Stel je persoonlijke vraag #36

Exact dit haha, vind het super fijn maar om het bij mezelf te doen hoeft nu ook niet :rofl:

3 likes

Mensen die midden in de winkel kleding gaan passen, inclusief broeken etc

• Moeten normaal doen en gewoon in de rij gaan staan voor een pashokje
  • Is niks mis mee

0 stemmers

1 like

Ik hoef je niet in onderbroek te zien, ga maar achter een gordijntje

3 likes

Spoken like a true pillowqueen :smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Nee want ik vind het juist leuk dat je dat alleen van een ander kan ontvangen. Al kunnen van die slangenmensen dat vast wel. Maar aan de ene kant wat @twijfelaar zegt als iedereen het bijvoorbeeld kon zou het net zo zijn als vingeren wellicht.

1 like

Wat vind jij lekkerder gevingerd worden/vingeren of gebeft worden. Anoniem:

• Gebeft worden
  • Gevingerd worden

0 stemmers

Veel vriendinnen van mij vinden gevingerd worden veel fijner en dat had ik toch nooit verwacht.

1 like

Sorry ik ga je weer boos maken wss. Maar beide tegelijk.

30 likes

zou een gepersonaliseerd kenteken voor jou een afknapper zijn

• ja
  • nee

0 stemmers

vind dit echt peak small dick energy namelijk

4 likes

Zag er een tijdje terug eentje hier in Hongkong met ā€˜Freak’ erop. Vond ik wel wat eigenlijk

4 likes

Is geen antwoord op de vraag, want ze vraagt wat je lekkerder vindt. Dus graag de vraag beantwoorden aub ipv pollshamen!!!

5 likes

Aan de ene kant wel, aan de andere kant zou ik mezelf met teveel geld ook niet vertrouwen. Een Maserati met ā€˜Frikansnel’ oid.

32 likes

Ik zie geen probleem?

3 likes

Zou je een man met een chip in z’n hand (Eindhovense studenten betalen met onderhuidse chip) een afknapper vinden?

• Ja, een afknapper
  • Nee, geen afknapper

0 stemmers

Edit: naar aanleiding van een gesprek met mijn vriend die niet snapte dat ik t niet mega vreemd vond dat ik ooit een jongen gedate heb die dit had.

Vooral omdat ik echt van die bepaalde types voor me zie die zo’n chip hebben. O.a. mannen die fan van Elon Musk zijn

19 likes

Hey niets zeggen over het boegbeeld van onze neurodiversiteit!! :face_with_symbols_over_mouth:

1 like

Kunnen we hem nog omruilen voor iemand anders?

1 like

Nee
Dit zijn de consequenties waar we mee moeten leven

Gatverdamme wat een mismatch in orgasm :rage: sorry als ik ook eventueel jouw gevoelens op manier negatief hebt geraakt. SORRY HOOR :dove:

3 likes

Welk team ben jij op een festival?

• Petat
  • Iets nieuws
  • Allebei
  • Allebei niet

0 stemmers

1 like

Bij alcohol heb ik gewoon vet eten nodig

2 likes