Stel je persoonlijke vraag #36

Ik heb er volgens mij geen 1 meer haha. Echt heerlijk, elke dag een wijde broek aan

2 likes

Ik ook niet meer, ik denk dat het misschien ook door corona komt, en als je na al die maanden in je joggingbroek ineens een skinny jeans aan deed. Horror. Ik voel me er ook totaal niet prettig meer in.

3 likes

Wat lief, dankjewel!

2 likes

Sinds ik veel tailllebroeken draag met shirt/ top erin bijna altijd. Niet als ik mijn shirt erover draag. Dus puur ter decoratie.

5 likes

Wij noemden een vroegere buurvrouw de zeehond omdat ze bij bepaalde nachtelijke activiteiten klonk als een zeehond.

5 likes

Wat zit er niet goed? En misschien dan eens een ander model proberen dan een mom jeans, misschien is dat jouw fit gewoon niet.

Altijd? Heb een peerfiguur dus smalle taille maar billen, heupen, bovenbenen breder. Anders heb ik altijd een gapend gat bij m’n taille

3 likes

Ik heb dit met straight broeken. Mission impossible.

3 likes

Parkeren

7 likes

Maar dat kan je toch in laten nemen of een riem erom? Maar heb je dat ook bij taillebroeken met wijde pijpen? Mijn favoriet. Heb trouwens geen peer figuur maar dat lijkt me misschien dan wel fijn zitten?

1 like

Ga bijna over mn nek als ik zo’n heftige zeegeur ruik :nauseated_face:
Vind het naar vissenlijken ruiken

4 likes

Hoeveel jaren werkervaring heb jij? (bijbaantjes, vrijwilligerswerk etc telt ook)

• 0-5
  • 5-10
  • 10-15
  • 15-20
  • 20-25
  • 25-30
  • Meer dan 30

0 stemmers

Vind je het lastig om je ziek te melden?

• Ja
  • Nee
  • Vroeger wel, nu niet meer
  • Vroeger niet, nu wel
  • Huidige baan niet
  • Huidige baan wel

0 stemmers

1 like

Als je in de stad woont kan je alles lopend of met de fiets doen, denk dat je dan juist minder vaak zal parkeren.

5 likes

Jaren of banen?

2 likes

Jaren! Zal ik even toevoegen.

5 likes

Ik heb nog nooit skinny jeans gedragen. Nooit mooi gevonden.

2 likes

Bij mij zaten mom jeans ook nooit goed, maar nu heb ik een girlfriend jeans van Silvercreek (open32) en die past me goed! Hun flared is ook top trouwens haha. En ik paste dit weekend een superleuke van CKS en die zat ook mooi

1 like

Ja love taillebroeken, maar heb maat 40 nodig zodat ze over m’n benen passen en dan in de taille maat 36 :sweat_smile: dus altijd een riem eromheen. Laten innemen heb ik nog nooit geprobeerd, maar ik vraag me dan af of ik ze dus nog aankrijg

3 likes

Telt stage?

1 like

Ja dat werkt niet, tenzij je er elastiek in laat zetten. Ik heb hetzelfde probleem als jij, maar dan met nog een groter maten verschil :weary::weary: echt drama
Soms kan ik van COS een broek aan die past
Verder is het HEEL VEEL proberen en 1 op de 100 zit oké nja dan koop ik die maar

4 likes