Stel je persoonlijke vraag #36

Mij lijkt het juist weer heel kut dat het vaak zo druk is, je voor álles moet betalen, je niet gewoon via je achtertuin het bos in kan wandelen etc :see_no_evil:

Als ik thuiswerk hoef ik ook nooit bang te zijn dat mensen buiten meeluisteren, Bertha384 kan er toch niks mee​:see_no_evil::cow2:

3 likes

Nee ik smeek :sweat_smile:

1 like

Haha heerlijk

2 likes

Vind je de zee lekker ruiken?

• Ja
  • Nee
  • Mwa

0 stemmers

2 likes

Minder dan 25% :sweat_smile:

5 likes

Ik vind het ook huilen, maar helaas is er geen andere optie

1 like

Snap je in 1 keer wat hier staat?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Ik dus niet :sweat_smile: Nadat ik erachter kwam dat Stroe een dorp in Gelderland is wel. Dacht eerst dat het een typo was ofzo haha

2 likes

Ik lees dit terwijl ik 't journaal terugkijk waar ze het net over Stroe hebben :joy:

3 likes

Afgezien van ‘positief getoonzet’ snap ik de zin wel

9 likes

Getoonzet vind ik wel een rare bewoording maar ik kom redelijk uit de buurt van Stroe dus daar hoefde ik niet over na te denken

2 likes

Ik ben een millennial die altijd een skinny jeans draagt. Wilde eens was anders maar nu weet ik het niet meer. Leuk of niet leuk?

• Leuk
  • Niet leuk

0 stemmers

Hoevaak draag jij gemiddeld een skinny jeans?

• Wekelijks
  • Dagelijks/een paar keer per week
  • Een paar keer per maand
  • Minder dan de 3 andere opties

0 stemmers

Ik weet niet eens wanneer ik voor het laatst een skinny jeans heb gedragen. Ik vind het niet lelijk maar ik was er ineens heeeelemaal klaar mee.

1 like

Draag jij wel eens een riem om je broek?

• Nooit
  • Regelmatig
  • Soms/af en toe

0 stemmers

Ik heb altijd het gevoel dat mannen veel vaker een riem om hun broek dragen dan vrouwen.

Nooit

Zoooo leuk juist

1 like

Ik heb er volgens mij geen 1 meer haha. Echt heerlijk, elke dag een wijde broek aan

2 likes

Ik ook niet meer, ik denk dat het misschien ook door corona komt, en als je na al die maanden in je joggingbroek ineens een skinny jeans aan deed. Horror. Ik voel me er ook totaal niet prettig meer in.

3 likes

Wat lief, dankjewel!

2 likes

Sinds ik veel tailllebroeken draag met shirt/ top erin bijna altijd. Niet als ik mijn shirt erover draag. Dus puur ter decoratie.

5 likes

Wij noemden een vroegere buurvrouw de zeehond omdat ze bij bepaalde nachtelijke activiteiten klonk als een zeehond.

5 likes