Stel je persoonlijke vraag #36

Ik heb dat bij sperziebonen inderdaad, het piept zo tussen je tanden :thumbsdown:
bij macadamianoten krijg ik niet hetzelfde gevoel maar ik kan het me er wel bij voorstellen inderdaad

9 likes

Afgelopen week is de eettafel verkocht en ik vond dat toch even lastig haha, dacht even aan alle leuke momenten aan die tafel :sweat_smile:

3 likes

:joy:
Dit is natuurlijk iets anders maar dit doet me denken aan mijn filmpje van m’n ouderlijk huis toen het verkocht werd. Ik ben elk vertrek ingelopen, ingezoomd op de meest random details, ramen, deuren en kasten open en dicht, ik moest elk vertrouwd geluidje op film hebben :joy:

8 likes

afgelopen week viel één van de twee vaasjes die ik kocht toen ik voor het eerst op mezelf ging wonen kapot :frowning_face: is al die tijd mee verhuisd, mee naar het buitenland en daar ook 3x verhuisd, vind het echt heel zonde. en nu vind ik het zielig dat het andere vaasje dus nu alleen is :joy: verder gaat het wel goed met me hoor

1 like

De mijne heet wifiworstje :sob:

6 likes

Er was ooit een wifiborstjes t-shirt met twee wifi-symbolen erop te koop :no_mouth:

3 likes

Geven jullie mensen ook code namen zodat je met vriendinnen kan praten over diegene zonder dat iemand weet hoe en wat. ( Bijv mensen die je vaag kent van uitgaan. Zo van ohnee he Lange sok is er weer)

• Jaa
  • Nee

0 stemmers

3 likes

Nee, maar wel zoiets vergelijkbaars als mijn moeder bept over haar collega’s. Ik ben slecht in namen onthouden en vele hebben dezelfde. Dus als ze vertelt over ene Maria (verzonnen naam), vraag ik vaak:

”Welke Maria? De kleptomaan of diegene die hinkt?”

Het zijn geen charmante beschrijvingen đŸ«ą

12 likes

Jaa en dan vooral van die dingen die alleen zij snapt. Als ik tegen m’n beste vriendin zeg ‘die met die ogen’ of ‘die met dat haar’ zonder een naam te noemen, weet ze precies wie ik bedoel.

5 likes

Nu niet meer, maar vroeger met uitgaan wel. Herinner me een gastje die we “de kleine burgemeester” noemden (?) en eentje noemden we Herrie Potter, maar dat kwam volgens mij door een carnavals-outfit.

8 likes

De halve college zaal had bij ons een bijnaam. Zo hadden we weekendbol en dubbele tiet

Oja en een collega noemen we kingkong.

1 like

We noemen een collega die altijd een grote muil heeft ‘scheurbek’ :grimacing:
Oh en we noemden iemand in de wijk altijd stalen Jezus omdat ie liep alsof ie een staaf in z’n kont had :joy:

10 likes

Ik heb laatst iemand perongeluk iemans de bijnaam big bazar gegeven. Omdat zijn naam begint met een B en we gingen naar een feestje in iets wat blabla bazaar heet. Dus toen vroeg ik aan mn vriendin " Komt big bazar ook?" Haha Error. Nu hebben we voor t gemak zn broertje maar little bazar genoemt.

6 likes

Kan jij goed namen onthouden?

• Ja, na een keer gehoord te hebben weet ik het
  • Nou, het duurt een dagje maar dan weet ik het wel
  • Nee, het duurt een hele tijd voordat ik het onthoud
  • Ik probeer het geeneens om namen onthouden

0 stemmers

En vergeet je namen snel?

• Ja, out of sight out of mind
  • Het wisselt. Sommige wel, sommige niet
  • Ik heb een olifantengeheugen als het om namen gaat
  • Hoe kan ik het vergeten, als nooit de moeite heb genomen om het te onthouden

0 stemmers

Ik had “Hide Yo Kids, Hide Yo WiFi”, maar mijn vriend heeft het veranderd toen we overstapten naar een andere provider. Nu heeft het mijn (voor)naam :weary::exploding_head:. Snap nog steeds niet waarom, laat het dan gewoon de standaardnaam, maar ben te lui om het te veranderen

5 likes

Hahaha ja wij hebben ook precies zo’n boomer-naam als samengestelde naam die we gebruiken voor onze wifi en chromecast

2 likes

Dat doet mij aan deze vreselijke reclame denken.

1 like

Er is 1 persoon die mn vriendinnen en ik al echt 9 jaar ‘kennen’ (maar nooit spreken ofzo), gewoon omdat ze in dezelfde stamkroeg komt, die nog steeds Groene Broek heet. Blijven hangen toen ze zat te flirten met m’n man (toen nog niet eens date) en ze een groene broek aan had en ik tering jaloers probeerde uit te leggen welke sloerie aan “mijn kerel” zat.
We weten oprecht nog steeds niet hoe ze heet. Groene Broek gewoon.

2 likes

Niet als codenaam om te roddelen ofzo (maar waarom wel? geen idee) maar man en ik hebben hier in de straat:

vuilnisbak
vuilniszak
Monster van Loch Ness
De marinier
Rechtbank
Smiley
Gluurtje

12 likes

Voor alle single huurders: hoeveel procent van je netto inkomen ben je kwijt aan je huur?

• Ongeveer de helft
  • Tussen 25 en 50%
  • Meer dan de helft

0 stemmers

Een vriendin van me gaat nu meer dan de helft van haar netto inkomen aan de huur besteden en ik snap dat het helaas niet anders is met deze woningmarkt, maar ik vind dat echt zo bizar veel. :pensive: vraag me af hoeveel mensen zoveel betalen