Stel je persoonlijke vraag #36

Ben je ooit in Almere geweest?

• Ja, naar de Floriade!
  • Ja, meerdere keren
  • Ja, een keer
  • Nee
  • Ik weiger
  • Ik woon er!

0 stemmers

1 like

Ik zou ook wel willen als een soort ramptoerisme. Kijken of het echt zo kut is

6 likes

De Floriade heeft jouw geld wel hard nodig

2 likes

Ik ga volgende week vrijdag met m’n opa en oma naar de Floriade, want wilde iets met ze doen en ze houden van tuinieren, planten, bloemen, etc. Ben echt heel benieuwd, lees hier dat ze ons geld goed kunnen gebruiken iig. :joy_cat:

4 likes

Wel een update geven van jouw Floriade ervaring

image

Iedereen weet dat dit het hoogtepunt van Venlo is.

31 likes

Krijg jij reiskosten vergoed van je werk?

• Ja, alles
  • Ja, deels
  • Nee, maar ik maak wel rijkosten
  • Nee, maar ik maak ook geen rijkosten
  • Nvt

0 stemmers

3 likes

Volgens mij moet je voor de kabelbaan zelfs betalen? Dacht zoiets gelezen te hebben

Je mag een keertje gratis, daarna is het €3,50 voor volwassenen

1 like

Ervaar het duurzame vervoermiddel van de toekomst!

De kabelbaan. Ik gil.

13 likes

Dat hebben de reclamemensjes goed bedacht :thumbsup:

1 like

Maar…. Moet je niet nog terug met de kabelbaan? Is het gewoon een ritje voor de lol of moet je daarna super ver teruglopen naar het begin als je geen zin hebt om nog een keer te betalen. Snap niet

1 like

Ik denk dat je een rondje maakt met de kabelbaan.

1 like

Met de auto max 50 km enkele reis (dat is dus niks want mijn afstand is dubbel dat) maar met het OV alles vergoed. Als ik naar een andere locatie moet krijg ik wel alle km tegen 0,29 per km!

1 like

Het was eerder begroot op €10 miljoen :sweat_smile::sweat_smile:
Nu is het ruim 7x boven begroting. Wat erg. Zoveel nuttigs hadden ze met dit geld kunnen doen, damn.

2 likes

Ik kom er nu pas achter dat de Floriade en de Keukenhof niet hetzelfde zijn :flushed:.

4 likes

Neee ik bedoel de Floriade!

Ik ken iemand die in een tiny house in Almere woont en die wijk ziet er echt tof uit met allemaal innovatieve en duurzame huizen bijvoorbeeld. Dus mijn beeld van Almere zelf is helemaal niet zo kut

3 likes

Hoor jij je buren wel eens ruzie maken?

• Nooit
  • Een of twee keer gebeurd
  • Soms
  • (Zeer) regelmatig

0 stemmers

1 like

Wij hebben hierin echt een hele fijne regeling, je kunt voor een leaseauto gaan, maar je kan ook je mobiliteitsbudget laten uitkeren. En je gereisde kilometers kun je dan voor 19ct/km van dat bruto bedrag afhalen (en krijg je dus netto uitgekeerd).

1 like

Ik vind al die negativiteit zo zielig voor de organisatie van de Floriade :frowning: Vind het altijd zo sneu als projecten mislukken waar mensen hun ziel en zaligheid in hebben gestoken. Het maakt me echt bijna aan het huilen, terwijl ik het zelf ook eigenlijk maar iets megalomaans vind waar ik niet heen hoef (maar misschien ga ik toch wel, uit medelijden).

(Of hoort dit in impopulaire meningen)

34 likes