Ja al die kunst die ze van de Nederlandse staat gejat hebben gaat dan uiteraard niet mee
Ach de Nederlandse staat heeft het ook weer ergens anders gejat.
Hoeveel fruitvliegjes heb je afgelopen week gedood?
- 0, ik heb ze niet
- 0, ik dood geen dieren
- 0, ik weet niet hoe dat moet
- 0, want dat vind ik vies
- 0-10
- 10-20
- 20-50
- 50-100
0 stemmers
Die vangt mijn kat voor me (en eet ze vervolgens op
)
Als je zo positief bent over die van jou, welke heb je? ![]()
Ja, ik was er toen ook! Was echt fantastisch.
Stel een goede vriend(in) vraagt of je zin hebt om samen op vakantie te gaan samen met je eigen partner en de partner van de vriend(in) in kwestie er bij. Jou lijkt het heel leuk om samen met de vriend(in) op vakantie te gaan maar jij vindt de partner van de vriend(in) niet geweldig en het lijkt je niets om meerdere dagen met die persoon op pad te gaan. Wat doe en zeg je?
- Ik verzin een smoes/vertel niet de waarheid van de reden dat je het niet wilt en gaat niet met dit gezelschap op vakantie
- Ik zeg eerlijk dat ik het niet zie zitten om met de partner van die persoon erbij op vakantie gaan en je gaat niet met dit gezelschap op vakantie
- Je zegt dat het je leuk lijkt en jullie gaan met zijn vieren op vakantie
- Je stelt voor om alleen samen met je vriend(in) op vakantie te gaan en laat buiten beschouwing waarom je de partner(s) er niet bij wil hebben
- Je stelt voor om alleen samen met je vriend(in) op vakantie te gaan en vertelt eerlijk dat je het niet ziet zitten om met de partner erbij op vakantie te gaan
- Anders namelijk
0 stemmers
Hahaha mijn inmiddels Zweedse broer vertelt dat je hiervoor wel je eigen meubels en spullen weg moet halen en dat dan de fotograaf de
mooie spullen
meeneemt. Kost doorgaans 1000,- extra volgens hem
Ik zou voorstellen om gedeeltelijk met elkaar op vakantie te gaan. Dus eerste paar dagen samen en dan weer apart ofzo.
@Marqant Ja, en ik heb begrepen dat ze er ook lang mee bezig zijn. Vaak langer dan 1 dag
Moet ook wel want ze maken meestal ook dit soort avond sfeerbeelden en met de huidige zonsondergang moeten ze dan lang wachten ![]()
Kwijl jij (wel eens) in je slaap?
- Ja
- Nee
- Weet niet
0 stemmers
Ja dit! Ik snap niet waarom dat zo is??
Misschien omdat je dan sneller wakker wordt als het nog vochtig is? Waar het bij lang slapen al is opgedroogd
Ohh wauw, deze vibe is ook geweldig. Nu je het zegt ga ik daar ook op letten. Zou ooit wel bij zo’n Zweeds fundafotograaf in de leer willen hoor, echt een kunst.
Zoiets dacht ik al inderdaad! Dat is een aanzienlijk deel van de prijs als een huis 50.000 tot 70.000 euro is
maar zie de huizen soms ook twee keer over de kop gaan, dus dat zal het wel waard zijn.
Dit appartement op de foto is meer dan 1 miljoen euro, dan kan die 1000 euro voor foto’s er wel vanaf ![]()
Ga jij op vakantie met vrienden die een relatie hebben?
- Gemiddeld meer dan een keer per jaar
- Gemiddeld een keer per jaar
- Zelden
- Nee, die gaan altijd met hun partner op vakantie
0 stemmers
Als je geen nee hebt geantwoord: heb je wel andere vrienden die alleen met hun partner op vakantie gaan?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Ik had het hier van de week nog over met iemand, ik vind het zo jammer als vrienden alleen nog maar met hun partner op vakantie willen gaan. Ik doe het liefst allebei! En dat is dit jaar gelukkig ook weer zo ![]()
Ik vind het ook leuk om allebei te doen maar ik heb daar niet altijd genoeg vakantiedagen voor! Dus het is dan wel vaker een lang weekend met vrienden dan echt een lange vakantie.