Stel je persoonlijke vraag #36

Shit ik had best Aromat mee kunnen nemen naar Wales, wat een gemiste kans! Mijn tante maakte altijd een gekookt eitje met Aromat voor mij en ik vond dat altijd zo lekker, dat smaakt voor mij echt naar vroeger haha.

Ik heb wel het Zwitsal luchtje meegenomen dus dat is op zich ook al nostalgisch genoeg, maar toch.

1 like

Op de basisschool was het een tijdje een ding om aromat zo uit het potje op te eten. Beetje op de palm van je hand en dan zo er vanaf likken heeerlijk :smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts: Tot er ineens grote paniek ontstond dat we zo wel heel veel zout binnen kregen.

Van huis uit ook gewend dat het veel wordt gebruikt met groentes klaar maken om net ff wat meer smaak te geven.

2 likes

Ik heb het nog nooit bewust gehad, maar heb zojuist een potje aromat toegevoegd aan mn bestelling. Klinkt echt als topspul!

17 likes

Holy sjit had geen idee dat komkommer en aromat een ding is. Nu wil ik het proberen.

afbeelding

16 likes

Aromat op boontjes :clap:t2:

Komkommer raspen, aromat en een beetje mayonaise er doorheen roeren :drooling_face:

2 likes

We hadden echt geen goede band (ook voor naar de psycholoog geweest enz), daarnawas het neutraal maar leefden we echt naast elkaar en het keerpunt was dat ik m’n broer naar spoedmoest brengen en even voor 'm ging zorgen, sinds dan is het echt beter :sweat_smile: we steunen elkaar nu meer en kunnen een leuke tijd hebben samen, is echt zo’n opluchting voor mij

11 likes

Ik ga echt stuk hier. Straks allemaal lege schappen aromat.

8 likes

Ja ik koop bijna nooit komkommer omdat het voor mij net water is waar je op moet kauwen. En dan met kruidenpoeder eroverheen lijkt me zoo niet smakelijk. Maar daarom ga ik het deze week proberen.

2 likes

Ik doe aromat ook altijd door stamppot andijvie. Suuuperlekker!

1 like

Laat je even weten of het écht lekker is, dan bestel ik ook een potje

1 like

Ik kreeg een keer te horen dat mijn leven nooit moeilijk was en ik haar daardoor nooit kon begrijpen.
Maar ik was wel degene die essays van haar voicenotes schreef om zeker te weten dat ik op alles had gereageerd.

5 likes

Aromat op een spiegelei is ook lekker.

4 likes

ik heb een hele goede band met mijn zusje, maar ik zou niet spreken van vriendschap, ik vind dat echt twee verschillende dingen.

2 likes

M’n broer en ik delen echt veel vrienden, veel vrienden van mij zijn ook die van hem geworden en die van hem die van mij.

Hebben ook veel losse vrienden van elkaar hoor, maar onze gedeelde vrienden zijn inmiddels echt een groep geworden en met een deel daarvan we eten 1x per week samen en dan doen we spelletjes of kijken horrorfilms haha, heel burgerlijk maar wel heel gezellig. De rest is standaard de kern van feestjes die we hebben enzo.

Spreek ook wel alleen met hem af en hij is me ook komen opzoeken toen Ik op reis was en toen was het ook echt alsof ik met een hele goeie vriend weg was, we kunnen heel goed lachen samen en hebben veel dezelfde interesses.

Als kinderen waren we helemaal niet zo close trouwens, pas ver na de pubertijd werden we hecht.

17 likes

Leuk, dat hoor je trouwens heeeel vaak. Dat siblingsop latere leeftijd pas juist hechter worden. Dus dat hele gedoe van LISA HEEFT ECHT EEN SIBLING NODIG, als het kind 2 jaar is, is volgens mij maar bs. De meeste siblings die ik ken konden het echt niet met elkaar vinden tot minimaal 10 jarige leeftijd. Maar broed gerust verder met die onzin reden mensen.

6 likes

Ik merk nu dat na de pandemie mensen zich veel leuker kleden. En ook veel minder basic enzo. Ook qua make up wat uitgebreidere looks.

Doen jullie dat ook?

• Jaa ik heb te lang binnen gezeten in mn chill kleding ik ga nu het liefst elke dag naar buiten in een gala jurk
  • Nee mn chill kleding zit nog heerlijk!

0 stemmers

2 likes

Het is compleet zwerver of alles der op en der aan. There’s no in between.

14 likes

Jaa dit idd door de weeks loop ik in werk en sport kleren. En in het weekend is het net alsof ik naar het MET gala ga.

4 likes

Het design van dat Aromat busje ook :joy: verbaas me daar altijd over.

Verder: huzarensalade.

5 likes