Stel je persoonlijke vraag #36

Jaa ik was denk ik wel 2500-3000 euro kwijt voor 2,5 week Tanzania safari, maar daar zat wel vliegticket en eten voor de hele vakantie in en we zaten in een best luxe lodge. Was wel echt fantastisch! Ook 1 nacht gekampeerd bij de serengeti, supervet

1 like

Hahha hoe je t verteld is t net alsof die bewakers daar staan zo van " Nee meneer de leeuw u mag hier niet naar binnen."

21 likes

Lijkt me echt geweldig! En die prijs is per persoon zeker?
Welke lodge zat je

1 like

Haha ik hoorde eens “camping is for people who have a death wish”.

2 likes

Heb jij van nature, dus geverfd haar telt niet mee, donker haar en donkere ogen? En groene ogen met 1 procent bruin telt niet mee.

• Ja
  • Nee

0 stemmers

1 like

Iets van hofman expedities heette het! En per persoon ja, snik haha.

Damn, levenskeuzes. Ik heb alweer helemaal zin om die nu weee te luisteren.

4 likes

Ik moest lachen om die groene ogen met 1% bruin. Wat is dat toch altijd met mensen met lichte ogen die verschillende kleuren hebben en dit ook moeten benoemen. :joy:

1 like

Heb je iets van Dyson?

• Een stofzuiger
  • Een stijltang
  • Een föhn
  • Een airwrap
  • Een ventilator/luchtreiniger/luchtbevochtiger/verwarmer
  • Een lamp
  • Nee

0 stemmers

Heb je airco in huis?

• Een mobiele airco
  • Een vaste airco die ergens hangt
  • Nee, maar zou ik wel willen
  • Nee, hoeft van mij ook niet

0 stemmers

1 like

Yes een mobiele airco sinds recent. Ik slaap de laatste dagen heerlijk.

6 likes

Is dat makkelijk met die slang die je uit het raam moet hangen? Of is dat niet meer zo?

Welk type heb je?

1 like

van Cassie eigenlijk is it you, maar heb long way to go weer helemaal herontdekt door tiktok

1 like

Zou er zelf overigens niet voor kiezen, maar hing hier al op zolder toen we het huis kochten.

2 likes

Jaaa, ik heb precies hetzelfde. Zó fijn.

2 likes

Haha ik dacht eerst dat het over een dyson stofzuiger ging

1 like

Haha, was een beetje onduidelijk idd, maar de vaste airco dus :grin:

Niet nodig waar we nu wonen, het wordt hier niet zo ontzettend warm.
In Nederland, waar het tijdens een hittegolf in mijn oude appartement makkelijk 35+ graden binnen werd, had ik er graag een gewild!

Ik heb een mobiele airco maar dat werkt in mijn woning niet fatsoenlijk want in de woonkamer kan ik alleen de balkondeuren open zetten en daar komt ook weer heel veel warmte door naar binnen en op de slaapkamer gaat ook niet want die raam zit aan de galerij waar iedereen langs loopt en ik slaap naakt.

Mijn ouders hebben sinds vorig jaar wel vaste airco en ik slaap daar nu 2 weken omdat zij op vakantie zijn en het is zoooo chill met slapen! Vooral dit weekend héél blij mee!

3 likes

Nee F300 is €136, dus best nog wat geld voor vroeger maar kan dus wel!

1 like