Vind je de zee lekker ruiken?
- Ja
- Nee
- Mwa
0 stemmers
Vind je de zee lekker ruiken?
0 stemmers
Minder dan 25% ![]()
Ik vind het ook huilen, maar helaas is er geen andere optie
Snap je in 1 keer wat hier staat?
0 stemmers
Ik dus niet
Nadat ik erachter kwam dat Stroe een dorp in Gelderland is wel. Dacht eerst dat het een typo was ofzo haha
Ik lees dit terwijl ik 't journaal terugkijk waar ze het net over Stroe hebben ![]()
Afgezien van ‘positief getoonzet’ snap ik de zin wel
Getoonzet vind ik wel een rare bewoording maar ik kom redelijk uit de buurt van Stroe dus daar hoefde ik niet over na te denken
Ik ben een millennial die altijd een skinny jeans draagt. Wilde eens was anders maar nu weet ik het niet meer. Leuk of niet leuk?
0 stemmers
Hoevaak draag jij gemiddeld een skinny jeans?
0 stemmers
Ik weet niet eens wanneer ik voor het laatst een skinny jeans heb gedragen. Ik vind het niet lelijk maar ik was er ineens heeeelemaal klaar mee.
Draag jij wel eens een riem om je broek?
0 stemmers
Ik heb altijd het gevoel dat mannen veel vaker een riem om hun broek dragen dan vrouwen.
Nooit
Zoooo leuk juist
Ik heb er volgens mij geen 1 meer haha. Echt heerlijk, elke dag een wijde broek aan
Ik ook niet meer, ik denk dat het misschien ook door corona komt, en als je na al die maanden in je joggingbroek ineens een skinny jeans aan deed. Horror. Ik voel me er ook totaal niet prettig meer in.
Wat lief, dankjewel!
Sinds ik veel tailllebroeken draag met shirt/ top erin bijna altijd. Niet als ik mijn shirt erover draag. Dus puur ter decoratie.
Wij noemden een vroegere buurvrouw de zeehond omdat ze bij bepaalde nachtelijke activiteiten klonk als een zeehond.
Wat zit er niet goed? En misschien dan eens een ander model proberen dan een mom jeans, misschien is dat jouw fit gewoon niet.
Altijd? Heb een peerfiguur dus smalle taille maar billen, heupen, bovenbenen breder. Anders heb ik altijd een gapend gat bij m’n taille
Ik heb dit met straight broeken. Mission impossible.