Stel je persoonlijke vraag #36

Ja dat vond ik dus ook haha, het zou in ieder geval nooit in me opkomen om dat zelf mee te nemen :joy: Ik woon in zo’n plaats waar je nergens betaald hoeft te parkeren dus alles is met parkeerschijf.

1 like

Die van mij ligt standaard in mijn auto en in de autos op mijn werk ligt er ook standaard een, dus ja, ik zou het wel verwachten.
Mijn eigen kaart uit mijn eigen auto halen zou ik sowieso vergeten

2 likes

ik vind dingen doen voor het klimaat ook een beetje een dooddoener, je doet het omdat je wil dat dat de mensheid voortbestaan. Ik vind dat zelf helemaal niet zo evident en ook niet het hogere doel wat ik in mijn leven nastreef.

3 likes

Nou ja, wij zijn niet de enigen op deze planeet hè, ook al denken we soms van wel.

3 likes

bedoel je dat je het doet voor het voortbestaan van dieren?

2 likes

Nou heel eerlijk Bunny, ik doe mijn best hoor maar ergens denk ik ook: boeiend wat er gebeurt als ik er niet meer ben. Heb toch geen kinderen en neefjes/nichtjes. En al jullie kinderen boeien mij nul.

Edit: oh je bedoelde het waarschijnlijk breder dan alleen ‘de mens’

12 likes

Ja, ken mij kinderen schelen.

5 likes

Deels, en gewoon de natuur. En voor mezelf uiteraard, om mijn resterende tijd hier zo minimaal kut te houden.

7 likes

ja hier sluit ik me wel bij aan ook

3 likes

Pffft, ik woon dichtbij een plek waar afgelopen jaar een vermist persoon dood is gevonden: daar fiets ik dus al voor om. Moet er niet aan denken dus.

4 likes

Nou nee, ik ben ervan overtuigd dat de mensheid op zich het wel overleeft. Toch nog een heel aantal generaties. En de volgende generatie hier zal het ook nog wel ok hebben, wie rijk is (globaal gezien) zal wel een ok leven hebben. Ik hoop alleen dat er wat minder leed is, minder gebieden die onleefbaar worden door te extreme temperaturen, overstromingen en bosbranden, voedsel en watertekorten, oorlogen en conflicten die daaruit voortkomen. En dan denk ik in eerste instantie niet naar wat er in West Europa in de toekomst misschien aan zit te komen, maar naar wat nu al aan het gebeuren is in veel regio’s.

Wel voor mensen maar niet voor het voortbestaan van de mensheid op zich. En niet dat ik sta te juichen wanneer bepaalde dieren of planten uitsterven door klimaatverandering, maar als dat geen verdere gevolgen zou hebben, of een teken aan de wand zou zijn van de ernst van de situatie, dan zou dat op zichzelf me niet genoeg motiveren om m’n levenstijl drastisch te veranderen als ik heel eerlijk ben

2 likes

Ik begreep laatst dat als je nu onder de 40 bent dat je al aanzienlijke rampen in jouw leven kunt verwachten.

Ben er zelf eigenlijk dagelijks mee bezig, en dan niet eens voor m’n kind ofzo, maar ook voor mezelf.

1 like

Mijn oom heeft een nachtje gezeten voor heiling, maar hij was gelukkig onschuldig.

Vriend met deze huizenmarkt kan het me echt aan mijn reet roesten hoeveel mensen er gemarteld en vermoord zijn in dat huis, ben al blij dat ik uberhaupt een huis kan krijgen. Ik betaal wel ff een paarhonderd voor een energetische reiniging ofzo, klaar weg geesten

12 likes

Als ik op zoek ben naar iets speciaals en winkels wil vergelijken prima maar deze polls zonder verdere waarden telkens behalve de prijs boeiend. Iedereen heeft een ander budget/wensen/smaak/… En de nietszeggende posts om jezelf te specificeren snap ik nog minder, waarom wil je zo graag (ongevraagd) meegeven hoe duur iets precies was🥲

3 likes

Die bruine voetafdruk in Birkenstocks altijd :weary::nauseated_face:

7 likes

Ik ben niet heel bijgelovig maar na ah. Die kwade geesten zitten in dat huis

1 like

Hoeveel YouTube kijk jij gemiddeld per dag?

• Ik kijk geen YouTube
  • Kwartier
  • Half uur
  • Drie kwartier
  • Uur
  • Anderhalf uur
  • 2 uur
  • 2.5 uur
  • 3 uur of meer

0 stemmers

Wat kijk je het meest?

Kies max 3
  • Vlogs
  • Turtulio’s (beauty, fashion)
  • Turtulio’s (diy, hobby etc.)
  • Turtulios (werkgerelateerd)
  • Reactievideo’s
  • Muziek
  • Nieuws of algemeen informatief
  • Informatief over een specifiek niche onderwerp
  • Fitnessvideo’s (niet informatief, maar om mee te sporten)
  • Meditatievideo’s
  • Reguliere televisieprogramma’s
  • Product reviews
  • Educatief
  • Interviews
  • Podcasts met beeld
  • Gamevideos
  • ASMR
  • Anders

0 stemmers

2 likes

Uhm niet :joy:

3 likes

Oeps, aangepast. Sorry @ de eerste drie stemmers!

3 likes