Nutella
pussy
excuseer, weet niet waar deze vieze mannen oprisping opeens vandaan kwam
Zwanger en aanvulling van vitamines (als je tekorten bedoeld) is toch ook een medische reden?
Sushi
Ben jij morgen (Ketikoti) vrij?
- Ik werk sowieso nooit op vrijdag, maar anders was ik wel vrij ja
- Ik werk sowieso nooit op vrijdag, maar anders moest ik gewoon werken
- Nee ik moet gewoon werken
- Ja ik ben vrij vanwege Ketikoti
0 stemmers
Ahahhahahah
Ik heb nog nooit kont gegeten
Pindakaas
Hey ik zei nee, maar ik ook niet inderdaad. Gewoon echt de minst boeiende optie op het menu. (En inmiddels vegan dus gaat er ook niet meer van komen)
Bedoel je vrij genomen? Of vanuit de werkgever?
Allebei!
Ik heb vrij gevraagd van werk voor Ketikoti om heri heri te eten in Rotterdam met mijn vriend en zijn familie en daarna gaan we het vieren!
Wat leuk! Ik ga morgen wel werken maar thuis heri heri maken. Veel plezier!
Ik probeerde een afspraak bij de tandarts te maken (moet me inschrijven bij een nieuwe praktijk ivm verhuizing) en alle praktijken hebben een opname stop Dus kan geen controle inplannen, zo raar
Je zorgverzekering kan miss helpen. Ik kon in een stad nergens terecht bij een huisarts terwijl ik een ziekte had toen was het via de verzekering binnen een paar dagen geregeld.
Ik heb ook nog nooit een Big Mac op. Ook geen Big Tasty of Quarter Pounder. Heb zelfs bij McDonaldâs gewerkt, dus vind het een hele prestatie al zeg ik het zelf haha. Vind die burgers er gewoon smerig uitzien.
Quarter pounder is fucking lekker tho
Maar je hoeft toch niet tegelijk op te staan om elkaar een kus te geven? Mijn vriend staat een uur eerder op dan ik, dan word ik even wakker van zijn wekker, krijg een kus, en dan staat hij op en slaap ik lekker verder.
Bij ons gaat het ook zo ja. En de helft vd tijd weet ik niet eens meer dat ie me een kus heeft gegeven
Toen ik nog een vriend had moest ik er geregeld eerder uit en was het gewoon een snelle kus op zijn wang voorhoofd of achterhoofd haha
Oh ja, same hoor, maar ik krijg hem wel elke dag. En als ik dan opsta zit hij te werken (werkt altijd thuis) en krijgt hij ook nog een kus van mij met mijn ochtendadem voor ik onder de douche spring