Stel je persoonlijke vraag #36

Haha zij is van een tv programma b&b vol liefde
Ze heeft een b&b in Salerno en ze heeft wel 20x gezegd dat dat het echte Italië is

2 likes

Ik was echt fan van hotel Rozenbottel. Ik heb nog steeds zoveel spijt dat ik die boeken voor 50 cent heb verkocht op een rommelmarkt toen ik jong was. Echt een mislukt Dagobert Duck actie want zou ze graag nog eens lezen.

12 likes

Ik vond het ook de leukste boeken uit die tijd. Realiseer me nu pas dat het eigenlijk een detectivereeks voor meisjes was.

Nu ik toch in een nostalgische bui ben, ben ik wel benieuw of er ook nog meer fans zijn van de Australische jeugdserie Sky Trackers uit de jaren ‘90. Vond ik echt fantastisch. Mijn vader had ook een soort sterrenkundig computerprogramma voor me geregeld zodat ik het kon naspelen.

• Ja!
  • Komt me bekend voor, maar geen fan.
  • Nee, ken ik niet.
  • Ik ben hier sowieso te jong voor.

0 stemmers

5 likes

Ja echt spannend nog herinner me helemaal nog die scène dat ze achter die boeven aan ging fietsen. En die zwangere nepbuik!!

2 likes

Slaap jij met deze warmte zonder dekbed/laken/deken?

• Ja
  • Nee, dan kan ik niet slapen
  • Nee, dat durf ik niet
  • Ik heb airco dus slaap onder een wollen deken

0 stemmers

Ik durf dat niet wantja, monsters onder je bed die ineens je been pakken enzo. :smiling_face_with_tear:

11 likes

Als je met deken slaapt kunnen die monsters ook gewoon je been pakken hoor

6 likes

Ja nee, da’s anders

44 likes

Ik begin zonder of met een puntje over mijn billen (en de plafondventilator en vaak ergens in de nacht trek ik hem over me heen.

6 likes

Als het echt heel warm is maar ik wil wel ergens onder liggen, slaap ik onder een dunne handdoek. Het neemt ook nog eens je zweet op, win-win!

1 like

Een bamboe zomer dekbed is echt fantastisch.

1 like

Ik heb gisteravond nog snel even m’n herfstdekbed voor m’n zomerdekbed gewisseld. :sweat_smile:

Wat een oordelen in je antwoorden, meine gute.

Ik smeer lekker door, niet omdat ik onzeker ben maar omdat ik mooier vind staan. :wave:

13 likes

Huh ik vind het juist meevallen? Ze heeft juist voor elke optie wat? Nee, love mn eigen kleur of Ja love de glow. Toch allebei positief?

16 likes

Ik heb er helemaal niet zo’n sterke mening over, ik love m’n eigen kleur niet, ‘gewoon nee’. Of gewoon ‘ja vind ik mooier’ ofzo, waarom al die superspecifieke ingevulde redenen erachter, vind dat altijd zo irritant

18 likes

Ja want ik ben anders zo bleek als wat en love m’n lekkere krokante fake tan in de zomer hahah

4 likes

Ah, op die manier. Bij mij is het meer nee, want ben al bruin.

In de winter heb ik er trouwens wel eens aan gedacht, maar ben bang dat ik oranje word. En ik ben lui. Met wit beddengoed.

3 likes

Ik ben er zelf te lui voor, maar lijkt me weleens leuk om te doen denk ik, maar ik vind het wel irritant als mensen zeggen dat ze het ‘echt’ nodig hebben anders zijn ze te bleek.

5 likes

Ja en als eerste iets zeggen als ‘nou… jij hebt ook geen mooi weer gehad zo te zien!’
Bij mijn oude werk was de receptioniste echt fan van bruin worden en ik zag altijd op tegen die eerste dag terug van vakantie. Had nog geen stap binnen gezet of ik kreeg al een opmerking over hoe wit ik was.

Ik heb gestemd op Nee geen zin in, maar dat is wel nu. Ik heb jarenlang zelfbruiner gesmeerd (of nog erger, onder de zonnebank gelegen) omdat ik zo gevoelig was voor opmerkingen over mijn melkflessen

2 likes

Ik heb nee gestemd helemaal geen zin in, maar ben wel eens onzeker over mijn witte huid in de zomer. Toen ik een half jaar in Oeganda woonde was ik nog bleker dan mijn vriendin die 2 weken in Frankrijk was geweest :smiling_face_with_tear: maar ga me desondanks niet bezighouden met smeren en gedoe en idd ook de marketing bullshit. Dus heb uiteindelijk 3 antwoorden gekozen

4 likes

Een speciale groep is zo gemaakt. We moeten dan alleen wel draagvlak creëren, een rondje langs de stakeholders maken, wensen en eisen inventariseren en ampel overleg voeren. Platformbreed uiteraard.

1 like