Stel je persoonlijke vraag #36

De discussie van proppen of vouwen kennen we inmiddels wel, maar ik kwam dit weekend met vrienden nog op een ander wc-papier gerelateerde discussie.

Gebruik jij je wc-papier een of twee keer?

• Ik veeg een keer en gooi dan het wc-papier in de pot
  • Ik veeg een keer, vouw het wc-papier dubbel, veeg nog een keer, en gooi het dan in de pot
  • Ik doe nog iets heel anders, namelijk …

0 stemmers

Ja The Exorcist toen ik 10 was ofzo :sob: mijn iets oudere nicht dachct dat dit een goed idee was
Ben hier nog steeds niet overheen

4 likes

Ik heb de rode zwaan als jong kind gezien. Ik lig er nog steeds wakker van.

7 likes

Vreselijk vond ik dat toen die jongen zo met zn kaak open op de stoeprand moest liggen. Misselijkmakend, heb zelden zo’n walging bij een acteur (die hoofdrolspeler) gevoeld dus hij deed het wel goed in dat opzicht.

Wij kregen op de basisschool the basketball diaries te zien, was ook heftig. Maar zat toch nog een boodschap dan achter, want doe geen drugs bladibla. Oh en die leraar liet jaar in jaar uit dit zien aan groep 8. Dus denk niet dat ouders er een probleem mee hadden.

4 likes

Wow nooit geweten dat zoveel mensen dat doen! Ik dacht eerst “ehhh natuurlijk maar 1 keer wat is dit voor vraag”, maar toen zag ik de uitslag :joy: vraag me nu echt af hoeveel van m’n vrienden dit doen

14 likes

Ja, een vriendin en ik waren de enige die niet nog een keer vegen in een groep van acht man en we waren ZO verbaasd.

1 like

Ik was al lang en breed volwassen toen ik deze scene zag en kon er al niet tegen (wie wel eigenlijk). Het idee dat je dit aan 12 jarigen laat zien… die 16+ aanduiding is er niet voor niets

1 like

Als jij thuis komt en nodig moet plassen, neem je dan de tijd om je jas nog uit te doen of haast je je naar het toilet en hijs je je jas omhoog en opzij om zsm te kunnen plassen?

• Pis gwn met jas aan dan
  • Doe eerst jas uit

0 stemmers

1 like

Ik smijt meestal mijn jas ergens neer in mijn sprintje naar het toilet.

39 likes

Ik heb die film zelfs jonger dan 12 jaar gezien bij een vriendin ook. Hadden onze ouders geen controle over wat we keken ofzo vraag ik me nu af. Ik heb als heel jong kind Turks fruit gezien, we zaten alleen maar te gillen en hadden uiteraard nog nooit seks op tv/in een film gezien.

@Nysmn meestal snel jas uit, want ik draag vaak lange jassen en daardoor is wel eens zo’n lint half ondergepist die blijkbaar in de pot ging hangen.

1 like

Draag jij vaker langere jassen, iig over je billen, of vaker boven je billen?

• Ligt echt aan het seizoen
  • Vaker boven mn billen
  • Vaker over mn billen

0 stemmers

Ben jij goed in leiding geven?

• Ja
  • Een beetje
  • Nee
  • Nooit gedaan maar ik denk het wel
  • Nooit gedaan maar ik denk het niet

0 stemmers

2 likes

Als ik leiding moet geven aan mensen die er zelf een beetje zin in hebben, dan best wel. Maar mensen die totaal geen ambitie hebben om er een beetje wat van te maken en er alleen zijn omdat het moet kan ik niks mee.

5 likes

Vind het alleen aso van bepaalde familieleden die hun ski vakantie letterlijk elk jaar plannen op de enige dag dat wij met de hele familie samen komen. Maar dan denk ik ook dan doe je het erom. Als m’n vriend rond m’n verjaardag weg zou gaan vind ik dat wel jammer (gebeurd ook vaak door ski vakantie van de vereniging) maar we vieren het dan gewoon later ook priem

1 like

Aan een klas van 30 kinderen: appeltje eitje. Aan volwassenen lukt het ook wel, maar vind ik wel spannender

2 likes

Wij keken horror films op school, einde van het eerste jaar was nog geen 13. Durfde niet te zeggen dat ik daar niet tegen kon. Heb die hele dag ipv naar het scherm te kijken, naar het achterhoofd van het meisje wat voor mij zat gekeken. Omdat als ik wel keek ik misselijk werd en bijna flauwviel.

1 like

Waarom laten docenten eigenlijk van die vage films zien die totaal niet voor kinderen geschikt zijn?
Net als Christiane F. Waarom willen Duits docenten dat altijd in de eerste week opzetten? Zijn er geen leukere Duitse films?
Heb maar 1 keer een docent gehad die ons waarschuwde en waar we weg mochten lopen

4 likes

Toen ik 21 werd zat ik noodgedwongen voor werk een langere tijd in het buitenland en moest ik dus mijn verjaardag ook daar vieren. Sindsdien heb ik er een vast iets van gemaakt als verjaardagscadeau aan mezelf.
Ik ben nu o.a in Milaan, Parijs, Lissabon en Londen geweest met mijn verjaardag. Heb ook echt een hekel aan mijn verjaardag vieren maar sindsdien (op een paar keer na door corona) kijk ik altijd uit naar mijn verjaardag!

15 likes

Je zit toch niet op school om leuke films te kijken?

7 likes

[ anonieme poll ] Vindt jij jezelf als moeder een waardevoller en belangrijker persoon op deze aardbol dan mensen zonder kinderen?

• Ja
  • Nee
  • Ik heb geen kinderen

0 stemmers