Ik zou wel eerst zonnepanelen willen voordat ik een airco zou overwegen
Idd, en dat voor die 5 hete dagen per jaar die we hier hebben. Veel plezier met je energierekening ook
(Nee geen behoefte aan allemaal verhalen waarom het in jouw wel of niet goed geĆÆsoleerde huis wel echt nodig is)
Volgens mij hadden we in nederland vorig jaar ook gewoon een vrij koele zomer? Hopelijk dit jaar weer. Alleen volgens mij was 2017 (?) En 2018 heel warm en ging iedereen massaal airco aanschaffen. Je kon ook nergens meer een ventilator kopen.
Ik haaaat t geluid van de airco. En ik word er ook altijd ziek van. Ik heb liever gewoon een voorproefje van mn crematie
Vorig jaar viel inderdaad heel erg mee gelukkig, maar het jaar daarvoor werd het sommige dagen 40 gradenš hopelijk dit jaar niet weer
De bezwaren over het klimaat snap ik heel goed, maar de energierekening valt nog verrassend mee vond ik met een (mobiele) airco.
Ik zou liever een sauna hebben voor in de winter dan een airco voor die paar dagen zomer die we hier hebben.
Jammer dat die duur zijn en mān tuin te klein
Ja volgens mij was het 2018 dat we zoān hitte streak hadden waar geen eind aan kwam en in 2919 is het ook 40 graden geweest (toen stond ons huis te koop maar kwam niemand kijken ). 2020 was volgens mij priem en 2021 niet echt zomer zomer gehad geloof ik?
Eigenlijk hebben we in nederland een geweldig klimaat. We hebben 4 seizoenen, zachte winters en over het algemeen koele zomers. Geen orkanen, aardbevingen en al die ellende. Maar ik heb altijd het gevoel dat wij het meest klagen van iedereen in de hele wereld over het weer
Tja, er zijn wel meer dingen niet duurzaam en toch blijven mensen het doen. Uiteindelijk kies je toch voor je eigen comfort, kennelijk.
Nou ja als je Groningen niet als Nederland telt zijn er inderdaad geen aardbevingen
Vorige zomer hadden we echt extreem weer met zware overstromingen.
Say you live in randstad without saying you live in randstad
De zwaarste aardbevingen in Nederland zijn blijkbaar in Limburg en Brabant geweest zelfs!
Is dat dan vanwege de mijnbouw daar?
Volgens mij zijn dat gewoon natuurlijke aardbevingen maar ik weet het niet zeker.
Ik wil er heel graag 1, dus daar heb ik ook op gestemd. Maar ik koop er geen om het klimaat inderdaad.
Durf je met het raam open te slapen?
- Ja, maar doe ik nooit want het is nooit warm genoeg in mān slaapkamer
- Ja, doe ik ook weleens/vaak/altijd
- Nee
0 stemmers
Ja, maar doe ik niet ook al is het bloedheet vanwege teringherrie buiten
Durf het wel, wil het ook, maar doe het niet want woon aan een drukke weg met daarnaast een trambaan en daarnaast treinrails.