Vind je het erg als mensen bellen in de trein? (gewoon normaal volume en niet in stiltecoupé ofc)
- Ja vind ik erg
- Nee vind ik niet erg
0 stemmers
Vind je het erg als mensen bellen in de trein? (gewoon normaal volume en niet in stiltecoupé ofc)
0 stemmers
Waarom vinden mensen dat erg? Mag je dan ook geen face 2 face gesprekken hebben in de trein?
Nee mag ook niet
Ik vind het vaak een beetje asociaal, maar meestal zijn de bellende mensen ook wel luider dan mensen die rustig een gesprek voeren
Daarom zette ik er ook bij ‘normaal volume’
Boeit mij niet of iemand met de persoon naast zich praat of met iemand aan de telefoon. Eigenlijk is bellen nog chiller want dan hoor je maar 1 stem
Ik vind erg een groot woord, maar ik wil gewoon het hele gesprek kunnen horen
Zonder dat ze uitgenodigd waren?? Wow dat is wel heel erg
Er zat laatst iemand in de trein die een overleg via teams/zoom had. De hele coupe kon mee genieten over hoe geweldig hij was en dat de mensen uit zijn hand aten, getallen en percentages. Was echt verschrikkelijk, zat helemaal aan de andere kant van de coupe en kon letterlijk elk woord verstaan.
Ja dat je dat lef hebt?? En was dat 's avonds of? Want meestal heb je toch daggasten en gasten die er alleen 's avonds zijn? Of ik heb toevallig altijd dat soort bruiloften.
Ik heb een keer gehad dat de bruidegom de nacht voor zijn trouw was opgenomen in het ziekenhuis met hersenvliesontsteking. Uiteindelijk was hij er dus op de trouwdag zelf bij voor de ceremonie en even heel kort op het avondfeest om de openingsdans in te zetten.
Gelukkig kan de bruid héél goed relativeren en heeft ze zelf tot in de vroege uurtjes op de dansvloer gestaan, maar das toch niet hoe je je trouwdag wil beleven…
En voor degene die getrouwd zijn, is de bruidstaart helemaal opgegeten? Volgens mij hoorde ik dat iemand een jaar daarna nog nog de bruidstaart in de diepvries had ofzo? Wist niet eens dat dat kon.
0 stemmers
Ik zou denk ik iets anders willen als een bruidstaart.
Ligt eraan hoe nodig ik moet.
Wij hebben nog 3 dagen taart gegeten en 2 stukjes ingevroren. En na een jaar de 2 stukjes opgegeten. Smaakte echt nog heel lekker.
Toen wij een half jaar getrouwd waren had mijn man de bruidstaart in het klein (12 personen) weer laten maken. Heb toen een week lang elke dag taart gegeten.
Ja, wij hadden een bruids-ijstaart.
Ja dit was één van de dingen die mis gingen op mijn bruiloft. Buiten dat ze de door ons zorgvuldig gekozen muziek tijdens de ceremonie ineens niet meer konden afspelen, dat de ambtenaar niet te verstaan was voor de mensen achterin en dat de glazen om te proosten niet ingeschonken stonden voor het proost moment, hebben ze onze bruidstaart in mini plakjes afgesneden voor de gasten waardoor wij de volgende dag meer dan de helft van de taart weer mee naar huis konden nemen (en dus het grootste deel weg moesten gooien), en dus indd een deel bewaard in de vriezer om op het één jarig jubileum op te eten.
Verder was het een prachtige dag hoor
Ja ik zou veel blijer zijn met ijs, neem aan dat je dan schepijs bedoelt? Alleen ik denk dat gasten altijd taart verwachten. Of ik zou nog liever een hartige hapjes toren ofzo willen maar ik denk dat mensen dat al helemaal niet zouden waarderen. Maargoed ik wil toch niet eens trouwen
Nav vraag over bruiloften.
Heb je in je (vrienden)kring al scheidingen meegemaakt? (Muv ouders)
0 stemmers
Ik wel, jonge vrinden gaan onbevangen het huwelijk in. Oudere vrinden gaan weer scheiden. The Circle of Life.
Nee joh, ik had dus laatst een bruiloft waar er geen taart was. Wel een proostmoment met kaasplank en charcuterie! Niemand die de taart gemist heeft. Jouw bruiloft, jouw feestje.
Nee het was met roomijs en fruit.
Een dessert-ijstaart met een bodem van cake en een roomijsvulling, gewrapt in witte chocolade en met rozen er op. De smaken weet ik niet meer zo goed maar het was wel lekker in ieder geval.
Ik heb al zoveel varianten van een bruidstaart meegemaakt… Hartige taart (ook echt een quiche-toren, prachtig), een taartbuffet van ongeveer 20 verschillende taarten (daar heb ik zelf aan mee gebakken), bruidscupcakes… Jouw feestje, jouw keuze.
Wij hadden wel een aansnij-moment maar dat was dus gewoon na het diner als toetje en dat beviel ons prima.
Ja dat wel! Maar ik wist eigenlijk niet wat ik allemaal moest doen want mijn enige beeld van bruiloften is uit Amerikaanse films dus gelukkig hadden ze zo’n ceremonie persoon die precies zei wanneer we wat moesten doen