De vermicellivariant hiervan is mijn crack
Oh mijn moeder voegde altijd zelf honig krulvermicelli uit dat wit oranje pakje toe. En van die soepballetjes uit een blikje, ook een boomer product. Was wel echt mijn favo champignonsoep vroeger, er waren alleen weinig champignons in te bekennen.
Edit: van die blikjes leverpastei zijn denk ook wel echt een boomerproduct.
Sowieso vlees uit een blikje, Smac ook!
Oh gatver, mijn moeder ook inderdaad. Net zoals witte asperges uit een potje
Ik vind champignons en asperges trouwens heel lekker, maar dan niet uit een potje als ze zo zwiebelig worden.
Die ging bij ons thuis door de macaroni. Inclusief een flinke kneep curry uit de fles. Ik koop ook nooit van die elleboogjes als pasta, vind ik ook wel een boomerproduct terwijl het wel lekker is (mac 'n cheese )
Nog meer boomerproducten die me te binnen schieten:
- Griesmeelpudding
- Kloppudding
Hopjesvla en dubbelvla ook wel, of überhaupt vla na het avondeten.
Juspoeder
Haha ik had dit ook al 20 jaar niet gezien vanaf het moment dat m’n opa dit is de zelfgemaakte groentesoep deed, maar in Mexico is dit blijkbaar een ding. Mensen van mijn leeftijd hebben dit allemaal en het heet dan “jugo” (sap) en gaat net zoals bij ons ooooveral doorheen.
Ohhh ik bedenk me opeens dat dit wel echt teeeeringlekker is bij friet majonès! Nu wil ik dit.
Is bij mij een vaste waarde. Is toch dat hele busje van Knorr?
door dit gesprek realiseer ik me dat mijn vriend gewoon een boomer is van binnen want hij eet dit bijna allemaal als ik er niet ben
Boerenjongens
Edit: is dit allemaal boomer of misschien gewoon heel Nederlands?
Ik vind dingen zoals tosti quick en sandwich spread echt iets van vroeger en ik kan me niet voorstellen dat mensen van onze leeftijd dat kopen.
Nou hè, het is gewoon een totaal anders substantie geworden. Plastic champignons

Boerenjongens
Haha ik dacht even dat jij de boomervriend van @nightlife een boerenjongen noemde en wel goed gaat op die eetgewoontes
Ik ben een Boomer blijkbaar
Love kokosbrood bijvoorbeeld
Mijn man eet regelmatig sandwichspread, ik vind dat echt naar kots ruiken
Ja zo ziet het er ook uit, kots in een potje
Gelukkig is het geen boerenjongen, zou er nog bij moeten komen
Hij is meer geindoctrineerd met bepaalde Nederlandse (eet)gewoontes door zijn ubertatta ouders