Haha ik woon nog niet samen en ik ben er ook echt heel laks mee. Ik wil ook heel graag een robot stofzuiger maar dat vind m’n vriend weer onzin.
Misschien nu ik meer verdien, ik me dat toch cadeau doe aan mezelf
Haha ik woon nog niet samen en ik ben er ook echt heel laks mee. Ik wil ook heel graag een robot stofzuiger maar dat vind m’n vriend weer onzin.
Misschien nu ik meer verdien, ik me dat toch cadeau doe aan mezelf
Zo lang hij stofzuigt is het oke om er een mening over te hebben, als jij het doet zou ik zeggen treat yoself
Doen!!!
Het enige museum dat ik altijd leuk vond is het spoorweg museum
Ja sorry ben echt een cultuurbarbaar maar ik verveel me altijd binnen een kwartier in een museum. Soms ga ik dan toch en dan doe ik of ik het leuk vind maar eigenlijk lieg ik dan tegen mezelf en tel ik de tijd/zalen die ik nog moet voor ik weg kan sluipen. Gratis musea zijn dan ook als enige m’n jam.
Wat vind jij van het Nederlands Koningshuis?:
0 stemmers
Leuke mensen (niet allemaal overigens)
Maar ze mogen wel gewoon degraderen tot volk wat mij betreft
ik ook en ik ben echt pretentieus as fuck maar musea interesseren me gewoon niet
Toen ik in New York was in 2016 was er een tentoonstelling over couture jurken in The Met, dat was echt zo indrukwekkend! Het MoMA vond ik qua kunstcollectie heel gaaf.
Blijft het nog steeds een rijk volk, met al hun privebezittingen
Deze keuzes zijn te beperkt haha, het is mijn guilty pleasure. Ik vind andere koningshuizen ook leuk om te volgen. Ze zijn alleen niet allemaal sympathiek natuurlijk.
Ik heb maar op mascottes van Nederland gestemd omdat dat het meest negatieve was, maar die titel zijn ze wat mij betreft niet eens waard.
Ik vind het eigenlijk gewoon rijk tuig.
Edit disclaimer: ja ja niet allemaal natuurlijk en die kinderen kunnen er ook niks aan doen.
Ja al die kunst die ze van de Nederlandse staat gejat hebben gaat dan uiteraard niet mee
Ach de Nederlandse staat heeft het ook weer ergens anders gejat.
Hoeveel fruitvliegjes heb je afgelopen week gedood?
0 stemmers
Die vangt mijn kat voor me (en eet ze vervolgens op )
Als je zo positief bent over die van jou, welke heb je?
Ja, ik was er toen ook! Was echt fantastisch.
Stel een goede vriend(in) vraagt of je zin hebt om samen op vakantie te gaan samen met je eigen partner en de partner van de vriend(in) in kwestie er bij. Jou lijkt het heel leuk om samen met de vriend(in) op vakantie te gaan maar jij vindt de partner van de vriend(in) niet geweldig en het lijkt je niets om meerdere dagen met die persoon op pad te gaan. Wat doe en zeg je?
0 stemmers
Hahaha mijn inmiddels Zweedse broer vertelt dat je hiervoor wel je eigen meubels en spullen weg moet halen en dat dan de fotograaf de mooie spullen
meeneemt. Kost doorgaans 1000,- extra volgens hem