Wat is er precies dieptriest aan?
Schaakmaat eet alleen maar uit haar eigen moestuin, die op een hele speciale plek staat met zeer vruchtbare grond zonder enkele chemische shit erin!
Maar ook al gebruik je geen aromat, ik dacht zelf dat elke 20+er die voornamelijk in nederland is opgegroeid er wel eens van had gehoord op zn minst haha
Heb jij wel eens van aromat gehoord?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Jazeker wel. Sesamcracker met hüttenkäse en aromat . Dus kom niet aan mijn aromat
Mijn moeder strooide aromat het liefst over de geprakte aardappelen met jus. Feestmaaltijd hoor .
Ik ken het omdat m’n vriend laatst een ‘snack’ had gemaakt voor het picknicken, namelijk schijfjes komkommer met Aromat
Ik moet zeggen dat ik zelf ook pas heel laat van aromat had gehoord. Ik kende het potje volgens mij wel als ik zo kijk op google. Maar je gooit dan dus gewoon een potje poederkruiden dan over je cracker? Naja ik gooi ook Chili flakes overal op en doorheen.
Gatverdamme @MadameMignon mn ex vertelde over een vriendin van hem die overal aromat op strooide dus via hem ken ik het en idd komkommer doen veel mensen.
Over de huttenkase ja. Maar niet een heel potje. Gewoon net zoals zout en peper.
Aromat is zo lekker op een gekookt eitje.
Nee haha een heel potje niet, dat begrijp ik. Misschien ga ik het maar eens halen. Expres omdat het zo gehaat wordt volgens mij hier, net als die zakjes/pakjes van knorr.
In de Surinaamse keuken wordt best vaak aromat gebruikt. Is een prima smaakversterker.
Dit wilde ik net zeggen haha, ben echt verbaasd dat zo weinig mensen dit blijkbaar gebruiken? Ik gebruik dit echt bij bijna alles als ik kook. Is echt ideaal als je iets zoutigs mist maar geen zout wil toevoegen.
En je kunt niet zout, knoflookpoeder en uienpoeder gebruiken? Overigens vind ik het duur voor wat het is.
En dat is precies de reden dat ik nu even lekker een cracker huttenkase voor mezelf ga maken. Met een heel potje aromat!
Ja waarom zou dat niet kunnen? Maar waarom zou ik haha omdat anderen er aanstoot aan nemen ofzo? Waarom 3 potjes gebruiken als het ook met 1 kan.
In mijn geval, heb ik die kruiden standaard. Dus oké een nuance dan. In mijn geval heeft Aromat (net als juspoeder) geen nut.
Ah ok. Maar dan mis je nog wel een aantal ingrediënten om dezelfde smaak te krijgen.
Ja mijn vader’s vrouw zeikt zo erg dat ik nu maar zeik bingo speel als ik er ben. Ik was vorige week op bezoek en toen ik de volgende dag weg ging had ik mijn kaartje vol. Ik was er minder dan 24 uur geweest :’).
Ik kan het trouwens van harte aanraden om er een spelletje van te maken als je gegijzeld gehouden wordt in een gesprek met een pro zeikerd, mijn avond was een stuk leuker daardoor!
Nu moet je die bingo wel even met ons delen
Komkommer met aromat is echt heel lekker!
(Ik koop het verder niet zelf maar woon nog thuis bij mijn boomer ouders)
Maar het hoofdingrediënt is zout? Je voegt dus wel zout toe, met alleen nog een paar andere dingen erbij.
Ik heb het zelf nooit in huis maar ik vind het voor soms wel lekker. Op frietjes bijvoorbeeld