In de Colruyt verkopen ze een doos van 1kg.
Ik denk dat de Colruyt in België is? Als ik er ooit kom zal ik een doos mee nemen
tax free shopping
- scam
- ja goede deals
0 stemmers
Ik ben wel benieuwd, deze vraag is naar aanleiding van het boodschappen topic.
- 1 uur
- 24 uur
- Paar dagen
- Een week
- Twee weken
- Drie weken
- Maand +
- Ik koop dit bewust niet, want ik kan niet normaal doen.
0 stemmers
Als jij een liedje in je hoofd hebt, is het meestalâŠ
- Een leuk liedje
- Een stom liedje
- Een irritant liedje
- Ik heb nooit liedjes in mijn hoofd
- IK GA ZWEMMUN IN BACARDI LEMUN
0 stemmers
Ik heb op dit moment de Minion versie van Barbara Ann in mijn hoofd. En gisteren Hocus Pocus iedereen kan toveren van K3
Mijn brein geeft vooral de voorkeur aan liedjes waar ik maar 1 zin van ken
Ja! Gebruik het niet heel veel meer maar kan het voorlopig echt niet over mân hart verkrijgen om die verzamling weg te doen (nederige excuses voor dubbelpost)
Sowieso scam en helemaal als je vanaf ehv airport vliegt en binnen Europa blijft, dan is er niks tax free aan. Never forget al die mensen die zich erop verheugden lekker goedkoop te kunnen shoppen als ze naar Spanje vlogen en dan verontwaardigd waren over de volle prijzen.
Als ik thuis kom van het boodschappen doen heb ik zo vaak een liedje in mijn hoofd. En dan blijk ik het gehoord te hebben in de supermarkt maar heb ik er niet bewust naar geluisterd. Maar thuis blijkt dat mijn hoofd het liedje wel degelijk heeft opgemerkt
Ik net in mijn woonkamer âeen echte tijger is niet te temmenâ nooooo rot op uit mijn hoofd! Je wordt bedankt
Graag gedaan
In mân eentje wel 2 weken. Maar met vriend een paar dagen. Als de één pakt neem je zelf ook al snel
Heb je wel eens bewust een blad van een boom zien vallen?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Ik vandaag voor het eerst, maar ik voel me nu echt raar haha want ik vind het zo gek dat ik dit in al die jaren nooit bewust heb meegemaakt
Buisman koffie
En vers brood met Friesche vlag keukenstroop
- Een huis kopen in deze tijd als starter als dat lukt is echt je geld weggooien, de markt zakt straks in
- Een huis kopen in deze tijd als starter als dat lukt is altijd nog beter dan je geld âverhurenâ
0 stemmers
Ik geloof niet dat de markt gaat inzakken dus beter nu dan nooit.
Kan je je nog herinneren hoe de musical heette die je in groep 8 deed?
- Ik deed geen musical in groep 8
- Ik heb geen idee meer hoe de musical heette
- Ik weet nog hoe de musical heette
0 stemmers
Vond je het leuk om in de musical van groep 8 te spelen/zingen/meedoen?
- Ik had geen musical in groep 8
- Ja ik vond het leuk om mee te doen
- Nee ik vond het niet leuk om mee te doen
0 stemmers
Ik vind een dak boven je hoofd krijgen deze tijd al een prestatie. Dus ik kan me echt niet druk maken of t huur is op koop en of je dan je geld weggooid of niet
Ik vond het leuk, maar ik weet nog wel dat de 4 hoofdrollen (2 koppels) naar de 2+2 kinderen gingen die verkering hadden, puur en alleen om die reden. Vond dat zo oneerlijk hahaha echt op die leeftijd was ik al salty