Stel je persoonlijke vraag #36

alsof Amsterdam een te kort heeft aan onvriendelijk personeel

59 likes

Ik wil niet in de horeca werken want ik ben er te lui voor en te lomp dus laat alles vallen
Maar gok dat dat daar nie erg is dus wil ik wel ff doen hoor

4 likes

Dit is de enige manier waarop ik in de horeca wil werken.

6 likes

In Venlo was het al dat het veel meer geld heeft gekost dan wat ze er aan hebben verdient. Het hele Floriade terrein zou ook nog gewoon gebruikt worden achteraf maar alle gebouwtjes zijn volgens mij afgelopen jaar gesloopt en blijkbaar staat het grote gebouw ook tegen faillissement aan.

Van mij mogen ze die hele Floriade afschaffen

5 likes

Ja echt hoor. Kon dit maar op elke werkplek :joy:

@Dommel Nee is traditie! :rage:

1 like

O ja, rationeel vind ik het een enorm dom kutproject dat nooit doorgang had mogen vinden en op allerlei manieren verkeerd is aangepakt, maar ja blijkbaar heeft mijn empathie voor zielige wethouders en kunstenaars en bouwers en wie er ook maar tegen wil en dank aan meewerkte, daar schijt aan

2 likes

ja ik snap je wel, mijn haat voor de mensheid concurreert met mijn medelijden, wat zijn we toch ook een stelletje slome aandoenlijke sukkels met z’n allen. ik twijfel of ik nou vind dat we zsm moeten uitsterven of gewoon allemaal een knuffel van iemands moeder nodig hebben (why not both)

7 likes

Misschien maar gewoon allemaal gratis naar de Floriade voor het gemoed, de boel is toch al niet meer te redden daar in Almere

1 like

Is Hoogvliet ĂŒberhaupt bekend genoeg om een negatief appeal te hebben (buiten omgeving Rotterdam)?

3 likes

Zwijndrecht

4 likes

Dat zijn een hele hoop musea, ben in een paar wel geweest, maar niet alle (niet alles lijkt me even interessant).

Het Reina Sofia in Madrid is imo echt het beste museum voor moderne kunst in Europa (van die waar ik ben geweest), daar wil ik zo graag nog naar terug. Als ik in NL ben en tijd heb ga ik graag naar het Stedelijk/Boymans/Kunsthal, en hier in Berlijn ga ik graag naar de Neue Nationalgalerie nu die weer open is. En natuurhistorische musea zijn ook altijd goed. Die in Berlijn en Rotterdam zijn tof, maar Naturalis is wel mijn fave daarin.

8 likes

Ik vind mode tentoonstellingen heel leuk. De rest boeit me niet zo

8 likes

te weinig mode tentoonstellingen in Nederland helaas :frowning: mijn fav blijft echt de Grace Kelly op paleis Loo en de Hubert de Givenchy tentoonstelling in Den Haag ooit. Ik heb het idee dat in Londen en Parijs altijd wel mode tentoonstellingen te vinden zijn. V&A museum zelfs in hun vaste collectie.

1 like

Heb je meer trek/honger als je moe bent?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

1 like

Woerden is een mindset, geen woonplaats :sparkles:

3 likes

Thyssen-Bornemisza in Madrid!

Sowieso de musea in Madrid (Prado, Reina Sofia)

5 likes

Schoonmaken.

• Als t voor t oog schoon lijkt ben ik tevreden
  • Doe ik grondig
  • Doe ik zo grondig dat ik zelfs het hoofbord van mn bed iedere week stofzuig.

0 stemmers

3 likes

Ik haat poetsen. Heel erg

9 likes

Oh ja, deze vond ik ook heel gaaf. Prado vond ik echt doodsaai. Was met mijn moeder, en na een uur durfden we pas aan elkaar toe te geven dat we het niks vonden en konden we gelukkig gaan :sweat_smile:

@Koda Het Guggenheim in Bilbao is ook nog wel een klassieker, die staat heel hoog op mijn verlanglijstje (en zou het Reina Sofia wel eens van haar toppositie kunnen verstoten).

3 likes

Het mooiste museum vind ik het Rijksmuseum of musee d’orsay.

Alleen het indrukwekkendste museum vond ik het Stasi museum in Berlijn. Een voormalige gevangenis van de Russische geheime dienst tijdens de koude oorlog. Voormalig gevangene geven daar ook rondleidingen. Je voelt de angst gewoon nog in dat gebouw.

12 likes