Stel je persoonlijke vraag #36

Ik zou dan mijn eigen uitvaart onderneming willen beginnen.

6 likes

Ik begin een kittenknuffelpension, mijn clienten zoeken het maar uit

11 likes

Ja okƩ maar wel meerdere moeders dus? Dus je kan niet zeggen dat je nooit op een moeder zal stemmen want als er dan meerdere moeders over zijn dan moet je wel. :thinking:

Tja, je zou bijna vergeten dat op school kinderen zitten.
Als er mensen met gaatjesfobieƫn zijn, vind ik dit niet gekker

1 like

Ik wil nooit leiding geven want dan ben ik echt een dictator en mijn wil is wet. Doen we maar niet.

Ik denk dat ik dan 3 dagen zou gaan werken. Of voor mezelf beginnen in deze branche maar dan gewoon voor een normaal (!) tarief mensen helpen. Of ik zou weer gaan studeren. Moet wel wat te doen hebben en als iedereen om je heen werkt denk ik dat helemaal niet werken/studeren op een gegeven moment ook zo zinloos en vermoeiend voelt.

Ik heb dat een beetje gezien bij onze stagiaires. Gelukkig (voor hun) ben ik geen stagebegeleider want ik had minstens de helft niet laten slagen. Ik vind het echt bewonderenswaardig dat de stagebegeleider de fut en het geduld er voor had er mee door te blijven gaan. Zo niet mijn ding om te gaan lopen trekken aan een dood paard. Graag of niet he.

3 likes

Ik zou vrijwilligerswerk gaan doen. Of een opleiding voor iets met dieren/natuur.

Ik zou huizen kopen. En die dan voor een prikkie verhuren/verkopen . Als de overheid niks doet aan de huizenmarkt doe ik het wel. Soy pepe for president.

50 likes

Denk aan mij als het zover is.

7 likes

Jaa duh. Ik ga hier als eerste gewoon een bericht posten. Van yo iemand huis kopen? 10 euro.

23 likes

Ik vind dat echt shocking. Ben heel benieuwd waarom men dat denkt.

1 like

Zoek je nog een pyromaan?

2 likes

Ik zou een eigen boekhandel slash hobbywinkel beginnen dat ook een buurthuis is en een locatie voor boekengerelateerde feestjes (en schrijven en handwerken) waar iedereen mag komen ongeacht je inkomen en achtergrond. Het enige wat de bezoekers dan moeten doen is zich gedragen.
Of een bruine kroeg beginnen, zo’n buurtcafĆ© met vaste bezoekers waar iedereen elkaar kent.

8 likes

Omdat ze mEeR BaLLeN iN dE lUchT houden dus dat gewoon verdienen.

Nee, Thea.

6 likes

Ik ga voor het eerst 32 uur werken, want hecht nu zo veel meer waarde aan vrijheid ipv moneyz. Nu vroeg ik me af welke dag jullie zouden kiezen als vrije dag of al hebben als vrije dag. Dit is natuurlijk heel persoonlijk, maar ik twijfel zelf tussen de donderdag of vrijdag :slight_smile:

Welke dag neem jij vrij in een 32-urige werkweek?
  • Maandag
  • Dinsdag
  • Woensdag
  • Donderdag
  • Vrijdag
  • Ik werk 40 dus geen vrije dag voor mij.

0 stemmers

4 likes

Ik vind woensdag chill, nooit langer dan twee dagen aan een stuk werken.

15 likes

Sowieso vrijdag! Donderdagavond is het vaakst iets doen van concerten ed, dan kun je dat doen zonder dat je de dag erop vroeg op moet. En met drie dagen weekend kun je makkelijk een weekend weg plannen of met weinig vakantiedagen een lange periode aansluitend weg.

Als het geen vaste dag hoeft te zijn, dan zou ik kiezen voor de ene week de maandag en de andere de vrijdag. Dan heb je om de 2 weken een weekend van vier dag, lijkt me zo chill

3 likes

Vrijdag is echt de best day ever vind ik want altijd lang weekend en extra lang gratis weekend met Pasen, Pinksteren en Hemelvaart. Als het niet anders kan zou ik graag de woensdag willen. Ma-di-do zou ik niet willen.

4 likes

Ik zit helaas vast aan 40 uur omdat ik nog hoop heb dat ik ooit een huis ga kunnen vinden in de stad waar ik woon met de hypotheek die bij dit salaris hoort, ook al moet de huizenmarkt daar eerst voor instorten als ik geen klein appartement in een gare buurt wil :clown_face: anders zou ik echt meteen parttime gaan werken. Ik denk dat ik dan juist voor maandag zou kiezen, want dan heb je nog steeds 3 dagen weekend en vrijdag is meestal toch een chille, rustige dag dus dan ben ik liever op die dag aan het werk dan op maandag.

3 likes