In dit soort situaties kan ik alleen maar bedenken dat ze mij weg mogen stemmen hoor wie wil er nou in zoân fucked up wereld leven. Er zijn veel ergere dingen dan dood zijn.
Zoân toffe film vond ik dit!
Bij sommige vakken kan ik me dat voorstellen. Bij geschiedenis kan je nou eenmaal een film over de oorlog verwachten, maar houd dan wel rekening met de kijkwijzer of waarschuw de leerlingen en geef ze de optie om tijdens enge scènes even op de gang te staan. Maar bij vakken waarbij je talen leert zou je toch denken dat een film die iedereen kan/durft te kijken voor meer interesse in de taal/cultuur zorgt.
Lijkt me een leuke film om in de klas te laten zien haha.
Ik vind niet dat de school dat mag bepalen en dat de docenten zich aan de adviezen moeten houden. Je leert niks van bloederige of gewelddadige scènes.
In een klas zit niet 1 soort kind en als een paar kinderen het wel oke vinden om iets te zien betekent dat niet dat de rest dat ook prima vind
Ik geef nu een beetje leiding en het is de hel. Ben er niet voor gemaakt
@Vaiana ligt toch honderd procent aan het doel van je les. ik geef studenten meestal de ruimte om eruit te stappen als dingen heftig worden, maar als je vanalles als eng en ernstig bestempeld ben je niet gemaakt voor het vak waartoe we opleiden
Ik voel vooral dat ik behoorlijk waardevol ben voor mân kind qua verantwoordelijkheid. Maar tegenover de rest van de wereld: nee.
Maar als je niet op een moeder stemt dan gaat haar kind dus dood. Weet niet of je haar daar heel blij mee maakt.
Kan dit soort dilemmaâs eig alleen at random besluiten. Anders moet je als je de overlevende bent gaan uitleggen waarom je een keuze gemaakt hebt. Niet dat ik enige hoop heb dat ik blijf leven, laat mij maar achter is wel best zo. Mag je straks doorleven met dat je 49 anderen hebt doodgestemd
Wie zegt dat de anderen niet ook mensen hebben die intens om ze gaan rouwen?
Of dat de moeder een leuke moeder is?
Maar er zijn meerdere moeders toch? En meerdere zwangeren? Dus we sterven sowieso moeders en zwangeren en als je volhoudt daar niet op te stemmen en uiteindelijk blijven alleen die over dan moet je wel. Of op jezelf (tenzij je zelf ook moeder / zwanger bent)
Misschien is als ouder een kind verliezen nog wel veel erger dan omgekeerd
Ja tuurlijk! Maar er gaan sowieso 49 omgevingen rouwen, en zonder kennis van de mensen zou ik dit kiezen, natuurlijk zou ik niet daarvoor kiezen als het op een of andere manier een slechte moeder was, dus in die zin had ik dan toch beter het âchillste persoonâ antwoord moeten kiezen.
Qua ecologische voetafdruk wel beter de swengere te laten gaan. Bye Felicia.
De moeders, voor mij een simpel rekensommetje omdat er dan meer slachtoffers zijn, beetje zoals dat wie duw je voor (van?) de trein vraagstuk, hoe heet het.
Op de gang staan? Sorry maar dit vind ik bijna lachwekkend.
Als je de loterij zou winnen en qua geld nooit meer zou moeten werken, zou je dan nog werken?
- Ja, zoals nu
- Ja, maar wel minder
- Nee, hooguit vrijwilligerswerk af en toe
- Nee
0 stemmers
En als je ja hebt gestemd, zou je dan je huidige baan houden of iets anders gaan doen?
- Wat ik nu doe
- Iets totaal anders
0 stemmers
Ik zou echt meteen ontslag nemen en nooit meer gaan werken hoor hahaha doei mij nooit meer bellen
Nee, minder waardevol juist voor de aardbol. Ik vergroot mân voetafdruk en ik draag minder bij aan de samenleving door meer met mân kind te zijn ipv iets te kunnen betekenen voor een ander middels meer werken.
Wel waardevoller voor mân eigen gezin. Weer heel thuiskomen is opeens van levensbelang.
Ja dat zou best een logische conclusie zijn. Toch zijn er 6 mensen hier die zichzelf waardevoller vinden dan niet-moeders.
Ik vraag me af waarom. Is er iemand die zijn stem zou willen toelichten?