Stel je persoonlijke vraag #36

Eigenlijk bel ik altijd met airpods in!

14 likes

Haha ik was vergeten dat die optie bestond! Maar dat vind ik dan meer ‘luidspreker’ dan ‘telefoon aan oor’, ook al staat hij niet letterlijk op luidspreker.

2 likes

Ja maar je bent alleen dus niemand kan ĂŒberhaupt meeluisteren in dit geval! Ik dacht meer aan het gemak van de telefoon niet aan je oor hoeven houden maar gewoon naast je hebben liggen en beide handen vrij hebben.

edit: als ik thuis alleen ben gebruik ik altijd de luidspreker maar ik zou dat in het openbaar nooit doen

4 likes

Als het een lang gesprek wordt op speaker of met airpods omdat ik anders een lamme arm en een pijnlijke arm krijg, anders gewoon aan m’n oor. En soms ook omdat ik iets op m’n telefoon moet doen of bekijken tijdens het gesprek.

Ik ga trouwens wel altijd binnen zitten als ik bel, niks zo irritant als buiten telefoongesprekken van een ander kunnen volgen of zelf weten dat iedereen kan meeluisteren, ook als ik m aan m’n oor heb.

Telefoneer jij buiten (als je thuis bent bedoel ik dan)?

• Nee ik blijf gewoon in de tuin/op het balkon zitten
  • Ja ik ga expres naar binnen
  • Hangt af van het soort telefoongesprek of de lengte ervan
  • Ik heb geen tuin of balkon
  • Anders namelijk

0 stemmers

1 like

Ik vind vaak omgevingsgeluiden buiten kneiterirritant wanneer ik bel. Ik wil jou goed verstaan en vice versa

5 likes

Altijd als ik een poll maak is hij per ongeluk anoniem haha, ik wist dat er iets was dat vaak fout ging als ik er één aanmaak maar ik vergeet altijd wat het is. Was dus niet de bedoeling om m anoniem te maken (irritant ook dat dat standaard gaat hehe)

Verdien ik een overpriced drankje van de Starbucks?

• Ja yolo
  • Nee

0 stemmers

Edit Wtf is er mis met mijn poll??? Is dit een voorteken?

2 likes

Ja voor straf mag je er geen

7 likes

:sob:

2 likes

Ik ging sowieso eentje kopen ongeacht de uitslag van de poll :smirk:

30 likes

Hoop dat je nu goed schuldig voelt

5 likes

Nee, want je verdient beter!

5 likes

Zelfs als ik gewoon op de bank lig gebruik ik luidspreker, telefoon bij m’n oor houden vind ik met lange gesprekken echt heel irritant.

7 likes

ik telefoneer wel buiten met familie/vrienden uit NL maar alleen omdat mijn buren me toch niet verstaan :joy: boeit me dan niks

1 like

Alles meteen wassen en de dag/ochtend voordat ik op vakantie vertrek leg ik altijd schone lakens op bed.

3 likes

Ik doe zelfs altijd van alles onder het bellen. Afwassen, was opvouwen, bed opmaken, strijken al die saaie gedachteloze klusjes. Buiten telefoneren vind ik niet echt een succes, die het wel eens maar wandelen en bellen is irritant.

Vraag jij altijd aan diegene met wie je belt of je op luidspreker staat en of anderen mee kunnen luisteren?

• Ja
  • Nee
  • Ligt aan de persoon

0 stemmers

1 like

Ik was eigenlijk nooit nieuwe kleding voordat ik het draag. Doen jullie dat?

• Ja, altijd
  • Alleen ondergoed e.d.
  • Zelden of nooit
  • Soms wel soms niet

0 stemmers

Kleding gaat altijd achteruit van wassen en ik vind het het allerfijnst zitten en staan als het nog helemaal nieuw is dus een extra keer wassen vind ik zonde.

10 likes

Alleen als ik iets wil vertellen waarvan ik weet dat diegene niet zou willen dat een ander het hoort.

3 likes

Ik laat kaartjes er altijd aan (pakketjes en winkel) tot ik het echt ga dragen. Ik heb wel eens dingen weken later nog terug gebracht omdat ik het toch niet droeg.

3 likes