Stel je persoonlijke vraag #36

Ligt eraan met wie. Die mensen die je altijd op stories ziet, en dus de hele dag alleen maar aan het posen zijn voor insta, Nein Danke.

7 likes

Haha late reactie maar: maar 1x in je leven een parkeerschijf gebruikt?! Ik ben echt verbaasd :scream: Ik gebruik dat ding echt minimaal 3x per week dus zou echt balen als hij niet in een auto zou liggen.

2 likes

Youtube niet meer, maar vraag me niet hoelang ik op TikTok zit haha

6 likes

Waarom maar max 3? Ik kijk zoveel dat ik verschillende dingen op een dag kijk

1 like

De vraag is ook “wat kijk je het meest”. Anders kan iedereen bijna alles wel aanvinken denk ik?

3 likes

Hoe zie je jezelf?

• Rijk
  • Eerder rijk dan arm
  • Niet rijk, niet arm
  • Eerder arm dan rijk
  • Arm

0 stemmers

3 likes

Ik ben niet rijk en niet arm maar voel me ook eerder wel rijk dan niet omdat ik zo dankbaar ben voor alles dat ik heb.

16 likes

Jammer dat ik geen 2K kan investeren want student en geen spaargeld :smiling_face_with_tear:
Maar super goed dat er dergelijke initiatieven zijn!

2 likes

Ik vind mijn eigen vraag eigenlijk ook niet zo makkelijk te beantwoorden. Ik heb het idee dat ik mezelf als rijk zie en voel ten opzichte van eerdere fases uit m’n leven en eerder arm dan rijk ten opzichte van mijn ‘peers’. Maar ja, hangt ook weer af van met wie ik mezelf vergelijk.

3 likes

Vergeleken met de rest van de wereld rijk, maar vergeleken met men in mijn omgeving (met koopwoningen en auto’s en vakantie huizen enzo) wel wat minder rijk

11 likes

Dit is wat mijn vader doet, hij is bioboer! Hij was ook een van de eersten met dit concept in Vlaanderen :smiling_face_with_three_hearts: ik ben best wel trots op hem, haha. Bij hem is het wel een soort jaar abonnement

Hij is ermee al verschillende keren op tv/in de krant geweest en ze zijn toevallig vandaag nog komen filmen voor een programma op de openbare omroep. Heb nog niet kunnen vragen hoe het verlopen is maar er is een bekende Vlaamse radiopresentatrice die lid is van het zelfoogstveld en zij maakt heel vaak ongevraagde reclame omdat ze het concept zo fantastisch vindt. Elke keer als hij weer veel nieuwe aanvragen krijgt is het “oh ze zal er weer wat over gezegd hebben in de media” :rofl:

31 likes

Inderdaad hetzelfde. Ben nu op een punt dat ik comfortabel kan leven zonder geldzorgen. Ik geef op zich niet veel geld uit, maar kan ook wat luxere uitgaven doen zonder daar hard voor te moeten sparen.
Maar vergeleken met anderen heb ik geen duur huis, auto of vakanties en geef ik minder geld uit aan in mijn ogen onnodige zaken.

Maar ik ben erg tevreden met hoe mijn leven nu is op financieel gebied en dat voelt rijk.

2 likes

Ik moest net even weer lachen @Negativ die dacht dat elke bus dus stopt voor 1 lijn. Maar ik moet zeggen dat ik zelf ook zelden in een bus zit.

Hoevaak ga jij met de bus?

• Nooit
  • Regelmatig
  • Zelden

0 stemmers

Vind OV-reizen prima maar de bus echt zo min mogelijk want word daar altijd zo spuugje misselijk in :nauseated_face: Alleen die geur die er al hangt als je binnen komt. Kan het niet omschrijven, maar echt zo’n typische busgeur ugh.

13 likes

Haha soms. Niet zelden, niet regelmatig :joy::joy: oh oh oh goeie Jumpsuitpoll

10 likes

Huh, ik mis kookvideos! Die kijk ik veruit het meest, denk ik. Zij is leuk en goed:

4 likes

Wat een gejenk. Oh oh ohhhh. Er had de optie ‘SOMS/AF EN TOE’ tussen gemoeten. Boeiend.

Ik kijk vooral video’s waar mensen een ~project~ doen zoals een middeleeuws kledingstuk maken of een custom toetsenbord bouwen ofzo, maar dat is meestal zonder echte uitleg om het na te doen dus geen turtulio. Oh en video essays maar dat valt misschien onder informatief over een niche onderwerp. En kookvideo’s/video’s over eten inderdaad!

5 likes

Ik vind het inmiddels nog grappiger hoe gekrenkt je reageert als iemand commentaar heeft op je poll dan de polls zelf

33 likes

Lol maar ik ga toch niet lopen uitleggen dat het me oprecht al heel lang niet meer/nooit heeft geboeid? Want dat doet het echt niet. Maargoed jij kan niet in mn hoofd kijken :joy: ga vooral door IK KAN GEEN POLLS MAKEN HET IS VRESELIJK WAT IK OOK DOE, HET LUKT NIET. Beetje uitgemolken vanuit mijn visie.

9 likes