Stel je persoonlijke vraag #36

Ja mijn vader’s vrouw zeikt zo erg dat ik nu maar zeik bingo speel als ik er ben. Ik was vorige week op bezoek en toen ik de volgende dag weg ging had ik mijn kaartje vol. Ik was er minder dan 24 uur geweest :’).

Ik kan het trouwens van harte aanraden om er een spelletje van te maken als je gegijzeld gehouden wordt in een gesprek met een pro zeikerd, mijn avond was een stuk leuker daardoor!

10 likes

Nu moet je die bingo wel even met ons delen

2 likes

Komkommer met aromat is echt heel lekker!

(Ik koop het verder niet zelf maar woon nog thuis bij mijn boomer ouders)

5 likes

Maar het hoofdingrediënt is zout? Je voegt dus wel zout toe, met alleen nog een paar andere dingen erbij.

Ik heb het zelf nooit in huis maar ik vind het voor soms wel lekker. Op frietjes bijvoorbeeld :ok_hand:

13 likes

Haha is goed maar ik deel wel de volle anders kan je te veel privé dingen zien!

Een vriend van me had het kaartje gemaakt en ik stuurde de zeik onderwerpen naar hem door en dan stuurde hij me updates over hoe vol het kaartje was. Dit allemaal zodat ik niet gesnapt werd want dat is natuurlijk ook weet niet de bedoeling.

12 likes

Ja en nee haha. Als ik iets maak en ik zou in plaats van Aromat alleen zout toevoegen, dan is dat niet genoeg om de smaak te krijgen die ik wil.

2 likes

Ben jij bevriend met een sibling (m/v/x)? Als het verschilt, kies dan in de poll voor de sibling met wie je de beste (of minst slechte) band hebt.

• Ja, beste vrienden
  • Ja, goede vrienden
  • Ik zou het geen vrienden noemen, maar we kunnen het wel goed vinden
  • Nee, we hebben een neutrale band
  • Nee, we hebben niet zo’n goede band
  • Nvt

0 stemmers

1 like

Ik heb geen mening over aromat of Knorr maar als iemand zegt een snack mee te nemen verwacht ik gewoon iets anders dan komkommer met kruiden :angry::angry::angry::angry:

10 likes

Dan gebruik je het toch lekker niet

6 likes

Shit ik had best Aromat mee kunnen nemen naar Wales, wat een gemiste kans! Mijn tante maakte altijd een gekookt eitje met Aromat voor mij en ik vond dat altijd zo lekker, dat smaakt voor mij echt naar vroeger haha.

Ik heb wel het Zwitsal luchtje meegenomen dus dat is op zich ook al nostalgisch genoeg, maar toch.

1 like

Op de basisschool was het een tijdje een ding om aromat zo uit het potje op te eten. Beetje op de palm van je hand en dan zo er vanaf likken heeerlijk :smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts: Tot er ineens grote paniek ontstond dat we zo wel heel veel zout binnen kregen.

Van huis uit ook gewend dat het veel wordt gebruikt met groentes klaar maken om net ff wat meer smaak te geven.

2 likes

Ik heb het nog nooit bewust gehad, maar heb zojuist een potje aromat toegevoegd aan mn bestelling. Klinkt echt als topspul!

17 likes

Holy sjit had geen idee dat komkommer en aromat een ding is. Nu wil ik het proberen.

afbeelding

16 likes

Aromat op boontjes :clap:t2:

Komkommer raspen, aromat en een beetje mayonaise er doorheen roeren :drooling_face:

2 likes

We hadden echt geen goede band (ook voor naar de psycholoog geweest enz), daarnawas het neutraal maar leefden we echt naast elkaar en het keerpunt was dat ik m’n broer naar spoedmoest brengen en even voor 'm ging zorgen, sinds dan is het echt beter :sweat_smile: we steunen elkaar nu meer en kunnen een leuke tijd hebben samen, is echt zo’n opluchting voor mij

11 likes

Ik ga echt stuk hier. Straks allemaal lege schappen aromat.

8 likes

Ja ik koop bijna nooit komkommer omdat het voor mij net water is waar je op moet kauwen. En dan met kruidenpoeder eroverheen lijkt me zoo niet smakelijk. Maar daarom ga ik het deze week proberen.

2 likes

Ik doe aromat ook altijd door stamppot andijvie. Suuuperlekker!

1 like

Laat je even weten of het écht lekker is, dan bestel ik ook een potje

1 like