Dit is dat uitzondering-forumding weer.
Natuuuurlijk vind ik dit geval niet lachwekkend.
Maar de enige reden waarom ik dit ik op die 5 steden kwam is omdat er vaak redelijk wat OekraĂŻnse clubs meedoen aan de (meestal) Europa League en ook vaker tegen Nederlandse clubs hebben gespeeld. Mijn aardrijkskundige kennis is verder bagger.
Was niet per se te jong, maar weet nog dat we met school met een aantal brugklassen naar American Pie gingen haha. Ze hadden van tevoren niet helemaal door dat het best wel expliciet was. De volgende lichting ging volgens mij toen maar naar een tekenfilm.
Dan wil ik bij je komen werken!
Hahah ja mijn oekraiense stedenkennis komt ook volledig door de voetbal(clubs). Alleen ik kom nog niet op 5
En hoe oud zijn die kinderen. Als je kids 50+ zijn ben je ook nog moeder.
Huil jij vaak bij boeken?
- Ja (bijna) elk boek dat bedoeld is om iemand te laten huilen, laat mij huilen
- Nee nooit een boek gelezen die me een traantje heeft doen laten
- Ik lees niet dus nvt
- Ja zo af en toe
- Er is 1 (of 2) boek die mij heeft doen laten huilen
0 stemmers
Wie kiest er dan als er nog maar 2 mensen over zijn?
Terwijl je ongesteld bent voelt/lijkt je buik (qua hoe het eruit ziet):
- Platter
- Minder plat/meer opgeblazen
- Hetzelfde als anders
- Nvt
0 stemmers
Een vriendin van mij vindt haar buik platter dan normaal als ze ongesteld is en ik kan me daar zo weinig bij voorstellen
Oke stel je zit in die groep van 50 mensen die steeds mensen moeten weg stemmen. En jij en iemand anders blijven over. Jullie moeten er zelf maar uitkomen wie er wint.
Wat zou je dan doen.
- Ik offer mezelf op.
- Steen papier schaar.
- Wie als eerste 6 gooit
- Anders namelijk
0 stemmers
Echt altijd dat stuk als Harry Potter in deel 7 met de geesten van zân ouders naar Voldemort loopt in het bos en ze zeggen dat ze bij hem zijn en heel trots zijn
Ik zeg âHey hier moeten we even eerlijk over praten, wat moeten we doen?â En als de andere persoon dan begint te praten YEET ik mân hand op de knop die de andere persoon killt.
U snooze u lose
Blijven zitten totdat de ander opgeeft
Ik heb op dobbelen geklikt maar dan wel tot ik 6 gooi he. Als die ander 6 gooit dan telt het niet.
Nou ik zou mezelf waarschijnlijk al eerder opofferen maar als ik dan somehow toch bij de laatste 2 zit wil ik blijven leven ook.
Ik ben in groepen best een âonzichtbaarâ persoon waardoor mensen mij snel vergeten. Dus ik denk dat ik daardoor een beetje in de middenmoot zit.
Mijn buik lijkt soms ook platter als ik ongesteld ben! En dan op andere random momenten lijkt ie dan weer erg opgeblazen
De boeken van Dirk Bracke.