Stel je persoonlijke vraag #36

Jazeker! Dat ding zit met enige regelmaat zn eigen snoeren te vreten of vast onder een tafeltje en dan is ie de weg weer eens kwijt :woman_facepalming:t3:

2 likes

Ik dacht, natuurlijk, als studentje dat ik wel bij de EU zou kunnen werken, want dan had je het echt gemaakt bij mijn studie :joy:

2 likes

Scheld jij tegen je huishoudelijke apparaten?

• Jazeker, ik moet ergens mijn agressie kwijt
  • Ja, maar alleen op een specifieke apparaat
  • Nee, want ik ben een normaal goed functionerend mens
  • Nee, want schelden is niet lief

0 stemmers

1 like

Die van ons heet Broque en praat Frans :smile: en we schelden hem ook uit als hij een error geeft. Geen van ons verstaat of spreekt Frans behalve als we merde tegen hem zeggen.

2 likes

Ik heb een gruwelijke hekel aan het idee in een ritme vast te zitten, en dat het altijd maar hetzelfde is. Lijkt me heerlijk om steeds andere uren te werken en dus zelf ook een keer op dinsdagochtend vrij te zijn bv.
Maar in de praktijk wel gemerkt dat ik stiekem toch het beste gedij op een vaste routine.
Heb er een hekel aan, maar het is wel wat makkelijker voor m’n chaotische hoofd, vergt veel minder planning en vooruit denken

3 likes

Alleen tegen de robotstofzuiger omdat die een eigen wil heeft (en op de domste plekken vastloopt).

2 likes

@Jeg heeft mijn robot stofzuiger blauwie genoemd omdat ie van blaupunkt is. En nu heb ik sinds kort ook een blauwe auto dus ik heb twee blauwies

1 like

Het was een grappige: FromRussia met als ww Witlof. Maar nu is het Dromenland, kwam m’n vriend ineens uit het niets mee en klinkt wel schattig.

3 likes

Ik heb een bolderwagen die ik gebruik voor kamperen/festivals en ze heet Pamela.

Er zit verder geen logica of verhaal achter. Ze heet gewoon Pamela.

3 likes

Mijn stofzuiger heet Noonoo.

Obviously vernoemd naar

17 likes

Mijn wifi heet Admiraal de Router.

8 likes

Gebodspot, want we woonden eerst in een verbouwde kerk en nu in de Kerkstraat (lekker generiek, ieder dorp heeft er eentje).

Het wachtwoord is weesgegroetje en een boel cijfers

13 likes

Router? I hardly know her

3 likes

ik werk wel regelmatig als in 5 dagen pw, vaste tijden en twee dagen weekend. maar ik werk van 14.00 tot 22.30 en heb standaard de maandag en dinsdag vrij dus kantoortijden zijn het zeker niet, maar fijn regelmatig is het wel :sweat_smile:

1 like

Mijn vriend heeft deze naam uitgekozen: searching…
Meerdere mensen zijn er ingetrapt en waren aan het wachten tot meer zoekresultaten.
In ons vorige huis hadden we lekker_wifi, die vond ik zelf leuker.

3 likes

Ik heb beide gedaan en kan concluderen dat ik gemaakt ben voor regelmaat :joy:

1 like

Ok heb voor vaderdag niks gegeven, maar wel dat we nog een dagje weg gingen (ik uiteraard dan sws betaal ) Ik weet ook precies wat. Mn moeder vond het ook super leuk. Maar ik heb mijn vader dus nog niks gegeven. Een vriendin van mij vond dat wat lui overkomen. Terwijl ik juist zo enthousiast erover ben.
Moet ik hem een klein cadeautje nog vooraf geven?

• Ja dat vind ik wel
  • Nee

0 stemmers

2 likes

Boeien wat die vriendin vindt. Zolang je vader het leuk vond, is het prima.

3 likes

Als ik op een macadamia noot kauw krijg ik bijna altijd een kippenvel gevoel. En ik heb dat ook met sperziebonen. Beetje het gevoel alsof je nagels op een schoolbord hoort. Hebben anderen dat gevoel ook?

• Ja, heb ik ook bij zowel macadamia als sperziebonen
  • Ja, heb ik bij een vd twee
  • Nee heb ik niet
  • Geen idee, ik eet nooit macadamia en sperziebonen

0 stemmers

2 likes

Ik heb hier vandaag zo vaak aan gedacht :joy: ik doe dit blijkbaar veel vaker dan ik dacht.
En ik heb normaal al geen lippen :sob:

1 like