Stel je persoonlijke vraag #36

Ik kreeg een keer te horen dat mijn leven nooit moeilijk was en ik haar daardoor nooit kon begrijpen.
Maar ik was wel degene die essays van haar voicenotes schreef om zeker te weten dat ik op alles had gereageerd.

5 likes

Aromat op een spiegelei is ook lekker.

4 likes

ik heb een hele goede band met mijn zusje, maar ik zou niet spreken van vriendschap, ik vind dat echt twee verschillende dingen.

2 likes

M’n broer en ik delen echt veel vrienden, veel vrienden van mij zijn ook die van hem geworden en die van hem die van mij.

Hebben ook veel losse vrienden van elkaar hoor, maar onze gedeelde vrienden zijn inmiddels echt een groep geworden en met een deel daarvan we eten 1x per week samen en dan doen we spelletjes of kijken horrorfilms haha, heel burgerlijk maar wel heel gezellig. De rest is standaard de kern van feestjes die we hebben enzo.

Spreek ook wel alleen met hem af en hij is me ook komen opzoeken toen Ik op reis was en toen was het ook echt alsof ik met een hele goeie vriend weg was, we kunnen heel goed lachen samen en hebben veel dezelfde interesses.

Als kinderen waren we helemaal niet zo close trouwens, pas ver na de pubertijd werden we hecht.

17 likes

Leuk, dat hoor je trouwens heeeel vaak. Dat siblingsop latere leeftijd pas juist hechter worden. Dus dat hele gedoe van LISA HEEFT ECHT EEN SIBLING NODIG, als het kind 2 jaar is, is volgens mij maar bs. De meeste siblings die ik ken konden het echt niet met elkaar vinden tot minimaal 10 jarige leeftijd. Maar broed gerust verder met die onzin reden mensen.

6 likes

Ik merk nu dat na de pandemie mensen zich veel leuker kleden. En ook veel minder basic enzo. Ook qua make up wat uitgebreidere looks.

Doen jullie dat ook?

• Jaa ik heb te lang binnen gezeten in mn chill kleding ik ga nu het liefst elke dag naar buiten in een gala jurk
  • Nee mn chill kleding zit nog heerlijk!

0 stemmers

2 likes

Het is compleet zwerver of alles der op en der aan. There’s no in between.

14 likes

Jaa dit idd door de weeks loop ik in werk en sport kleren. En in het weekend is het net alsof ik naar het MET gala ga.

4 likes

Het design van dat Aromat busje ook :joy: verbaas me daar altijd over.

Verder: huzarensalade.

5 likes

Oh nee, ben juist zo van m’n makeuploze hoofd gaan houden dat ik alle foundation/concealer etc de deur uit heb gekieperd en vind het toch zo lekker

8 likes

Ik ga eindelijk zonder make up de deur uit, durfde ik voorheen nooit. Downside is wel dat het heel erg overdreven voelt als ik eens eyeliner en mascara op heb, soms haal ik het er zelfs weer af. Terwijl ik dit jarenlang elke dag op had

3 likes

Ik heb niet veel meer binnen gezeten dan normaal maar merk ook dat ik veel leukere kleding koop. Maar dat is dan omdat er ook gewoon veel meer leuks in de winkels hangt. Veel kleur vooral. Denk dat dat wel bewust gedaan is, beetje vrolijkheid brengen en bijv met het oog op festivals die weer mogen.

2 likes

Jaa dst denk ik ook idd. Want tijdens de pandemie was er ook een glitter trend van dat je je kerstkleding ook gewoon op andere dagen droeg omdat mensen de saaie kleren beu waren.

1 like

Same, ging echt nooit zonder foundation + hele mikmak de deur uit, maar een hond plus pandemie samen… vroeger droeg ik ook bijna alleen maar rokken, jurken en hakken. Nu hebben de sweaters en regenlaarzen mijn leven overgenomen :see_no_evil:

3 likes

Ik was die van mezelf een beetje beu maar vooral elke dag die mega hoge opgetrokken sokken in slippers van mn vriend, met een hele baggy short?broek geval. Kotsbeu. Kon het niet meer aanzien. :dizzy_face:

Koop jij meer kleding nu na de pandemie?

• Veel meer
  • Nee hetzelfde
  • Een beetje
  • Nee minder (?)

0 stemmers

3 likes

Nee, ongelikte beer is mijn lifestyle. Alleen is het nu te warm voor een joggingbroek

4 likes

Ben jij lid van een vakbond?

• Ja, en ik heb een werkgever
  • Ja, en ik heb geen werkgever
  • Nee

0 stemmers

Als mensen jou ā€œmevrouw (achternaam)ā€ noemen

• Voel ik me daar te jong voor maar vind ik het prima
  • Heb ik liever dat ze me gewoon bij m’n voornaam noemen
  • Vind ik dat prima

0 stemmers

1 like

Kom jij te vroeg, te laat of op tijd bij afspraken?

• Meestal te vroeg
  • Meestal te laat
  • Meestal op tijd
  • Het wisselt

0 stemmers

2 likes

Ikzelf meestal te vroeg of precies op tijd. Als vriend mee moet bijna altijd te laat :upside_down_face:

6 likes