Stel je persoonlijke vraag #36

Tsssk
Je vergeet een enkele keer erbij te zetten

4 likes

Ik kijk vooral veel art YouTubers, niet perse tutorials maar meekijken in hun proces of sketchbook tours etc. Verder vooral muziek en shows waarin mensen Dungeons&Dragons spelen. Omdat het verhaal elke aflevering verder gaat voelt het alsof je naar een geĂŻmproviseerde serie aan het kijken bent. Vooral Dimension 20 is heel tof!

3 likes

MAAK ZELF DAN EEN NIEUWE POLL AAN.
GODVERDOMME IK BEN ZO KWAAD OM DIT.

4 likes
  • Soms
  • Zelden
  • Af en toe
  • Een enkele keer
  • Sporadisch
  • Van tijd tot tijd
  • Bijwijlen

0 stemmers

8 likes

Godver EEN CIRKELDIAGRAM :rage::rage::rage:

36 likes

Moet je nagaan wat die incomplete polls met ons doen iedere keer.

1 like

Een onzinnige poll verdiend een onzinnige cirkeldiagram :smiling_imp:

1 like

Nou hier kom ik weer aan met een poll

Geef jij je partner 's ochtends als je wakker wordt in bed een kus?
En dan even er vanuit gaan dat je dus 7 dagen per week naast elkaar slaapt.

• Ja altijd
  • Nooit
  • Soms/ af en toe
  • Zelden

0 stemmers

2 likes

We worden maar op 2 dagen rond dezelfde tijd wakker.

1 like

Meestal

17 likes

Ik heb geen partner en nu voel ik me door deze poll buitengesloten :sob:

18 likes

Mijn man wil dat niet want hij is heel bewust van z’n ochtendadem haha.

4 likes

Ik begin 9/10 niet eens met “goedemorgen” maar zeg “moet je er niet uit?”. Dan gaat de wekker en blijft hij nog liggen. Grootste ergernis in de ochtend.

11 likes

:kissing_heart:

1 like

Heb jij weleens iemand op date gevraagd, zonder dat er bijvoorbeeld van tevoren gezoend was? Via een app telt niet.

• Ja, vaker
  • Weleens
  • Nee nog nooit

0 stemmers

Je weet wat je nu te wachten staat. Niet een partner vinden, maar gvd zelf een poll aanmaken.

Heb mijn huidige man (dit klinkt echt alsof ik hierna nog 3x ga trouwen) een keer ‘s avonds laat opgebeld om te vertellen dat ik hem leuk vond. Vond het echt heel spannend en uit mijn comfortzone, maar waren echt mijn 16jarige puberhormonen die dit mogelijk gemaakt hebben. Plus moest wel bellen want een sms’je was te weinig tekens.

23 likes

Ik heb mijn vriend op date gevraagd, zonder dat er gezoend was. Het was de eerste keer dat ik iemand mee uit vroeg(niet dat het mijn eerste date ooit was, maar normaal nam ik het initiatief niet, en vroegen de mannen mij mee uit) en we gaan vandaag tekenen voor ons nieuwe huis, dus het heeft wel goed uitgepakt haha.

11 likes

Hoe zoen je ĂŒberhaupt met iemand voordat je een date hebt gehad? Bij mij komt zoenen meestal voort uit een date. Ik heb echt even een error, haha. Of is dat dan iemand met wie je tijdens het uitgaan hebt gezoend ofzo? Help my brain out, ikke niet snap.

12 likes

Hahahahaha ik heb met 100 mensen gezoend en misschien met 10 mensen een date gehad (van wie ik dan de helft weer niet gezoend heb).

Inderdaad zoenen met uitgaan, dan evt nummers uitwisselen en dan daten. Maar bij mij stopt het vaak na het zoenen :sweat_smile:

14 likes