht alleen maar: het is 2022, hoezo zonnen we uberhaupt nog?
Beetje zelfde reden als @tessel inderdaad. Het lijkt me oprecht chill, maar m’n borsten hebben nog nooit zonlicht gezien dus tenzij factor 100 bestaat, ga ik echt levend verbranden en dat vind ik op die plek echt een eng idee.
Ik doe het af en toe, als in misschien drie keer per jaar. Ik verbrand snel en moet goed smeren. Maar mn tetten zijn nog nooit verbrand hoor. En ik lig sowieso ook nooit op het heetst van de dag in de zon, dat scheelt ook wel denk ik zo.
Topless zwemmen vind ik ook een van de meest chille dingen ever haha. Topless in de schaduw is trouwens ook een prima optie
Net even gecheckt en hij was nog wel zover dat hij wist dat het een Surinaamse feestdag was maar had geen idee wat het verder inhield.
Weet jij wat keti koti is?
- Nog nooit van gehoord
- Ik ken alleen de naam
- Ja
- Ja en zelfs wel eens gevierd
0 stemmers
Ik zag op intranet van werk ook ieman de vraag stellen of er nog aandacht kwam. Direct een reactie of we dan ook het einde van de oorlog in Nederlands Indie gingen vieren…
We hebben nog een lange weg te gaan vrees ik.
Sinds ik mijn schoonvader tegenkwam tijdens het topless zonnen op het strand doe ik het sowieso niet meer in NL.