Stel je persoonlijke vraag #36

Nadat ik eens een inbreker in mijn raam betrapte niet meer. Ik deed dat jarenlang terwijl het erg inbraakgevoelig was, zonder dat ik dat wist.

1 like

Wat eng! Ik durf het ook nooit om deze reden (al is het bij mij gelukkig nog nooit gebeurd)

Welk van deze aanzoeken vind jij leuk?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

• Ja
  • Nee

0 stemmers

• Ja
  • Nee

0 stemmers

• Ja
  • Nee

0 stemmers

• Ja
  • Nee

0 stemmers

• Ja
  • Nee

0 stemmers

• Ja
  • Nee

0 stemmers

En mijn persoonlijke favoriet, bij de Amalfi kust

• Ja
  • Nee

0 stemmers

2 likes

Wij waren op huwelijksreis in Zuid Afrika en wilden er nog een paar dagen strandvakantie aan plakken. We twijfelden tussen Zanzibar en Mauritius. We kozen Mauritius :sob:achteraf zo’n spijt van!

1 like

Dit vind ik echt zo’n poll voor wanneer je iemand op het forum denkt te herkennen en zeker wil weten of je goed zit :joy:

2 likes

3, 4 en 5 zijn echt horror en als iemand me ooit zo ten huwelijk zou vragen ren ik weg. Lijkt me ook echt zo ongemakkelijk als er een fucking violist bij zo’n persoonlijk moment zit haha

Maar dit was dus echt een hele nieuwe wereld voor mij, maar je kunt dus net als een wedding planner ook een ‘proposal planner’ inhuren. Voor maar 750 euro (+275 voor een videograaf) een totaal onorigineel setje kussens, kaarsen, lightboard en flesje champagne zodat je een mooie setting hebt voor je insta.

4 likes

Dit is echt iets van de laatste jaren volgens mij. Van de gefrouwde ouderen in mijn omgeving heeft niemand dit zo gedaan. Dat was meer een ‘goh nou miss moeten we eens verhuizen en dan eh gelijk maar trouwen? Is alles geregeld.’ ‘Ja dat klinkt wel als een goed plan, doen we’. Sommige gingen daarna nog wel de verloving bekendmaken met een etentje ofzo met de ouders en schoonouders en dat was het. Niet zo moeilijk doen. Hoe romantische is het nu ook daadwerkelijk als iemand zoveel moeite er in steekt terwijl je het antwoord toch al wel weet. Als het goed is.

7 likes

Dat is dan nog wel een echte verrassing, al dan niet een leuke . :joy: Ik hoor nu ook wel eens dat de vrouw wacht ‘tot ze gevraagd wordt want dat hoort zo’ terwijl ze dan al samen besproken hebben dat ze gaan trouwen. Ieder z’n ding.

4 likes

Ik snap ook die ‘marry me’ in koeienletters niet, dan valt er ook niets meer te vragen.

14 likes

Ja idd kan hij beter in koeienletters zetten ‘heb je even voor mij’

Ik voel een gezellig achtergrondliedje

5 likes

Moet je die video Park Proposal eens aanklikken. Loopt er iemand door het beeld op het (uiterst ongemakkelijke) moment suprême.

3 likes

Zeiken is onze nationale volkssport

1 like

Als Nederlanders zich eens wat minder druk zouden maken om wat anderen denken en niet zo zouden zeiken op werkelijk álles, zouden ze nog een stuk gelukkiger zijn.

8 likes

Ahh een fysieke herinnering aan je aanzoek :smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts:
Maar wat moooi! Amalfi kust is zo prachtig, welk dorpje?

Ik vind dit een leuke website KNMI - Archief maand/seizoen/jaaroverzichten

In 2020 was het in september nog bizar warm met 30°. En er was een hittegolf. Hele maand augustus was warm.
Ik vind het weer in NL de afgelopen jaren helemaal niet prima en normaal.
De klimaatverandering is er al super goed in te zien met die bizarre weersomslagen. Vorig jaar hadden we in februari sneeuw en ijs en een week later +20°.
(En dan inderdaad de ernstige overstromingen vorig jaar en aardbevingen).

Edit: overigens zijn projectontwikkelaars wel nog steeds in de veronderstelling dat we in een land leven met koude winters en zachte zomers. Koude buiten houden en wanneer warmte binnen is het binnenhouden.
Ik snap echt niet dat ze hun bouwwijze niet aanpassen. Huizen zijn +25°c maanden lang. Hopelijk volgt die aanpassing komende jaren.

14 likes

Whahaha dan valt je insta waardige filmpje in de soep omdat een van je vrienden (of nja zo zag t eruit?) door t beeld rent om zelf ook even te filmen voor de socials :joy:

Wat een ongemakkelijke zooi, zij ook niet blij of verrast (duh) of wat dan ook maar alleen dr hand uitsteken voor de ring :cry:

1 like

Nog een vraag over aanzoeken

Als jouw vriend met een goede vriend/vriendin van jou overlegd heeft over het aanzoek en die vriend kan zijn/haar mond niet houden en vertelt het jou nog voor het aanzoek. Zou je dan boos zijn?

• Ja natuurlijk, houd je mond!
  • Ik zou het een beetje jammer vinden maar het is wat het is
  • Ik zou boos worden als diegene het niet vertelt!

0 stemmers

Ik zou het jammer vinden maar wel fijn dat ik dan een beetje voorbereid ben hahaha het aanzoek van een vriendin was een beetje in het water gevallen omdat zij echt totaal geen idee had en op de dag/het moment zelf de hints ook niet echt snapte die haar zusje gaf dus ze was te vroeg voor wat haar vriend gepland had en zag dus een deel van de voorbereidingen nog

2 likes

Doel je dan op hoe huizen geisoleerd worden? Want er worden toch juist heel veel huizen gebouwd met een warmtepomp. Daar kan je een huis ook mee koelen.

1 like

Dit hebben mijn ouders, echt zaaaaalig als er een hittegolf is

1 like