Ik begin zonder of met een puntje over mijn billen (en de plafondventilator en vaak ergens in de nacht trek ik hem over me heen.
Als het echt heel warm is maar ik wil wel ergens onder liggen, slaap ik onder een dunne handdoek. Het neemt ook nog eens je zweet op, win-win!
Een bamboe zomer dekbed is echt fantastisch.
Ik heb gisteravond nog snel even mân herfstdekbed voor mân zomerdekbed gewisseld.
Het is wel duidelijk wat je er zelf van vindt
Wat een oordelen in je antwoorden, meine gute.
Ik smeer lekker door, niet omdat ik onzeker ben maar omdat ik mooier vind staan.
Huh ik vind het juist meevallen? Ze heeft juist voor elke optie wat? Nee, love mn eigen kleur of Ja love de glow. Toch allebei positief?
Ik heb er helemaal niet zoân sterke mening over, ik love mân eigen kleur niet, âgewoon neeâ. Of gewoon âja vind ik mooierâ ofzo, waarom al die superspecifieke ingevulde redenen erachter, vind dat altijd zo irritant
We zouden iedereen een test af moeten laten nemen voordat ze polls mogen plaatsen. Zou alleen wel jammer zijn voor @Jumpsuit.
Ja want ik ben anders zo bleek als wat en love mân lekkere krokante fake tan in de zomer hahah
Ah, op die manier. Bij mij is het meer nee, want ben al bruin.
In de winter heb ik er trouwens wel eens aan gedacht, maar ben bang dat ik oranje word. En ik ben lui. Met wit beddengoed.
Ik ben er zelf te lui voor, maar lijkt me weleens leuk om te doen denk ik, maar ik vind het wel irritant als mensen zeggen dat ze het âechtâ nodig hebben anders zijn ze te bleek.
Ja en als eerste iets zeggen als ânou⊠jij hebt ook geen mooi weer gehad zo te zien!â
Bij mijn oude werk was de receptioniste echt fan van bruin worden en ik zag altijd op tegen die eerste dag terug van vakantie. Had nog geen stap binnen gezet of ik kreeg al een opmerking over hoe wit ik was.
Ik heb gestemd op Nee geen zin in, maar dat is wel nu. Ik heb jarenlang zelfbruiner gesmeerd (of nog erger, onder de zonnebank gelegen) omdat ik zo gevoelig was voor opmerkingen over mijn melkflessen
Ik heb nee gestemd helemaal geen zin in, maar ben wel eens onzeker over mijn witte huid in de zomer. Toen ik een half jaar in Oeganda woonde was ik nog bleker dan mijn vriendin die 2 weken in Frankrijk was geweest maar ga me desondanks niet bezighouden met smeren en gedoe en idd ook de marketing bullshit. Dus heb uiteindelijk 3 antwoorden gekozen
Een speciale groep is zo gemaakt. We moeten dan alleen wel draagvlak creëren, een rondje langs de stakeholders maken, wensen en eisen inventariseren en ampel overleg voeren. Platformbreed uiteraard.
Nav meningsverschil met mijn vriend
Mijn vriend vind dat rozijnen alleen in zoet mogen?? Dus niet in brood, muesli, curry⊠ik mik ze het liefs oooooveral in
Rozijnen inâŠ
Koekjes
- Lekker
- Goor
- Neutraal
0 stemmers
Muesli/cruesli
- Lekker
- Goor
- Neutraal
0 stemmers
Brood
- Lekker
- Goor
- Neutraal
0 stemmers
Chocola
- Lekker
- Goor
- Neutraal
0 stemmers
Curry
- Lekker
- Goor
- Neutraal
0 stemmers
Appeltaart
- Lekker
- Goor
- Neutraal
0 stemmers
Cake
- Lekker
- Goor
- Neutraal
0 stemmers
Pannenkoek
- Lekker
- Goor
- Neutraal
0 stemmers
Oliebollen
- Lekker
- Goor
- Neutraal
0 stemmers
Ik had even niet door dat we het nog steeds over rozijnen hadden, dus was enthousiast aan het stemmen wat ik vond van chocolade etc.
T.o.v. rozijnen ben ik redelijk neutraal, ik lust ze op zich wel.
Maar als ik een chocolate chip cookie denk te pakken en er zitten in plaats van chocolate chips rozijnen in, dan is de deceptie wel enorm.
Ik zie ze als fruit(achtig) dus wil het ook niet in hartige gerechten zien.
ja ik ook, toen weer alles lopen aanpassen. jammer dat het weekend is want het voelde als werken
Haha sorry! Heb de post aangepast en nu bovenin het discussiepunt gezet