Stel je persoonlijke vraag #36

Ik zet Wu-tang nog even op om van dat vieze gevoel af te komen nadat ik dit heb gelezen.

9 likes

Ja dit weerhoudt mij er ook van
In de sauna bijvoorbeeld heb ik er geen enkele moeite mee, ook omdat iedereen dan naakt is + er zijn geen telefoons toegestaan

2 likes

Ik hoef niet zo nodig huidkanker op m’n borsten

13 likes

Ik dacht alleen maar: het is 2022, hoezo zonnen we uberhaupt nog?

26 likes

Beetje zelfde reden als @tessel inderdaad. Het lijkt me oprecht chill, maar m’n borsten hebben nog nooit zonlicht gezien dus tenzij factor 100 bestaat, ga ik echt levend verbranden en dat vind ik op die plek echt een eng idee.

1 like

Ik doe het af en toe, als in misschien drie keer per jaar. Ik verbrand snel en moet goed smeren. Maar mn tetten zijn nog nooit verbrand hoor. En ik lig sowieso ook nooit op het heetst van de dag in de zon, dat scheelt ook wel denk ik zo.
Topless zwemmen vind ik ook een van de meest chille dingen ever haha. Topless in de schaduw is trouwens ook een prima optie

2 likes

Net even gecheckt en hij was nog wel zover dat hij wist dat het een Surinaamse feestdag was maar had geen idee wat het verder inhield.

Weet jij wat keti koti is?

• Nog nooit van gehoord
  • Ik ken alleen de naam
  • Ja
  • Ja en zelfs wel eens gevierd

0 stemmers

Ik zag op intranet van werk ook ieman de vraag stellen of er nog aandacht kwam. Direct een reactie of we dan ook het einde van de oorlog in Nederlands Indie gingen vieren…
We hebben nog een lange weg te gaan vrees ik.

2 likes

Sinds ik mijn schoonvader tegenkwam tijdens het topless zonnen op het strand doe ik het sowieso niet meer in NL. :grimacing:

12 likes

Ik liep net op het schoolplein langs groep 4 en hoorde dat ze het over keti koti hadden, ik was wel aangenaam verrast. Kan mij niet herinneren dat dit bij mij op school werd behandeld.

6 likes

Als ik topless zon heb ik daarna 2 witte strepen over m’n zijkant of armen want grote hangboobs die dan ergens heen moeten HAHA dan liever tanlines van een bikinitop :upside_down_face:

4 likes

Het enige wat ik over slavernij heb geleerd is de driehoekshandel en hoe de tot slaaf gemaakten met het schip werden vervoerd.

Ik hoop dat tegenwoordig dit onderwerp wat beter wordt belicht op scholen.

1 like

Ps ik ben een Belg

Het is geen Surinaamse feestdag?

1 like

Nee? Als Belg wist ik niet helemaal wat het was, en Google zegt me ook dat het een van oorsprong Surinaamse feestdag is?

Excuus, dat is inderdaad wel zo!

Maar het gaat niet alleen om Suriname:

Op 1 juli 1863 schafte het Koninkrijk der Nederlanden met de Emancipatiewet de slavernij af in Suriname en op de Nederlandse Antillen

4 likes

Nee, einde van de oorlog in Indonesië op 15 augustus. (Maar dan Nederlands Indië genoemd door deze persoon.) Mogelijk is er nog wel een reactie op gekomen, dat heb ik niet gezien.
Er is wel verandering op werk met dit soort zaken, moet ook want overheid alleen deel van de organisatie gaat nog niet zo mee erin. En het gaat zo tergend langzaam. Maar goed, overheid.

3 likes

Had het nog nooit gegeten maar het was lekker!

18 likes

Wat is voor jou van toepassing?

• Haver-cappu
  • Kaascroissant
  • Iphone
  • Socials
  • Ochtendkrant
  • Make-up
  • Sprinter
  • Hillywood
  • Ideetje pitchen
  • Legio BN’ers in je rolotex