Stel je persoonlijke vraag #36

Ja dit, ik ook zoiets.

Ik zou een huis kopen met een (moes)tuin en en dat zou me wel goed bezig houden, inclusief veel koken en bakken en inmaken voor de winter. Ik zou misschien weleens een keer een boek schrijven als ik er zin in had, en lange wandeltochten gaan maken. Zou me echt geen seconde vervelen denk ik.

Waar is die loterij? :crazy_face:

7 likes

Ik heb ja gestemd. Puur vanuit de redenering dat we als mens op individueel niveau over het gehele bestaan van de aarde echt geen fuck uitmaken of waarde toevoegen en moeders (en vooruit, het zaad van vaders) dan in elk geval nog zorgen dat de mensheid niet uitsterft simpelweg door een kind te baren. Daar houdt alle toegevoegde waarde ook meteen wel mee op.

2 likes

Ja ik vond donderdag ook altijd heel chill! Had ik op mijn vorige afdeling, was echt perfect. Alleen toen ik naar mijn huidige afdeling ging had mijn directe collega al op donderdag vrij (en we waren met zn 2en) dus kon ik niet. Nu heb ik vrijdag vrij, ook chill. Idd vanwege lange weekenden

4 likes

Van mij part mogen ze alle 50 dood.

8 likes

Daarom werk ik 40 uur, dan hoef ik helemaal niets te missen van werk :cry:

25 likes

Was inderdaad wel het hoogtepunt van mijn kantoordag vorige week.

3 likes

Voor de aarde is het denk ik eerder slechter als de mensheid niet uitsterft dan dat het goed is. We verneuken de aarde toch alleen maar dus wat is überhaupt de toegevoegde waarde van de mensheid

19 likes

Opa gaat als eerste dood dat weet ik wel

23 likes

Op de gang gaan staan gaat natuurlijk geen enkele puber doen :smile:
Maar American History X is 16+ en ik snap niet dat een docent die film geschikt vindt voor brugklassers, ben het met je eens dat ze die leeftijdsadviezen zouden moeten volgen

3 likes

Maar als we als mens geen fuck verschil maken (al maken we eigenlijk de aarde kapot) dan zijn ouders wel degenen die dat in stand houden. Dus weet niet of we het dan als iets positiefs moeten zien :sweat_smile:

3 likes

Haha met de stijgende overbevolking denk ik niet dat je je zorgen hoeft te maken over uitstervende mensheid.

3 likes

Je komt een Tindermatch tegen in de kroeg die nooit op je bericht/de match heeft gereageerd.
Je doet het volgende:

• Je vraagt deze persoon waarom
  • Je laat het lekker zitten

0 stemmers

2 likes

Dit hangt ervan af hoeveel ik heb gedronken :sweat_smile:

19 likes

Er is echt nul kans dat ik iemand die ik niet minstens 3 x eerder irl heb gezien zou herkennen.

19 likes

Ik heb hier dus nu een discussie over en schijnbaar ben ik heel raar dat ik zou denken ehh ja lekker boeien er reageren zo vaak mensen niet op Tinder :smiling_face_with_tear: maar idd dat ook ik zou misschien hooguit denken ‘ik herken dit mens?’

2 likes

Wist jij voor de oorlog wat de hoofdstad van Oekraïne was?

• Ja
  • Nee
  • Nog steeds niet

0 stemmers

Zou je voor de oorlog 5 steden in Oekraïne hebben kunnen opnoemen?

• Ja
  • No way

0 stemmers

Kan je dat nu wel?

• Jup, maar eigenlijk dus vooral de steden waar het slecht gaat
  • Ja kon ik al
  • Ja heb ff de kaart lopen bestuderen
  • Nee

0 stemmers

2 likes

Ik heb alle dagen van de week wel eens als parttime dag gehad vanwege beschikbaarheid op de opvang. Vrijdag is voor mij echt de fijnste dag.

Maandag: werkte slecht omdat het vaak weekstart is qua overleggen met collega’s
Dinsdag: lang gehad maar écht irritant. Had ik net op maandag overleggen gehad en mails weggewerkt en dan begon ik woensdag weer met een mail achterstand en inhalen
Woensdag: 2x2 dagen werken ook poos gedaan maar kon nooit lekker afronden. Voelde als net niet.
Donderdag: zelfde als woensdag
Vrijdag: ik kan 4 dagen werken en dan echt de week afsluiten.

Ik heb een baan waarin er in mijn afwezigheid dingen gebeuren waar ik iets mee ‘moet’ wanneer ik weer terug ben. Er zijn ook banen waar dat niet zo is natuurlijk, dan is de keuze wellicht anders!

4 likes

Ik zou het eerder raar/awkward vinden om zo iemand aan te spreken hahah diegene heeft duidelijk niet gereageerd. Als iemand anders mij daar op zou aanspreken zou ik dat ook raar vinden denk ik

1 like

Meteen ontslag en een voedselbos beginnen :heart_eyes: maakt winst ook niet (meteen) uit, lekker de tijd om uit te zoeken wat wel en niet werkt.

2 likes

Oh heb ik weleens gedaan en ik vond het erg fijn dat ik die optie had. Was ook een docent die het belangrijk vond dat je je grenzen aangeeft.

Ja American History X vond ik behoorlijk heftig om te zien zonder context. Dat deden docenten bij mij op school best slecht

1 like