Stel je persoonlijke vraag #36

Ohhh zo :joy: Ik vergeet soms dat dat ook is hoe mensen elkaar ontmoeten/waar dates uit voortkomen hahaha (heb zelf nog nooit met iemand gezoend tijdens het uitgaan, vandaar).

5 likes

Hoeveel vriendinnen heb jij waarmee je los afspreekt? Dus niet alleen in een groep, maar die je zelf ook echt spreekt en ziet.

• 0
  • 1
  • 2/3
  • 4/5
  • 6/7
  • 8/9
  • 10/11/12
  • 13/14/15
  • Meer dan 15

0 stemmers

En vind je dit voldoende?

• Nee, had graag meer gewild
  • Ja helemaal prima
  • Het zijn er zelfs teveel
  • Weet ik niet zo goed

0 stemmers

De laatste nieuwe vriendin die je hebt gemaakt, hoelang geleden is dat?

• Afgelopen jaar
  • 2-3 jaar terug
  • 3-5 jaar terug
  • 5-8 jaar terug
  • 8-15 jaar terug
  • Langer dan 15 jaar geleden

0 stemmers

1 like

Ken jij iemand persoonlijk ik bedoel dan wel echt in je vrienden/familiekring die voor het Korps Mariniers werkt?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Ik schrik helemaal van iets maar dat is nu natuurlijk met die kutoorlog ook logisch. En ik vraag me af hoeveel mensen eigenlijk echt iemand kennen die daarvoor werken. Mn hart gaat echt nu 150+

Moet het perse een vriendin zijn of tellen mannelijke vrienden ook mee in deze poll?

Zou je denk je samen kunnen zijn met ee partner die een korps marinier is?

• Nee
  • Ja
  • Ik weet het niet

0 stemmers

2 likes

Ik zie al mijn vrienden/vriendinnen eigenlijk alleen los. Heel erg fijn en leuk, maar soms ook jammer want bijvoorbeeld met een groep naar een feestje, festival of vakantie lijkt me heel leuk maar dat heb ik niet

6 likes

Echt blij dat dit leed me bespaard is gebleven in mijn kindertijd.

20 likes

Zo maar echt. Heb het idee dat dit compleet aan mij voorbij is gegaan vroeger, ken alleen op een onbewoond eiland

2 likes

Maar WAAROM wil je je kind hier aan blootstellen? Begin je dan ook alvast met sparen voor toekomstige therapie?

4 likes

Haha het is niet voor niets al jaren zo populair, kinderen vinden het geweldig! Als volwassene is het niet om aan te horen. Maar ja welke kindermuziek wel…

1 like

Voel me nog meer eenzaam dan ik al deed door deze poll

1 like

Ja mag ook, heb ze zelf alleen niet, dus schreef vriendinnen.

1 like

Begrijp ik ook niet.

4 likes

Fenna met alle kinderliedjes, gegarandeerd stuck in your head voor de komende 3 dagen

4 likes

Ha ha ha je vadurr ja je vadurr die is gek, je bent zelf al niet zo lekkurrr maarrr je vadurrr is nog gekkurrrduurrr dan gek

Die zin is het ergste, maar ik kan het ook niet zonder Gooische R uitspreken, helaas

15 likes

Send voicememo.

5 likes

Heb je ooit overwogen om aan een dating show mee te doen?

• Ja
  • Nee
  • Ik heb aan zo show meegedaan

0 stemmers

1 like

Ik kan het gebash op twitter en feesboek niet aan :rofl:
Trouwens ik klets zoveel onzin als ik nerveus ben, of als ik heel vrolijk ben ook. Dan raaatel ik maar door. Heb laatst een paar dagen van stage opgenomen (voor de klas) mygod ik haat mijn stem en geklets.

5 likes

Ik zou de hele tijd zo hard cringen. Dat kan ik mezelf niet aan doen. Plus het date leven in rl is al kut laat staan op tv.

2 likes

Ik heb me opgegeven voor het eerste seizoen van love island NL
Niet dat ik had gedacht uitgekozen te worden en ik wil ook helemaal niet op tv maar sinds de start in de UK is het 1 van mn favoriete programmas dus toen het naar Nederland kwam “moest” ik wel van mezelf

Ik weet alleen niet of dat onder “overwegen” valt omdat ik echt geen idee heb wat ik gedaan zou hebben als ik wel werd uitgekozen :upside_down_face::upside_down_face:

14 likes