Stel je persoonlijke vraag #36

Een petat speciaal met curry zeker

1 like

Ik heb in Korea maar 1 keer iets te pittig gevonden en dat was een zeewiersoep! Maar ik verdenk ze er ook nog wel van dat ze het milder maakte omdat ik een toerist was :grimacing:

Ik vind thais en indiaas ook veel pittiger!

5 likes

Nee mosterd :crazy_face:

1 like

Ik weet niet meer wat het was maar ik was in een authentiek Thais restaurant en iedereen bestelde zijn eten mild en ik zei heel dapper medium want ik kan best goed tegen pittig eten maar het was zo pittig dat mijn maag er gewoon zeer van deed en ik het helemaal heet kreeg van binnenuit zeg maar :joy:

Dat hete gevoel in je mond kan ik wel tegen (mijn favo peper is habanero) maar dit was wel next level :hot_face:

6 likes

Is KUWTK de moeite om van begin af aan te kijken als je het nog nooit hebt gezien?

• Jazekers
  • Nee meit zoek wat beters
  • Geen idee

0 stemmers

2 likes

Ik zou het sowieso niet kijken, tenzij je zin hebt in in scĆØne gezette dingen en scĆØnes die stiekem maanden later zijn opgenomen zodat ze de waarheid kunnen verdraaien

1 like

Ik vond de eerste seizoenen leuk en toen gebeurde er tenminste iets. In de latere seizoenen zien we minder en minder de reacties live en halen ze ook privacy meer aan

4 likes

Ik moest echt heel lang nadenken haha. Maar ik heb alleen het laatste seizoen gekeken en miste eigenlijk niks, dus dat kun je altijd eerst proberen

2 likes

Draag jij in de zomer blote benen met dichte schoenen?

• Nee, blote benen = warm weer = open schoenen
  • Ja, sneakers
  • Ja, lage laarsjes zoals docs
  • Ja, hoge laarzen of cowboy laarzen

0 stemmers

Ik kan echt niet tegen opgesloten voeten. Loop het liefst altijd op slippers en van blote benen met dichte schoenen word ik echt naar.

2 likes

Ik draag ook in de zomer lange broeken. En schoenen zijn sneakers of blote voetenšŸ˜…

5 likes

Geen sneakers, maar had vandaag Toms aan onder blote benen.

3 likes

Ik ook liefst slippers (of gewoon blote voeten eigenlijk) maar dat is levensgevaarlijk op werk met die kinderen die dan de hele tijd op je tenen staan dus 9 vd 10 x toch sneakers haha

3 likes

Ik vind docs wel leuk staan met blote benen maar krijg altijd zulke schuurplekken, tot bloedens aan toe. Mega jammer

3 likes

Misschien als ik ooit leuke open schoenen vind waar je goed en lang op kunt lopen dat ik wat anders dan sneakers in de zomer draag.

1 like

Geen idee, de keren dat ik dat heb gedaan herinner ik me niet meer namelijk :rofl:

9 likes

Ja ik heb het echt te druk met kotsen dan om me zorgen te maken over die bril

23 likes

Favoriete snackbar snack?:

• Kaassoufle
  • Kroket
  • Bamischijf
  • Loempia
  • Gehaktbal
  • Berenklauw
  • Frikandel
  • Een hele andere snack, namelijk…
  • Friet/p.atat

0 stemmers

2 likes

Kipcorn

9 likes

Feierbal

6 likes

Door deze vraag besef ik dat ik altijd op de wc zit en in een emmer overgeef in plaats van gewoon op m’n knieĆ«n boven de wc ga hangen. Echt nog nooit gedaan. Nu voel ik me raar :joy: ik denk dat dat komt omdat ik als ik moet kotsen altijd eerst hele erge buikpijn heb en dan niet weet wat er gaat gebeuren

Leuk he

10 likes