Stel je persoonlijke vraag #36

Whaha nou ik heb het laatst overwogen toen ik niet meer wegkwam uit Ede Wageningen :sweat_smile:

Toen was het eerste deel van het traject gepland met de NS-bus, dat ging prima (jaja), en dan moest ik daarna overstappen op de trein. Maar toen om 23.00uur 's avonds waren alle treinen in het midden van het land opeens uitgevallen, te groot gebied om bussen in te zetten. Uiteindelijk nog de NS gebeld, of ze dan nog een taxi vergoeden oid, maar nee, want ik was niet gestrand, de trein van 02.30uur zou namelijk (waarschijnlijk!) wel rijden. :skull:

1 like

Zoveel NS trauma’s. Ik heb ook een keer ergens gestaan ‘s nachts dat die trein niet verder reed maar niemand bij de NS er aan had gedacht dat er vervangend vervoer moest zijn. Het stond ook letterlijk nergens dat er werkzaamheden waren, niemand wist iets. Zelfs een machinist wist niks die ook naar huis wilde. Godzijdank kon hij collega’s bereiken en werden er taxi’s geregeld.

2 likes

haha ik wilde net reageren op die poll over die keer dat ik gestrand was op station Ede Wageningen toen ik naar Arnhem moest en de verschrikkelijke bus die ik toen moest nemen D:

Hoe vaak mis jij de halte van je tram/bus/trein?

• Nooit gebeurd
  • Eén keer/ een enkele keer gebeurd
  • Is me wel vaker dan een paar keer gebeurd
  • (zeer) regelmatig
  • altijd

0 stemmers

Is mij echt vaak gebeurd, en nog veel vaker dat ik hem bijna mis. Raak altijd in gedachten verzonken ofzo en dan denk ik oh shit. Of ik besef dat ik de bus de verkeerde kant op heb gepakt.

4 likes

Komt altijd door mijn aansluiting

1 like

Hoe kan je door je aansluiting je halte missen?
Bedoel gewoon dat je niet uitstapt bij waar je er uit moet.

1 like

Ik wou deze nog tippen:
afbeelding

Om ecologische GroenLinks-types mee aan te trekken

edit: deze ruikt ook heel lekker!

24 likes

oh haha ik las je vraag helemaal verkeerd. Nee dat ik de halte aan mij voorbij laat gaan is mij 1 of 2 keer overkomen

4 likes

Welk van deze dingen, zou jij een klein weekje willen doen, puur voor de ervaring? Om mee te maken hoe het is? Je zou er sws niet met ernstige schade uitkomen.

• In een sekte zitten
  • In de gevangenis zitten
  • Een boer zijn
  • Strenggelovig zijn
  • In een polygynisch huwelijk zitten
  • Beroemd zijn

0 stemmers

1 like

Niks

10 likes

Mijn partner zit graag te klikken in zijn excel lijst.

2 likes

Da kan ook nog

2 likes

Tip: als je gewoon niet naar je rekening kijkt, weet je ook niet hoe erg de schade is :+1::sweat_smile:

9 likes

Tot je zonder saldo in de supermarkt staat en je salaris nog een paar weken op zich laat wachten

3 likes

Ik maak in het begin van de maand altijd een zo groot mogelijk bedrag over naar mijn spaarrekening ik kan beamen dat het pinapparaat op vakantie idd een paar keer nee zei :joy:

1 like

wat heb jij (wel eens) gehad?

• keelontsteking
  • ontstoken amandelen
  • strottenhoofdontsteking
  • blaasontsteking
  • ingegroeide teennagel
  • de ziekte van pfeiffer
  • oorontsteking
  • longontsteking
  • luchtweginfectie
  • slijmbeursontsteking
  • (in)gescheurde knie/enkelbanden
  • voorhoofdsholte-/bijholte-ontsteking
  • blindedarmontsteking
  • peesontsteking
  • niets van dit alles

0 stemmers

1 like

q4q4q44q4q45q4444qq3rede4333333333333333333211[quote=“Lemongrab, post:3320, topic:31469, full:true”]
Nee maar vroeger wel vaak naar het bloemencorso gekeken want dat trok langs mijn opa en oma
[/quote]

2[quote=“Lemongrab, post:3320, topic:31469, full:true”]
Nee maar vroeger wel vaak naar het bloemencorso gekeken want dat trok langs mijn opa en oma
[/quote]

2[quote=“Lemongrab, post:3320, topic:31469, full:true”]
[/quote]

qq

8 likes

Ja vind je?

38 likes

Vaker de halte gemist. Door in slaap vallen of gewoon niet opletten.
Nog vaker de bus/tram de verkeerde kant op nemen. Ik let dan alleen op het nummer en niet de bestemming :sob: Laatst kwam ik er serieus 6 haltes later achter. “Huh wat raar dat we richting het westen gaan, we moeten naar het oosten”. En toen viel nog het kwartje niet…

2 likes

3 keer is scheepsrecht toch :thumbsup:

1 like