Stel je persoonlijke vraag #36

Welke naam is beter voor een winkel

• op=op voordeelshop
  • de prijsmepper

0 stemmers

2 likes

Hoe lees jij ‘lol’ in je hoofd?

• Gewoon zoals het er staat: lol
  • El oo el
  • Laughing out loud

0 stemmers

3 likes

Blij dat ik niet de enige ben.

Ga af en toe met de bus, tijdje geleden halte gemist omdat ik moe was, en half zat op te letten. Toen de volgende halte maar gepakt, was wel in het buitengebied dus paar km moeten lopen. Blij toen ik weer thuis was.

2 likes

“Dit alles zorgt ervoor dat de kosten 33,8 miljoen euro hoger uitvallen dan gepland. Boven op de al geraamde uitgaven van 41,5 miljoen euro leidt dit tot een totale kostenpost van zo’n 75 miljoen euro voor Almere.”

Ik ga helemaal stuk. 75 miljoen euro :smiling_face_with_tear:
Edit: en entree is 29 euro online en 35 euro aan de kassa HAHAHAHAH

3 likes

Het bezoekersaantal is 1/3 van de verwachtte opkomst :joy: sterkte @Nysmn

3 likes

Waarom ben je nu (23:30) nog wakker?

• Ik sta op het punt mijn bed in te duiken
  • Ik ben wakker geworden, maar heb wel geslapen
  • Ik kan niet slapen
  • Ik ben een avond/nachtmens
  • Ik kom net thuis
  • Ik heb geen zin om te gaan slapen
  • Ik ben de tijd vergeten
  • Ik word wakker gehouden door de persoon naast mij (snurken,geluid etc)
  • Sleep is for the weak

0 stemmers

2 likes

Nouja als t goed is is voor mij de entree wel gratis!! Privileges van een Almeerder!!

2 likes

Toen ik een jaar of 12 was nam ik voor het eerst de bus. En ik had oprecht niet door dat je moest duwen op een knop voordat de bus stopte, ik dacht dat die standaard aan elke halte stil stond. De bus reed dus gewoon voorbij mijn halte. Het heeft nog 4 haltes geduurd voor er iemand anders af moest en op de knop duwde. Echt zo dom haha

6 likes

Ik heb nachtdienst gehad en na twee dagen vrij weer dagdienst morgen, maar ritme is kennelijk nog verpest. Heb de hele dag zitten vechten tegen de slaap, en ging om 21:30 naar bed maar werd om 22:30 wakker omdat mijn vriend in bed kwam liggen (:angry:) en nu klaarwakker en hongerig terwijl hij zwaarademend (:triumph:) ligt te slapen

Edit: nu maak ik mini-tosti’s met gorgonzola en framboos

5 likes

Ik moest eerlijk gezegd wel een beetje lachen om de huilende (inmiddels ex-)wethouder die op het journaal kwam. Vond het overkomen als krokodillentranen, maar ken die hele man verder niet, dus geen idee of het oprecht was.

2 likes

Omdat het een fucking sauna is op m’n slaapkamer

2 likes

Hahha dat probleem had ik ook, vooral omdat die stopknoppen eruit zien alsof je die alleen indrukt voor een noodgeval

4 likes

Geen van beide😅 ik weet van mezelf dat ik niet onnodig uitgeef

1 like

Ik heb vanmiddag een (ongepland) dutje gedaan.

1 like

Ik ben nu ruim een half jaar mijn uitgaven aan het bijhouden. Ik heb hiervoor ook een opdeling in potjes en streefbedragen per potje, maar ik ben hier (voorlopig) héél flexibel in. Ik schuif steeds van het ene naar andere potje, de enige regel is dat ik alles wel bijhoud. En zelfs enkel dat doen heeft me al best wel wat geld gespaard, omdat ik veel bewuster ben van wat ik heb, wat ik al uitgegeven heb, welke uitgaven er nog aan zitten te komen en wat écht mijn doelen zijn. Ik was nooit zo van het budgetteren (ik heb het wel eens geprobeerd, maar hield het nooit lang vol) en leef ook heel comfortabel, dus de nood was niet hoog, maar ik ben nu toch wel ‘om’, denk ik. Ik denk dat ik in de toekomst bepaalde potjes wel meer wil begrenzen, maar vooral als uitdaging en niet als begrenzing naar mezelf toe (dat zou ook niet werken).

6 likes

Ik vind niet inchecken echt een principekwestie. Betaal voor de trein, niet voor zo’n kut bus die niet op tijd rijdt.

15 likes

Mwah niet per se heel hoog op mijn bucketlist maar ik denk dat ik er wel een keer naartoe ga ja haha.

Wat betreft Almere, ik reed daar laatst langs en ze hebben een kabelbaan over de snelweg? Zo random, wat een wereldstad

2 likes

Ja die hoort bij de Floriade haha

5 likes

Ik wil er opzich ook nog wel een keer heen. Vind de kaartjes alleen vrij duur dus wacht even een actie af. Gok dat die nog wel gaan komen om mensen aan te trekken.

3 likes