Stel je persoonlijke vraag #36

Ik vind mode tentoonstellingen heel leuk. De rest boeit me niet zo

8 likes

te weinig mode tentoonstellingen in Nederland helaas :frowning: mijn fav blijft echt de Grace Kelly op paleis Loo en de Hubert de Givenchy tentoonstelling in Den Haag ooit. Ik heb het idee dat in Londen en Parijs altijd wel mode tentoonstellingen te vinden zijn. V&A museum zelfs in hun vaste collectie.

1 like

Heb je meer trek/honger als je moe bent?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

1 like

Woerden is een mindset, geen woonplaats :sparkles:

3 likes

Thyssen-Bornemisza in Madrid!

Sowieso de musea in Madrid (Prado, Reina Sofia)

5 likes

Schoonmaken.

• Als t voor t oog schoon lijkt ben ik tevreden
  • Doe ik grondig
  • Doe ik zo grondig dat ik zelfs het hoofbord van mn bed iedere week stofzuig.

0 stemmers

3 likes

Ik haat poetsen. Heel erg

9 likes

Oh ja, deze vond ik ook heel gaaf. Prado vond ik echt doodsaai. Was met mijn moeder, en na een uur durfden we pas aan elkaar toe te geven dat we het niks vonden en konden we gelukkig gaan :sweat_smile:

@Koda Het Guggenheim in Bilbao is ook nog wel een klassieker, die staat heel hoog op mijn verlanglijstje (en zou het Reina Sofia wel eens van haar toppositie kunnen verstoten).

3 likes

Het mooiste museum vind ik het Rijksmuseum of musee d’orsay.

Alleen het indrukwekkendste museum vond ik het Stasi museum in Berlijn. Een voormalige gevangenis van de Russische geheime dienst tijdens de koude oorlog. Voormalig gevangene geven daar ook rondleidingen. Je voelt de angst gewoon nog in dat gebouw.

12 likes

Haha ik woon nog niet samen en ik ben er ook echt heel laks mee. Ik wil ook heel graag een robot stofzuiger maar dat vind m’n vriend weer onzin.

Misschien nu ik meer verdien, ik me dat toch cadeau doe aan mezelf :rofl:

1 like

Zo lang hij stofzuigt is het oke om er een mening over te hebben, als jij het doet zou ik zeggen treat yoself :joy:

Doen!!!

1 like

Het enige museum dat ik altijd leuk vond is het spoorweg museum

Ja sorry ben echt een cultuurbarbaar maar ik verveel me altijd binnen een kwartier in een museum. Soms ga ik dan toch en dan doe ik of ik het leuk vind maar eigenlijk lieg ik dan tegen mezelf en tel ik de tijd/zalen die ik nog moet voor ik weg kan sluipen. Gratis musea zijn dan ook als enige m’n jam.

17 likes

Wat vind jij van het Nederlands Koningshuis?:

• Leuk, hele sympathieke mensen
  • Mwa, okĂ© dat we het hebben.
  • Overbetaalde mascottes van Nederland
  • Ik ben een Belg en heb hier geen mening over

0 stemmers

1 like

Leuke mensen (niet allemaal overigens)
Maar ze mogen wel gewoon degraderen tot volk wat mij betreft

29 likes

ik ook en ik ben echt pretentieus as fuck maar musea interesseren me gewoon niet

6 likes

Toen ik in New York was in 2016 was er een tentoonstelling over couture jurken in The Met, dat was echt zo indrukwekkend! :star_struck: Het MoMA vond ik qua kunstcollectie heel gaaf.

Samenvatting

14 likes

Blijft het nog steeds een rijk volk, met al hun privebezittingen

1 like

Deze keuzes zijn te beperkt haha, het is mijn guilty pleasure. Ik vind andere koningshuizen ook leuk om te volgen. Ze zijn alleen niet allemaal sympathiek natuurlijk.

2 likes

Ik heb maar op mascottes van Nederland gestemd omdat dat het meest negatieve was, maar die titel zijn ze wat mij betreft niet eens waard.

Ik vind het eigenlijk gewoon rijk tuig.

Edit disclaimer: ja ja niet allemaal natuurlijk en die kinderen kunnen er ook niks aan doen.

5 likes