Stel je persoonlijke vraag #36

Ik probeerde een afspraak bij de tandarts te maken (moet me inschrijven bij een nieuwe praktijk ivm verhuizing) en alle praktijken hebben een opname stop :+1:t3: Dus kan geen controle inplannen, zo raar

Je zorgverzekering kan miss helpen. Ik kon in een stad nergens terecht bij een huisarts terwijl ik een ziekte had toen was het via de verzekering binnen een paar dagen geregeld.

4 likes

Ik heb ook nog nooit een Big Mac op. Ook geen Big Tasty of Quarter Pounder. Heb zelfs bij McDonald’s gewerkt, dus vind het een hele prestatie al zeg ik het zelf haha. Vind die burgers er gewoon smerig uitzien.

9 likes

Quarter pounder is fucking lekker tho

12 likes

Maar je hoeft toch niet tegelijk op te staan om elkaar een kus te geven? Mijn vriend staat een uur eerder op dan ik, dan word ik even wakker van zijn wekker, krijg een kus, en dan staat hij op en slaap ik lekker verder.

5 likes

Bij ons gaat het ook zo ja. En de helft vd tijd weet ik niet eens meer dat ie me een kus heeft gegeven :laughing:

4 likes

Toen ik nog een vriend had moest ik er geregeld eerder uit en was het gewoon een snelle kus op zijn wang voorhoofd of achterhoofd haha

Oh ja, same hoor, maar ik krijg hem wel elke dag. En als ik dan opsta zit hij te werken (werkt altijd thuis) en krijgt hij ook nog een kus van mij met mijn ochtendadem voor ik onder de douche spring :smiling_face_with_three_hearts:

3 likes

Nav de film ‘it takes two’ op tv vanavond:

Welke film vind jij leuker?

• It Takes Two
  • The Parent Trap
  • Twee totaal verschillende films
  • Ik heb ze niet (allebei) gezien

0 stemmers

2 likes

Allebei leuk!

3 likes

Kan jij misogyne grapjes grappig vinden?

• Nee nooit
  • Zelden, alleen als ie echt grappig en origineel is
  • Ja als een grap grappig is is ie grappig, misogynie of niet

0 stemmers

2 likes

Denk je dat jouw werkgever weet wat en waneer keti koti is?

• Nee
  • Ja

0 stemmers

1 like

Weet het wel, doesn’t give a shit

1 like
‘Rapper’ Snelle.
  • Ja leuk
  • Nee
  • Neutraal
  • Ik ken mensen die zijn muziek leuk vinden
  • Ik ken geen mensen die zijn muziek leuk vinden

0 stemmers

4 likes

Oh ik vind hem juist zon neppert. Die hele act van ooh jongens ik had het vroeger zo zwaar ik moest helemaal een baantje zoeken om mn studenten kamer te kunnen betalen snik snik maar kijk me nu!

3 likes

Ik zag dat mijn ‘werkgever’ gisteren heeft opgeroepen dat het kabinet moet zorgen dat het een officiĂ«le feestdag wordt

4 likes

Ik verbaas me er over hoe populair hij is! 600.000 volgers, shows in de ziggodome. Maar volgens mij is het wel een sympathieke gast, ken mensen die met hem gewerkt hebben en die bevestigen dat beeld.

5 likes

Boeit ze wss niet, het is horeca dus we zijn altijd open met alle feestdagen

Een paar weken geleden was ik naar een concert in de Ziggo Dome van iemand anders en toen was het echt gigantisch druk bij Bijlmer Arena daar. Ik schrok echt ff omdat ik bang was voor een enorme rij terwijl ik al vrij laat was.
Maar die extreme drukte was dus voor Snelle die in AFAS stond die avond. Bizar die rijen daar! Had echt niet verwacht dat hij zo populair was.

3 likes

Ik vind zijn muziek dus extreem ‘nee’, maar partner heeft hem vaak op repeat staan en ik dacht echt dat hij een van de weinige is die zijn muziek echt leuk vind.

3 likes