Ik toon de stad aan vluchtelingen en ik wandel sinds corona sowieso graag rond in de stad, waardoor ik toch telkens weer nieuwe dingen ontdek!
Euromast op, scheuren met de watertaxi, die rooftop walk die er nu tijdelijk is, leuke foto maken op de Erasmusbrug, in dat tijdelijke reuzenrad paar jaar terug. Zat eigenlijk.
Mijn ontwerpen ineens bij iemand anders thuis zien blijft heel gek.
Elk jaar een keer de West-Friese markt bekijken tussen de honderden toeristen.
De rest van die 10 weken mijd ik het centrum dan als de pest. (Op donderdagen dan)
Verscholen dorp
In mijn woonplaats is weinig toeristisch te doen. Maar ben vorig jaar wel met vriendinnen op een rondvaartboot door Giethoorn gestapt voor mān verjaardag
het was hilarisch tussen de Duitsers, Amerikanen en 60+ ers.
Heb jij een of meerdere forumcrushes?
- Nee
- Ja
0 stemmers
Hoeveel kostte jouw vloer per m2?
- 0-10
- 10-15
- 15-25
- 25-35
- 35-45
- 45-55
- Meer dan 55 euro
0 stemmers
Haha dit verhaal doet me denken aan toen ik mijn eerste master thesis schreef onder een van de allerbelangrijkste professoren in mijn veld. In eerste instantie was ik zo geĆÆntimideerd maar uiteindelijk heb ik hem juist allemaal (statistiek) dingen uit moeten leggen ipv hij mij. Stage lopen op een universiteit heeft me wel geleerd dat je niet per se een genie hoeft te zijn om professor te worden of onderzoek te doen ![]()
Edit: ik bedoelde eigenlijk vooral dat je niet overal alles over hoeft te weten om professor te zijn. Die man was geen ster in statistiek en wiskunde maar natuurlijk wel in zijn eigen onderwerp
Lol dit is wel ƩƩn van de grootste humble brags die ik hier ooit gelezen heb
Ja haha ik zag het net ook, vandaar de edit
Geen humble brag is dat ik gewoon goed ben ik statistiek dingen
Ik ga echt stuk om deze comment. Misschien deed hij dat wel om je je goed te laten voelen lol? Doe ik ook soms bij een student die heel ijverig overkomt en faalangst heeft
Hahaha dan heeft het wel gebackfired want die hele periode twijfelde ik aan alles omdat hij steeds zo verward deed over mijn keuzes
goed idee slechte executie
Sorry voor de dubbelpost want ik wil t niet verwijderen ivm bestaande reacties en dan ziet het er nog dommer uit haha, maar ik zie nu in hoe dom mijn statement is hahaha. Ik moest alleen denken aan hoe verrast ik was dat je niet van alles een expert moest zijn om dit soort onderzoek te doen, ik was nogal naĆÆef (waarschijnlijk nog steeds lol)
Ik denk dat dat meer over jou zegt dan over die professor ![]()
Ja, misschien naief, maar imo ook niet bepaald een goede houding om aan te nemen in de academische wereld. De slimmere academici die ik ken hebben juist een meer open houding waarin ze alles zien als een mogelijkheid tot leren (en niet opgaan in absolute termen zoals āallerbesteā, āallerbelangrijksteā en āgenieā etc.).
Mijn zus heeft een PhD in theoretische natuurkunde maar gelukkig kan ik haar weer alles uitleggen over de ins en outs van nu achterklap en mediacourant
Herken het wel een beetje hoor, ik kwam zelf van het vmbo/mbo en dan hoor je heel je leven al hoe slim en knap dat soort mensen zijn. Was voor mij ook een soort van mindfuck op de uni, daar heb je ook gewoon hele domme mensen ![]()
Semi-massief parket bij vavato, 120m aan 2.400 euro.
Grappig dat 0-10 en 55+ de meeste stemmen hebben gekregen (tot nu toe).
Maar in mijn studio had ik Ikea laminaat, was prima te doen. Nu ik wat meer te besteden heb zou ik wel voor iets mooiers gaan, wat dan waarschijnlijk automatisch duurder is.
Wij hebben wel PVC extra lange en brede āplankenā