Stel je persoonlijke vraag #36

Momenteel wel even, maar aangezien ik 1 keelontsteking en 3 amandelontsteking in 2 maanden heb gehad en m’n amandelen steeds opgezwollen bleven heb ik het gevoel dat het elk moment terug kan komen :upside_down_face:

1 like

Ik snap echt niet dat mensen dit zo veel fout doen eigenlijk. Sowieso, verander het woord in ‘voortdurend’ als je twijfelt en je hoort meteen of het klopt

4 likes

Heb jij iets dat je nog nooit hebt gegeten waarvan mensen het raar (zouden) vinden omdat het vrij standaard eten is?

• Ja; namelijk
  • Nee

0 stemmers

2 likes

Ik denk dat veel mensen gewoon alleen continu kennen en niet weten dat continue ook bestaat of andersom

2 likes

Sinaasappel en mandarijn. Ik walg van jus d’orange en alles met sinaasappelsmaak dus heb nooit behoefte gehad zo’n ding te proeven.

1 like

Ik heb nog nooit kip gegeten. We aten dat thuis nooit op een of andere manier. Mijn moeder zei dat ze niet wist hoe ze het klaar moest maken. Later vegetariër en nu vegan geworden dus het is er nooit van gekomen.

9 likes

Tegenwoordig vrij gangbaar denk ik: sushi.

5 likes

Vlees.

3 likes

Nutella

4 likes

pussy

excuseer, weet niet waar deze vieze mannen oprisping opeens vandaan kwam

55 likes

Zwanger en aanvulling van vitamines (als je tekorten bedoeld) is toch ook een medische reden?

1 like

Sushi

4 likes

Ben jij morgen (Ketikoti) vrij?

• Ik werk sowieso nooit op vrijdag, maar anders was ik wel vrij ja
  • Ik werk sowieso nooit op vrijdag, maar anders moest ik gewoon werken
  • Nee ik moet gewoon werken
  • Ja ik ben vrij vanwege Ketikoti

0 stemmers

2 likes

Ahahhahahah

Ik heb nog nooit kont gegeten

2 likes

Pindakaas

3 likes

Hey ik zei nee, maar ik ook niet inderdaad. Gewoon echt de minst boeiende optie op het menu. (En inmiddels vegan dus gaat er ook niet meer van komen)

2 likes

Bedoel je vrij genomen? Of vanuit de werkgever?

1 like

Allebei!

3 likes

Ik heb vrij gevraagd van werk voor Ketikoti om heri heri te eten in Rotterdam met mijn vriend en zijn familie en daarna gaan we het vieren!

17 likes

Wat leuk! Ik ga morgen wel werken maar thuis heri heri maken. Veel plezier!

7 likes