Mexicano!
Ik heb allergodil oogdruppels via de huisarts op recept. Werken perfect. Crap van de drogist doet niks voor me. Nu heb ik vooral last van een extreem verstopte neus maar daar heb ik nog niks voor ![]()
Heb jij wel eens hard drugs gebruikt? Niet anoniem:
- Ja
- Nee
0 stemmers
Ik dus nog nooit maar dan voel ik me weer zon tyfesnormalo. Nee maar eerlijk zou ik van alles hebben geprobeerd als ik niet bang was hoe mn lichaam erop zou reageren. Aangezien ik al op een IC kan belanden voor een suffe antibiotica.
Haha Oooh ja!
Omdat allergieĂ«n kunnen komen en gaan. Volgens mij krijgen ook relatief veel mensen âlaatâ last van hooikoorts, ik hoor in ieder geval in mijn omgeving dat de meesten het niet van kinds af aan hebben.
Wat vind je ervan dat als op grote festivals als defqon 1. Een enorme hoeveelheid vuurwerk wordt afgestoken?
- Maakt me niks uit
- Ja dat doet me wel wat
- Anders
0 stemmers
Vind het allemaal zo hypocriet en schijnheilig ![]()
Het is zo slecht voor het milieu. Ik lig er niet wakker van en ik vind het wel mooi om te zien maar ik vind het ook niet helemaal meer van deze tijd.
1 keertje op een festival is iig wel beter dan weken knallen rond oud en nieuw.
Ja ik geloof dus totaaaaal niet dat 1 keer alles in de lucht knallen beter is dan het verspreiden over een aantal dagen. Dat is toch totale onzin? Het is wel beide kut idd. Maar aangezien hier dacht ik zoveel klimaat bewuste mensen zitten. Het is gewoon gelul. Dus het mag niet in 1 keer, maar eigenlijk wel.
@Echo je hebt je bericht aangepast zie ik.
Ja doet me wel wat kan positief en negatief zijn i guess. Maar ik vind het echt onnodig
Ja omg de viandel was nog lekkerder
helemaal vergeten. Waarom maken ze die niet vega?? Dat korstje kan zoân vieze vega frikandel misschien wel redden
Nee, omdat ik een enorme schijterd ben en altijd bang was dat net ik iets uit een slechte âbatchâ zou treffen of er raar op zou reageren.
Heb wel afgesproken met een vriend die arts is en wel eens iets gebruikt dat ik als ik een keer wat wil proberen ik dat dan met hem doe, want dan voel ik me fijner. Hij laat het ook eerst altijd testen.
Verder ben ik altijd mega naief en heb ik nooit door dat er om me heen wordt gebruikt op feestjes of festivals.
Vind ik leuk, want ik betaal er dik voor in de vorm van een duur kaartje. Dan verwacht ik ook dat de organisatie all out gaat met een enorme show en vuurwerk
Alcohol is ook een harddrug
Geloof niet dat 40% van de ffers nog nooit alcohol heeft gedronken
Ja ok deze opmerking komt altijd weer terug, maar het is wel duidelijk dat ze hier illegale harddrugs mee bedoelt toch.
Ehm nee? Ze zegt harddrugs en alcohol is daar eentje van. Ik vind t echt bizar dat we met zân allen in deze maatschappij maar gewoon vinden dat dat okĂ© is en omdat we t allemaal doen en drinken sinds we 15 zijn, het niet als harddrug bestempeld zou moeten worden, terwijl het dat gewoon is. Maargoed is mijn mening ![]()
Ja tuurlijk is een feit. Maar het is wel mijn mening dat ik dat problematisch vind en er dus voor kies om t hier te benoemen, en ik vind het ook niet obvious dat ze geen alcohol bedoelt.
Nou nee ik ben het helemaal met je eens dat het meer als harddrug gezien zou moeten worden, ik bedoelde alleen dat in de context van deze vraag het me wel duidelijk leek dat het hier om middelen gaat die volgens de opiumwet als harddrugs worden beschouwd. Mij zie je alcoholgebruik volgens mij niet verdedigen in mijn post.
Niet letterlijk nee, maar ik vind dus wel dat als we allemaal vinden dat alcohol âobviously niet bedoeld wordt hierâ, we de schadelijke effecten van alcohol bagatelliseren. Maargoed, dit hoeft niet mijn heuvel te zijn dus t is wel duidelijk nu geloof ik.
Voor mij is het onderscheid: alcohol legaal en harddrugs illegaal waarmee je de meest heftige criminaliteit steunt in Nederland als daarbuiten (zuid-Amerika).
Well it takes one to know one. Dus als je het een keertje gedaan hebt, zie je meteen wat er op feesten gebeurd.