Ik zou voorstellen om gedeeltelijk met elkaar op vakantie te gaan. Dus eerste paar dagen samen en dan weer apart ofzo.
@Marqant Ja, en ik heb begrepen dat ze er ook lang mee bezig zijn. Vaak langer dan 1 dag
Moet ook wel want ze maken meestal ook dit soort avond sfeerbeelden en met de huidige zonsondergang moeten ze dan lang wachten
Kwijl jij (wel eens) in je slaap?
- Ja
- Nee
- Weet niet
0 stemmers
Ja dit! Ik snap niet waarom dat zo is??
Misschien omdat je dan sneller wakker wordt als het nog vochtig is? Waar het bij lang slapen al is opgedroogd
Ohh wauw, deze vibe is ook geweldig. Nu je het zegt ga ik daar ook op letten. Zou ooit wel bij zoân Zweeds fundafotograaf in de leer willen hoor, echt een kunst.
Zoiets dacht ik al inderdaad! Dat is een aanzienlijk deel van de prijs als een huis 50.000 tot 70.000 euro is maar zie de huizen soms ook twee keer over de kop gaan, dus dat zal het wel waard zijn.
Dit appartement op de foto is meer dan 1 miljoen euro, dan kan die 1000 euro voor fotoâs er wel vanaf
Ga jij op vakantie met vrienden die een relatie hebben?
- Gemiddeld meer dan een keer per jaar
- Gemiddeld een keer per jaar
- Zelden
- Nee, die gaan altijd met hun partner op vakantie
0 stemmers
Als je geen nee hebt geantwoord: heb je wel andere vrienden die alleen met hun partner op vakantie gaan?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Ik had het hier van de week nog over met iemand, ik vind het zo jammer als vrienden alleen nog maar met hun partner op vakantie willen gaan. Ik doe het liefst allebei! En dat is dit jaar gelukkig ook weer zo
Ik vind het ook leuk om allebei te doen maar ik heb daar niet altijd genoeg vakantiedagen voor! Dus het is dan wel vaker een lang weekend met vrienden dan echt een lange vakantie.
Ik ga deze zomer met vrienden op vakantie en in het najaar met mân vriend en dat is voor mij echt perfect.
Dit vind ik inderdaad ook de ideale verdeling maar ik verbaas me er nog steeds over hoe mensen meteen hun partner het middelpunt van hun leven maken. Ja verliefdheid enzo natuurlijk, iedereen zijn haar eigen keuze blablabla maar ik zie zo veel vriendschappen van de ene op de andere dag verwateren.
Vind het echt jammer als ik een vriendin hoor vertellen over iemand die ze bv al sinds de middelbare school kent
Ja hĂš! Ik heb nu dus nog maar 1 vriendin die ook single is en de rest gaat alleen maar met hun partner op vakantie. Echt zo kut
Was haal ik er meteen uit maar andere dingen blijven meestal een aantal dagen liggen
Ik weet niet waarom, maar ik heb een schijthekel aan koffers uitpakken. Inpakken gaat nog wel, maar uitpakkenâŠliever niet.
Hoe laat of moe ik ook thuiskom, alles gaat meteen de was in.
Zo snel mogelijk alles opgeruimd
Oh dat begrijp ik wel! Ik ben dit jaar ook âmaarâ één week met mijn vriend op vakantie geweest omdat ik nog genoeg dagen wilde overhouden voor de andere vakantieplannen. Ik ga in september nog acht dagen met twee vriendinnen weg en dan de week daarop heb ik nog een vijf-daags festival met vriendinnen. Volgend jaar ga ik drie weken met mijn vriend weg dus ik kan me voorstellen dat ik dan misschien niet met vrienden weg ga, of wellicht één weekje. Ik werk zelf 3,5 dag dus kan ook makkelijk wat schuiven in mijn diensten en dan ben ik bijv. 5 dagen achter elkaar vrij zonder dat het me vakantiedagen kost, dus dat is heel relaxed!
Als jij thuis telefoneert (en je bent alleen/stoort niemand), houd je dan de telefoon aan je oor of zet je hem op luidspreker?
- Telefoon op luidspreker
- Telefoon aan oor
- Wisselt
- Ik telefoneer nooit
0 stemmers