Stel je persoonlijke vraag #36

Rozijnen in couscous :heart_eyes:

23 likes

Haha fuck toch nog eentje vergete

1 like

Ik ben ook dol op rozijnen.

Gedroogde abrikozen zijn ook lekker in couscous trouwens. Nja ligt aan de rest van het terecht natuurlijk.

6 likes

Mijn antwoord is nee, maar zou ik wel willen :sweat_smile: Je huid kan er egaler door lijken en om die reden zou ik het wel willen gebruiken.

1 like

Ben echt een rozijnen liefhebber maar in chocola vind ik het toch wel zo goor! Die 2 structuren ewl. En in curry heb ik het nog nooit geprobeerd. Komt dat veel voor? Heb inmiddels redelijk wat currys geprobeerd maar heb er nog nooit 1 gekregen met rozijnen.

Wat is je ideale temperatuur in Nederland?

• Onder 0 graden
  • 0-9 graden
  • 10-14 graden
  • 15-19 graden
  • 20-24 graden
  • 25-27 graden
  • 28-30 graden
  • Meer dan 30 graden

0 stemmers

3 likes

Vind 24 vaak al teveel in nederland, niet de eerste dagen warme dagen van het jaar want dan is het land nog niet echt opgewarmd en de huizen nog niet compleet verhit.

4 likes

Rozijnen moeten dood

23 likes

Vergeet malaga ijs niet :face_vomiting: (mijn vader is wel groot fan, net als van rum/rozijnen vla, ik verklaar hem voor gek)

4 likes

Rozijnen horen maar op 1 plek. En dat is in rode doosjes met een zon erop die een zonnebril draagt. Stay the fuck out of my food.

50 likes

Echt een generatie ding volgens mij, m’n ouders zijn er ook gek op

Ja op alles, love rozijnen

3 likes

Nee joh, wat een onzin, mn nichtje van 4 vind het geweldig, mn opa vond dat ook, mn moeder haat het. Is toch gewoon een voorkeur voor iets/smaak?

Hoe kan generatie nou zijn gebonden aan een voorkeur voor een smaak

Olijven:

• Ja lekker
  • Nee niet lekker
  • Ik heb dit nog nooit gegeten
  • Wel oke

0 stemmers

Ik vind avocado echt niks aan, en mn moeder zei vaak, dat was je eerste hapje! Dus moet ik het dan lekker vinden?

1 like

Omdat dingen ook in/uit de mode raken. In eten heb je ook trends, en natuurlijk hebben mensen daarnaast ook persoonlijke voorkeur/smaak, maar net zoals bij kleding of muziek geloof ik wel dat wanneer je opgroeit ook wat invloed heeft.
Millenials hebben nog steeds skinny jeans, boomers hebben nog steeds ananas uit blik.

16 likes

Kwalitatief goede olijven om los te eten vind ik echt heerlijk. Die bij veel afhaaltenten over de pizza en door de pasta worden gegooid vind ik echt goor.

3 likes

Niet te doen, echt zo onvoorspelbaar smerig bitter aaargh. Je moet ze wel van enorm goede kwaliteit hebben, en groen zijn en goed in een olijfolie wil ik dat opvreten.

2 likes

Weet jij nog, misschien omdat je het hebt gevraagd, waneer je he eerste hapje kreeg? Dus dan moet/mag de baby aan wat vaster voedsel wennen.

• Ja
  • Nee

0 stemmers

1 like

Ik was het eigenlijk alweer vergeten, maar toen ik laatst weer eens thuis at gebruikte mijn moeder de boomer champignons uit een potje! 🥹

4 likes

Ik wist geeneens dat dat bestond

6 likes

Haha oh love it. Wat zijn nog meer van die typische dingen uit de supermarkt die alleen boomers kopen?

Ik kan de volgende bedenken:

• Viennetta ijs
  • Kokosbrood
  • Maggi
  • Aromat kruiden
  • Honig poedersoep
22 likes