Stel je persoonlijke vraag #36

deze discussie herinnert me eraan dat ik nieuwe handzeep moet kopen voor mijn handzeeppompjes.

3 likes

Maar dat heeft meer met het bijkomende psychologische effect te maken toch? Die producten schetsen een bepaalde sfeer, die helpen bij het visualiseren hoe jij jezelf daar al helemaal ziet wonen. Op foto’s van villa’s staan ook altijd van die koelers met champagne erin. Zelfde reden. Dat terwijl mensen heus wel snappen dat die daar door de makelaar neer zijn gezet. Maar blijkbaar zijn we toch allemaal makkelijk te foppen.

1 like

Is nu ook echt niet relevant, mensen leggen tonnen neer voor de grootste krotten. Als er weinig animo is dan is aankleding wel relevant, maar bos bloemen doet meer als welke handzeep er staat.

1 like

Je bent €10,50 aan ritualszeep kwijt :confused:

Ik hou oprecht wel meer geld over door het in potjes te stoppen, omdat ik anders veel meer onzin dingen koop (met name dure snacks bv terwijl ik dat gewoon thuis heb). Op mijn privé rekening vind ik het ‘met rust laten’ nog wat lastiger maar op de gezamelijke blijf ik er goed vanaf als het potje niet bedoeld is voor datgene wat ik anders zou kopen.

Het geeft mij ook een soort rust. Waar ik anders bij een flinke rekening de hele nacht wakker lig om uit te rekenen wat we dan waar voor over houden, zie ik het nu met 1 blik op de app. Het is niet dat wij arm zijn of amper rond kunnen komen, maar als ik mezelf geen budget geef, ga ik echt onnodig veel uitgeven.

4 likes

Ik zwijmel altijd weg op de Zweeds Funda en de fotografie en de styling vind ik vaak ook heel tof gedaan. Nu realiseer ik mij pas dat handzeeppositionering daar blijkbaar ook een ding is.

Bewijs

17 likes

Zijn dit serieus Funda foto’s? Ik wil gewoon weten hoe het huis eruit ziet en dan krijg je close ups van tafereeltjes met zeep en kaarsen.

38 likes

Uiteraard staan er niet alleen close ups op :wink: Die fantasieloze foto’s op de Nederlandse Funda: met een groothoeklens uit iedere hoek staan, alle persoonlijkheid verwijderd voor de foto, dat vind ik ook niks. Ik kijk ook niet om echt wat te kopen, dat scheelt :sweat_smile:

2 likes

Ja ik snap wel dat er niet alleen close-ups op staan, maar ik bedoel meer dat deze sfeerfoto’s voor mij geen toegevoegde waarde hebben. Het ziet er heel mooi uit hoor, maar dat is niet waarvoor ik op funda zou kijken haha.

7 likes

Huh maar ik ben het wel met @George eens. Je wilt het huis kopen. Niet hun zeepjes en whatever. Is meer zo’n pinterest ding.

Gewoon mijn eigen merk uiteraard​:smile::wink:

3 likes

Ik hoop zo dat je een vrouw bent want anders moet ik een beetje kokhalzen.

2 likes

Haha ja hoor en ik heb ook echt gewoon een bedrijf waarvoor ik zelf zeep maak😁

4 likes

Misschien worden ze wel betaald door Rituals. Zou me niks verbazen haha.

Nou dit. Op werk mogen we een cadeautje uitzoeken voor onze verjaardag. 1 van de opties is een rituals pakket, maar een boekenbon mag niet. Geef me gewoon een boekenbon :smiling_face_with_tear:.
Collega’s zijn lyrisch over de Rituals. Nooit gesnapt.

3 likes

Ben jij ooit naar een Floriade geweest?

• Ja, ik vond het leuk
  • Ja, ik vond er niks aan
  • Nee
  • Huh wat?

0 stemmers

3 likes

Wat is het? Heb t gevoel dat ik iets mis

5 likes

Een verlieslijdende bloemenexpo

25 likes

Nee maar vroeger wel vaak naar het bloemencorso gekeken want dat trok langs mijn opa en oma

6 likes

Zo raar dat Teske er ineens spon voor had

2 likes