Stel je persoonlijke vraag #36

Mannen zijn ontzettend goed in treuzelen

5 likes

1 like

Op dit moment komen de meeste mensen te vroeg. Hoe vroeg ben je dan op je afspraak over het algemeen?

• Minder dan vijf minuten te vroeg
  • Ongeveer 5-10 minuten te vroeg
  • Ongeveer 10-15 minuten te vroegen
  • Ongeveer 15-20 minuten te vroeg
  • Meer dan 20 minuten te vroeg

0 stemmers

Probeer er nooit meer dan 5 minuten te vroeg te zijn, in ieder geval niet op de locatie zelf. Stel ik heb om 10 uur een gesprek dan ben ik waarschijnlijk al wel om 9.45 op de parkeerplaats maar loop ik pas om 9.55 naar binnen.

23 likes

Ik vind het mega irritant als mensen meer dan 5 minuten te vroeg voor mijn deur staan. Maar zelf ben ik veel te vaak 5 minuten te laat, en dat vind ik een hele irritante, respectloze gewoonte van mezelf. Maar heb liever dat mensen 5 minuten te laat, dan 5 minuten te vroeg voor mijn deur staan.

12 likes

Mijn moeder vraagt of ik de aromat ff kan bijvullen :joy::joy::joy::joy:

Edit: ze heeft net een beetje over de spitskool gedaan om die te wokken

50 likes

Jaa maar dat is wel ook een essentieel verschil. Als ik bij mij thuis heb afgesproken vind ik t bloedirritant als mensen te vroeg zijn en heb ik vaak liever dat ze laat zijn. Buiten de deur graag wel min of meer op tijd

6 likes

Heb je nog wel blush?

5 likes

Ik ben vaak wel een kwartier te vroeg, maar dan blijf ik even buiten wachten (niet vol in 't zicht haha) tot het een paar minuten voor tijd is.

5 likes

In de Colruyt verkopen ze een doos van 1kg.

2 likes

Ik denk dat de Colruyt in België is? Als ik er ooit kom zal ik een doos mee nemen :joy:

3 likes

tax free shopping

• scam
  • ja goede deals

0 stemmers

Ik ben wel benieuwd, deze vraag is naar aanleiding van het boodschappen topic.

Als jij 1 pak met 9 stuks mars/snickers/bounty weet ik veel wat voor chocoladerepen koopt, hoelang doe jij er dan mee?
  • 1 uur
  • 24 uur
  • Paar dagen
  • Een week
  • Twee weken
  • Drie weken
  • Maand +
  • Ik koop dit bewust niet, want ik kan niet normaal doen.

0 stemmers

1 like

Als jij een liedje in je hoofd hebt, is het meestal…

• Een leuk liedje
  • Een stom liedje
  • Een irritant liedje
  • Ik heb nooit liedjes in mijn hoofd
  • IK GA ZWEMMUN IN BACARDI LEMUN

0 stemmers

Ik heb op dit moment de Minion versie van Barbara Ann in mijn hoofd. En gisteren Hocus Pocus iedereen kan toveren van K3 :smiling_face_with_tear:

2 likes

Mijn brein geeft vooral de voorkeur aan liedjes waar ik maar 1 zin van ken

17 likes

Ja! Gebruik het niet heel veel meer maar kan het voorlopig echt niet over m’n hart verkrijgen om die verzamling weg te doen :pleading_face::pleading_face::pleading_face::pleading_face: (nederige excuses voor dubbelpost)

1 like

Sowieso scam en helemaal als je vanaf ehv airport vliegt en binnen Europa blijft, dan is er niks tax free aan. Never forget al die mensen die zich erop verheugden lekker goedkoop te kunnen shoppen als ze naar Spanje vlogen en dan verontwaardigd waren over de volle prijzen. :joy:

1 like

Als ik thuis kom van het boodschappen doen heb ik zo vaak een liedje in mijn hoofd. En dan blijk ik het gehoord te hebben in de supermarkt maar heb ik er niet bewust naar geluisterd. Maar thuis blijkt dat mijn hoofd het liedje wel degelijk heeft opgemerkt

3 likes

Ik net in mijn woonkamer ‘een echte tijger is niet te temmen’ nooooo rot op uit mijn hoofd! :face_with_symbols_over_mouth: Je wordt bedankt :joy:

7 likes

Graag gedaan :thumbsup: