Stel je persoonlijke vraag #36

3 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: Het ‘help ik zoek’-topic

Witbrood met roomboter en speculaas :smiling_face_with_three_hearts: Sowieso beter dan schuddebuikjes

18 likes

Als jij ergens met Google maps naartoe navigeert, doe je er dan met de fiets even lang over als maps aangeeft? Dit gaat over een normale fiets!!! Niet elektrisch

• Ja zo ongeveer wel
  • Nee ik ben sneller dan maps aangeeft
  • Nee ik ben langzamer dan maps aangeeft

0 stemmers

1 like

En als je loopt?

• Ja
  • Nee, langzamer
  • Nee, sneller

0 stemmers

6 likes

Als je ergens bent waar iedereen zit en een koppel dan opeens opstaat om op de muziek te gaan dansen terwijl ze elkaar omhelzen

• Vreselijk
  • Lief

0 stemmers

Haha dit gebeurde net? Waar was het, gewoon echt een restaurant of bij mensen thuis?

Nee ik zag het op insta stories (en nu wordt het nog erger: gepost door degene die het deed want haar dochter filmde het)

2 likes

Vind jij “uitwaaien” leuk?

• Ja
  • Mwah
  • Nee

0 stemmers

Mijn omgeving vindt het heerlijk ontspannend, maar ik vind het echt verschrikkelijk. Ik word er alleen maar onrustig en moe van.

1 like

Maar @Bill vindt dus als je geniet van iemand die zeikt, jijzelf ook een zeikerd bent. Dat is toch wat anders als weer zeiken over andermans gezeik?

:thinking:

Ken jij in real life echte zeikerds?

• Nee
  • Ja ikzelf
  • Ja veel
  • Een enkele

0 stemmers

Ik ging jaren geleden veel met iemand om die echt om alles altijd klaagde. Daar stond hij ook om bekend. Om een gegeven moment wordt dat echt doodvermoeiend.

1 like

Wat ik ook dodelijk vermoeiend vind zijn mensen die ontzettend sarcastisch zijn. Af en toe een grapje is leuk maar de hele dag door & het wordt zoooooo negatief

20 likes

Heb jij Aromat in huis?

• Nee
  • Ja

0 stemmers

1 like

Oh ik ga echt slechter op die hele positivo’s waarbij het helemaal onrealistisch wordt en HAPPY VIBES ONLY.

13 likes

Ik vind even kort klagen leuk. Over onzin dingen. Maar je hebt mensen die oooveral over klagen en vaak over dingen die ze makkelijk kunnen veranderen maar gewoon niet willen. Die vind ik wel vermoeiend.

27 likes

En van die mensen die met 1 opmerking ook de hele sfeer uit een situatie kunnen neerhalen. Zo van “het was echt zo’n leuke vakantie!” En dan dus iemand reageert met: ja, maar het was ook wel heel erg duur pff." Volgens mij gaf @Schaakmat al zo’n soort voorbeeld.

Moet nu gelijk aan debbiedowner van snl denken maar dat is wel een extreem voorbeeld.

7 likes

Jaa die of die mensen die klagen over wat andere mensen allemaal krijgen en hebben en zij niet en dat dat zooo oneerlijk is en blablaa. Pff wees gewoon blij met wat je hebt.

8 likes

Ik wist geeneens wat het is, dus ik ging maar even Googlen. Nou als je het hebt over Knorr Aromat hebt, dan zou ik het zeker niet kopen. De ingrediënten zijn dieptriest:
Ingrediënten: Gejodeerd zout, smaakversterker E621, MELKSUIKER, TARWEZETMEEL, gistextract, ui, palmvet, zonnebloemolie, zout, anti-klontermiddel E551, specerijen (knoflook, kurkuma, SELDERIJZAAD, kruidnagel), boleet, laurierblad

Weet niet wat erger is. Dit of juspoeder

1 like

Weetikhet :joy:ik reageerde n.a.v. een post. Aromat heb ik al wel vaak van gehoord. Ik weetniet of er dan weer allemaal merken zijn.

1 like

Wow you really woke up and chose violence vandaag

23 likes

Iemand moet het doen 🫡

1 like

Als je naar de ingrediënten gaat kijken en dit je grens is mag je niks meer eten he.

10 likes