Oh nee, ben juist zo van m’n makeuploze hoofd gaan houden dat ik alle foundation/concealer etc de deur uit heb gekieperd en vind het toch zo lekker
Ik ga eindelijk zonder make up de deur uit, durfde ik voorheen nooit. Downside is wel dat het heel erg overdreven voelt als ik eens eyeliner en mascara op heb, soms haal ik het er zelfs weer af. Terwijl ik dit jarenlang elke dag op had
Ik heb niet veel meer binnen gezeten dan normaal maar merk ook dat ik veel leukere kleding koop. Maar dat is dan omdat er ook gewoon veel meer leuks in de winkels hangt. Veel kleur vooral. Denk dat dat wel bewust gedaan is, beetje vrolijkheid brengen en bijv met het oog op festivals die weer mogen.
Jaa dst denk ik ook idd. Want tijdens de pandemie was er ook een glitter trend van dat je je kerstkleding ook gewoon op andere dagen droeg omdat mensen de saaie kleren beu waren.
Same, ging echt nooit zonder foundation + hele mikmak de deur uit, maar een hond plus pandemie samen… vroeger droeg ik ook bijna alleen maar rokken, jurken en hakken. Nu hebben de sweaters en regenlaarzen mijn leven overgenomen ![]()
Ik was die van mezelf een beetje beu maar vooral elke dag die mega hoge opgetrokken sokken in slippers van mn vriend, met een hele baggy short?broek geval. Kotsbeu. Kon het niet meer aanzien. ![]()
Koop jij meer kleding nu na de pandemie?
- Veel meer
- Nee hetzelfde
- Een beetje
- Nee minder (?)
0 stemmers
Nee, ongelikte beer is mijn lifestyle. Alleen is het nu te warm voor een joggingbroek
Ben jij lid van een vakbond?
- Ja, en ik heb een werkgever
- Ja, en ik heb geen werkgever
- Nee
0 stemmers
Als mensen jou “mevrouw (achternaam)” noemen
- Voel ik me daar te jong voor maar vind ik het prima
- Heb ik liever dat ze me gewoon bij m’n voornaam noemen
- Vind ik dat prima
0 stemmers
Kom jij te vroeg, te laat of op tijd bij afspraken?
- Meestal te vroeg
- Meestal te laat
- Meestal op tijd
- Het wisselt
0 stemmers
Ikzelf meestal te vroeg of precies op tijd. Als vriend mee moet bijna altijd te laat ![]()
Mannen zijn ontzettend goed in treuzelen

Op dit moment komen de meeste mensen te vroeg. Hoe vroeg ben je dan op je afspraak over het algemeen?
- Minder dan vijf minuten te vroeg
- Ongeveer 5-10 minuten te vroeg
- Ongeveer 10-15 minuten te vroegen
- Ongeveer 15-20 minuten te vroeg
- Meer dan 20 minuten te vroeg
0 stemmers
Probeer er nooit meer dan 5 minuten te vroeg te zijn, in ieder geval niet op de locatie zelf. Stel ik heb om 10 uur een gesprek dan ben ik waarschijnlijk al wel om 9.45 op de parkeerplaats maar loop ik pas om 9.55 naar binnen.
Ik vind het mega irritant als mensen meer dan 5 minuten te vroeg voor mijn deur staan. Maar zelf ben ik veel te vaak 5 minuten te laat, en dat vind ik een hele irritante, respectloze gewoonte van mezelf. Maar heb liever dat mensen 5 minuten te laat, dan 5 minuten te vroeg voor mijn deur staan.
Mijn moeder vraagt of ik de aromat ff kan bijvullen ![]()
![]()
![]()
![]()
Edit: ze heeft net een beetje over de spitskool gedaan om die te wokken
Jaa maar dat is wel ook een essentieel verschil. Als ik bij mij thuis heb afgesproken vind ik t bloedirritant als mensen te vroeg zijn en heb ik vaak liever dat ze laat zijn. Buiten de deur graag wel min of meer op tijd
Heb je nog wel blush?
Ik ben vaak wel een kwartier te vroeg, maar dan blijf ik even buiten wachten (niet vol in 't zicht haha) tot het een paar minuten voor tijd is.