Stel je persoonlijke vraag #36

Tot je zonder saldo in de supermarkt staat en je salaris nog een paar weken op zich laat wachten

3 likes

Ik maak in het begin van de maand altijd een zo groot mogelijk bedrag over naar mijn spaarrekening ik kan beamen dat het pinapparaat op vakantie idd een paar keer nee zei :joy:

1 like

wat heb jij (wel eens) gehad?

• keelontsteking
  • ontstoken amandelen
  • strottenhoofdontsteking
  • blaasontsteking
  • ingegroeide teennagel
  • de ziekte van pfeiffer
  • oorontsteking
  • longontsteking
  • luchtweginfectie
  • slijmbeursontsteking
  • (in)gescheurde knie/enkelbanden
  • voorhoofdsholte-/bijholte-ontsteking
  • blindedarmontsteking
  • peesontsteking
  • niets van dit alles

0 stemmers

1 like

q4q4q44q4q45q4444qq3rede4333333333333333333211[quote=ā€œLemongrab, post:3320, topic:31469, full:trueā€]
Nee maar vroeger wel vaak naar het bloemencorso gekeken want dat trok langs mijn opa en oma
[/quote]

2[quote=ā€œLemongrab, post:3320, topic:31469, full:trueā€]
Nee maar vroeger wel vaak naar het bloemencorso gekeken want dat trok langs mijn opa en oma
[/quote]

2[quote=ā€œLemongrab, post:3320, topic:31469, full:trueā€]
[/quote]

qq

8 likes

Ja vind je?

38 likes

Vaker de halte gemist. Door in slaap vallen of gewoon niet opletten.
Nog vaker de bus/tram de verkeerde kant op nemen. Ik let dan alleen op het nummer en niet de bestemming :sob: Laatst kwam ik er serieus 6 haltes later achter. ā€œHuh wat raar dat we richting het westen gaan, we moeten naar het oostenā€. En toen viel nog het kwartje niet…

2 likes

3 keer is scheepsrecht toch :thumbsup:

1 like

Welke naam is beter voor een winkel

• op=op voordeelshop
  • de prijsmepper

0 stemmers

2 likes

Hoe lees jij ā€˜lol’ in je hoofd?

• Gewoon zoals het er staat: lol
  • El oo el
  • Laughing out loud

0 stemmers

3 likes

Blij dat ik niet de enige ben.

Ga af en toe met de bus, tijdje geleden halte gemist omdat ik moe was, en half zat op te letten. Toen de volgende halte maar gepakt, was wel in het buitengebied dus paar km moeten lopen. Blij toen ik weer thuis was.

2 likes

Het bezoekersaantal is 1/3 van de verwachtte opkomst :joy: sterkte @Nysmn

3 likes

Waarom ben je nu (23:30) nog wakker?

• Ik sta op het punt mijn bed in te duiken
  • Ik ben wakker geworden, maar heb wel geslapen
  • Ik kan niet slapen
  • Ik ben een avond/nachtmens
  • Ik kom net thuis
  • Ik heb geen zin om te gaan slapen
  • Ik ben de tijd vergeten
  • Ik word wakker gehouden door de persoon naast mij (snurken,geluid etc)
  • Sleep is for the weak

0 stemmers

2 likes

Nouja als t goed is is voor mij de entree wel gratis!! Privileges van een Almeerder!!

2 likes

Toen ik een jaar of 12 was nam ik voor het eerst de bus. En ik had oprecht niet door dat je moest duwen op een knop voordat de bus stopte, ik dacht dat die standaard aan elke halte stil stond. De bus reed dus gewoon voorbij mijn halte. Het heeft nog 4 haltes geduurd voor er iemand anders af moest en op de knop duwde. Echt zo dom haha

6 likes

Ik heb nachtdienst gehad en na twee dagen vrij weer dagdienst morgen, maar ritme is kennelijk nog verpest. Heb de hele dag zitten vechten tegen de slaap, en ging om 21:30 naar bed maar werd om 22:30 wakker omdat mijn vriend in bed kwam liggen (:angry:) en nu klaarwakker en hongerig terwijl hij zwaarademend (:triumph:) ligt te slapen

Edit: nu maak ik mini-tosti’s met gorgonzola en framboos

5 likes

Ik moest eerlijk gezegd wel een beetje lachen om de huilende (inmiddels ex-)wethouder die op het journaal kwam. Vond het overkomen als krokodillentranen, maar ken die hele man verder niet, dus geen idee of het oprecht was.

2 likes

Omdat het een fucking sauna is op m’n slaapkamer

2 likes

Hahha dat probleem had ik ook, vooral omdat die stopknoppen eruit zien alsof je die alleen indrukt voor een noodgeval

4 likes

Geen van beidešŸ˜… ik weet van mezelf dat ik niet onnodig uitgeef

1 like

Ik heb vanmiddag een (ongepland) dutje gedaan.

1 like