Stel je persoonlijke vraag #36

Stel het was fysiek mogelijk om jezelf oraal te bevredigen, zou je dat dan doen? (Anoniem)

• Ja
  • Nee

0 stemmers

3 likes

Vast wel, als het fysiek kon zou het heel normaal zijn vermoed ik!

6 likes

Haha, ‘anoniem’ :wink:

6 likes

“Stemmen zijn openbaar”

3 likes

Iedereen die nee stemt is schijnheilig hier hoor. Denk dat als dat mogelijk is, het net zo normaal is als masturberen.

6 likes

Nee want dan is je make up helemaal naar de tering

17 likes

Ik vind de geur daar al smerig laat staan de smaak.

Ach als je er niet over praat, who cares, niemand die het weet en jij hebt plezier

7 likes

Ook niet iedereen masturbeert en niet iedereen vind gebeft worden lekker.

3 likes

Ik hou sowieso niet zo van gebeft worden dus zou het zelf ook niet doen dan denk ik, vind vingers fijner

1 like

Ik ben echt verbaasd over deze uitslag haha. Ik vind beffen/gebeft worden echt God’s gift to women, had er niet eens zo bij stil gestaan dat er vrouwen zijn die dat niet fijn vinden :sweat_smile:

9 likes

ja heel leuk maar ik wil gebeft worden en niet beffen? minimale inspanning maximaal plezier

28 likes

Exact dit haha, vind het super fijn maar om het bij mezelf te doen hoeft nu ook niet :rofl:

3 likes

Mensen die midden in de winkel kleding gaan passen, inclusief broeken etc

• Moeten normaal doen en gewoon in de rij gaan staan voor een pashokje
  • Is niks mis mee

0 stemmers

1 like

Ik hoef je niet in onderbroek te zien, ga maar achter een gordijntje

3 likes

Spoken like a true pillowqueen :smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Nee want ik vind het juist leuk dat je dat alleen van een ander kan ontvangen. Al kunnen van die slangenmensen dat vast wel. Maar aan de ene kant wat @twijfelaar zegt als iedereen het bijvoorbeeld kon zou het net zo zijn als vingeren wellicht.

1 like

Wat vind jij lekkerder gevingerd worden/vingeren of gebeft worden. Anoniem:

• Gebeft worden
  • Gevingerd worden

0 stemmers

Veel vriendinnen van mij vinden gevingerd worden veel fijner en dat had ik toch nooit verwacht.

1 like

Sorry ik ga je weer boos maken wss. Maar beide tegelijk.

30 likes

zou een gepersonaliseerd kenteken voor jou een afknapper zijn

• ja
  • nee

0 stemmers

vind dit echt peak small dick energy namelijk

4 likes