Wanneer was je voor het laatst bij een babyshower?
- Langer dan een jaar geleden
- Een half jaar tot een jaar geleden
- 3 tot 6 maanden geleden
- 1 maand geleden
- Vorige week nog
- Nog nooit geweest
0 stemmers
Wanneer was je voor het laatst bij een babyshower?
0 stemmers
De fotograaf! Maar dat ben ik ook, was mooi om zo close de dag te beleven
Als je op een openbare plek of in een concertzaal/theater/restaurant bent, en je moet naar de wc, wat doe je:
0 stemmers
Bij een chique plek ga ik wel naar de dames, maar in een café ofzo ga ik ook wel bij de mannen.
Ik hoop dat ik hier nooit voor wordt gevraagd. Naja getuige misschien nog wel maar ceremoniemeester zijn lijkt me heel kut eigenlijk.
Heb er dit jaar 1, en ik zie er eigenlijk een beetje tegenop, vind het vaak zo’n gedoe, vermoeiend, en zo’n druk hebben om het maar LEUK te hebben. Denk dat mn meest vermoeiende bruiloft wel was 1tje die in de ochtend begon met 4 verschillende locaties, die ook niet allemaal zo dichtbij elkaar lagen. Pff was gesloopt.
Heb je wel een een bruiloft gehad die je vreselijk vond?
0 stemmers
Of waar echt iets mis ging? Bijv. Een taart die omviel, of de bruidsjurk kapot ging. Dat soort dingen.
0 stemmers
Dr zijn ook van die filmpjes waar de bruid en gasten in het water vallen enzo, hoe kut.
Ik heb een keer meegemaakt dat de bruid voor het stadhuis stond en er een meeuw boven haar vloog en precies boven haar poepte. Allemaal vogelpoep belandde op haar jurk. Was er gelukkig goed uit te krijgen met van die babydoekjes en ze kon er zelf om lachen.
2 weken terug op mijn eigen, maar die deelde ik met 3 andere zwangere vriendinnen en we hebben heerlijk op een terras zitten borrelen. Was helemaal prima!
Na het feliciteren van het bruidspaar had iemand de bruidstaart zelf al aangesneden om een stuk te pakken.
Ik was ceremoniemeester maar dit was mij echt ontgaan, daarnaast was dit een volwassen persoon en gewoon wtf.
Het bruidspaar is er wel heel goed mee om gegaan.
Nja gern die echt vreselijk was. Maar ik vind bruiloften wel saai.
Hahahah wtf! Dat weet iedereen toch dat je dat niet mag doen? Of was diegene dronken. Het is grappig om te lezen maar ik zou denk ik best wel geirriteerd zijn.
Ik had een Corona bruiloft met afstand en mondkapjes, vond het echt vreselijk onpersoonlijk en ongemakkelijk. Mocht het bruidspaar niet eens feliciteren na de ceremonie.
Welke draag jij het meest?
0 stemmers
Rugzak omdat daar m’n laptop inpast. Voor gewoon naar de stad ofzo een schoudertasje of een linnen tas, afhankelijk van hoeveel ik van plan ben te gaan kopen.
Op onze eigen bruiloft (12,5 jaar geleden!!!)
Onze ceremoniemeester liet meer steken vallen maar dat we geen foto’s hebben met de familie vind ik wel jammer.
We wilden foto’s maken bij de kerk na de dienst. Maar de ceremoniemeester liet iedereen gewoon vertrekken naar de feestlokatie.
Toen wilde de fotograaf zo snel mogelijk daar naartoe maar kregen we onze trouwauto niet meer aan de praat (reed de hele dag ook maar 40km per uur)
Uiteindelijk zijn we in andere auto’s gepropt en waren we helaas te laat voor mooie foto’s want eind november is het snel donker.
De banketbakker was de reservering voor de bruidstaart vergeten. Toen heeft de ceremoniemeester alle banketbakkers in het dorp opgebeld voor losse gebakjes zodat iedereen alsnog taart had. Stond wel heel vrolijk, al die verschillende gebakjes, maar het bruidspaar was er vanzelfsprekend niet blij mee.
Is niet zo moeilijk als je de eerste dag aan de schijterij bent
Daar wordt mijn buik niet platter van hoor
Ik vond ook niets aan mijn eigen bruiloft (planning wa som het klein te houden maar de (grote) familie van mijn man stond ineens op de stoep). En vond het nog verschrikkelijker dan van te voren gedacht om in het middelpunt te staan. Je bent niet de enige!
Ik ken wel meerdere mensen die dit hebben! Lijkt me echt vervelend en vermoeiend om te hebben!