Voel ik toch die Floriade forummeet aankomen
Mijn buren hebben een tienerdochter en ze hebben regelmatig verhitte discussies met elkaar. Ik hoor dit overigens niet als ze binnen zijn, maar ze hebben vaak de tuindeuren open en als ik dan in de tuin zit kan ik van alles meegenieten.
Wat mij betreft mogen ze zich kapot schamen. Dit is niet een klein beetje boven budget hĂš. En dat gebeurt ook niet zo van: Oeps, een factuurtje wat per ongeluk iets duurder uitvalt. Weet je wat je als gemeente met dat geld allemaal had kunnen doen? Ik voel 0,0 medelijden.
En dit:
âIk vind het zo erg voor de inwoners van de stad dat dit nu gebeurtâ, zei wethouder Julius Lindenbergh (VVD) vandaag, geĂ«motioneerd in de raadszaal. âWaar ik aan moet denken is wat de afgelopen jaren al hebben gedaan om te bezuinigen. Wat we zeggen tegen mensen die het zwaar hebben door inflatie op dit moment, die hun gemeentelijke belastingen niet kunnen betalen. Dat we dan als gemeente deze boodschap moeten geven.â
Ja waarom wordt dit in godsnaam nog opgetuigd?
Ik lees online bijvoorbeeld dit:
Almere wilde leren van in het verleden gemaakte fouten. Dat is niet gelukt. De Floriade in Zoetermeer in 1992 resulteerde in een verlies van 5 miljoen euro, de Floriade in Haarlemmermeer in 2002 eindigde in een verlies van 8 miljoen euro en de Floriade in Venlo in 2012 noteerde een tekort van 9 miljoen euro.
Is het de vereiste van de organisatie van de Floriade dat het per se moet plaats vinden in een gemeente waar mensen liever niet dood gevonden worden?
Zoetermeer, Venlo, Hoofddorp, Almere hebben ook allemaal een negatief appeal. Wie is de volgende? Helmond? Hoogvliet? Vianen?
De enige manier om nog een beetje kleur aan zoân plaats te geven.
Hey als we met zân alle komen redden we misschien de Floriade. Of in elk geval geval iets minder schuld
Idem! Mijn tuin komt uit op een stuk of tien tuintjes van buren, dus als ik achterin zit kan ik iedereens gesprekken afluisteren
âŠWoerden???
Nieuw-Vennep is ook wel wat
Nou daarom. En dan ook allemaal nog een keer extra in de kabelbaan!
Hoe duur is dat? Als het een tientje kost hebben ze misschien net 1 miljoen minder.
29 euro voor een kaartje, maar ik weet niet of je nog parkeerkosten hebt.
En natuurlijk ga je daar ook wat drinken en eten.
Ja nou moet ik voor Woerden opkomen en je vertellen dat het eigenlijk best een schattig klein stadje is met een best mooie kern en een kasteeltje.
Als er niemand in Woerden zou wonen zou er weinig mis mee zijn.
Het is gewoon zeg maar de vleesgeworden versie van mensen met deze insta bio
Iris Celine
Wouter 2018
Noah 2019
Ivy Mae 2021
Nieuwbouwhuis 2023
Dat maakt het zo kut, het is niet de locatie maar de vibe.
Podverdikkie. Zoveel geld om naar bloemen te kijken.
100% is dit de uitgelezen kans om je meegebrachte kleffe bammetje in de kabelbaan te eten.
Met te veel boter erop en kaas. En natuurlijk een pakje lauwwarme fristi/chocomel
Wat dan zo half gesmolten aan het zweten is vanwege de warmte
Waddinxveen sowieso
Zou jij hier willen werken?
- Ja leuk! Love mensen uitschelden
- Ja leuk! Maar niet voor lang
- Ligt eraan
- Nee. Ik ben te lief daarvoor (boehoee)
- Nee. Wil gewoon niet in de horeca werken
- Anders
0 stemmers