Exact dit haha, vind het super fijn maar om het bij mezelf te doen hoeft nu ook niet ![]()
Mensen die midden in de winkel kleding gaan passen, inclusief broeken etc
- Moeten normaal doen en gewoon in de rij gaan staan voor een pashokje
- Is niks mis mee
0 stemmers
Ik hoef je niet in onderbroek te zien, ga maar achter een gordijntje
Spoken like a true pillowqueen ![]()
![]()
![]()
Nee want ik vind het juist leuk dat je dat alleen van een ander kan ontvangen. Al kunnen van die slangenmensen dat vast wel. Maar aan de ene kant wat @twijfelaar zegt als iedereen het bijvoorbeeld kon zou het net zo zijn als vingeren wellicht.
Wat vind jij lekkerder gevingerd worden/vingeren of gebeft worden. Anoniem:
- Gebeft worden
- Gevingerd worden
0 stemmers
Veel vriendinnen van mij vinden gevingerd worden veel fijner en dat had ik toch nooit verwacht.
Sorry ik ga je weer boos maken wss. Maar beide tegelijk.
zou een gepersonaliseerd kenteken voor jou een afknapper zijn
- ja
- nee
0 stemmers
vind dit echt peak small dick energy namelijk
Zag er een tijdje terug eentje hier in Hongkong met āFreakā erop. Vond ik wel wat eigenlijk
Is geen antwoord op de vraag, want ze vraagt wat je lekkerder vindt. Dus graag de vraag beantwoorden aub ipv pollshamen!!!
Aan de ene kant wel, aan de andere kant zou ik mezelf met teveel geld ook niet vertrouwen. Een Maserati met āFrikansnelā oid.
Ik zie geen probleem?
Zou je een man met een chip in zān hand (Eindhovense studenten betalen met onderhuidse chip) een afknapper vinden?
- Ja, een afknapper
- Nee, geen afknapper
0 stemmers
Edit: naar aanleiding van een gesprek met mijn vriend die niet snapte dat ik t niet mega vreemd vond dat ik ooit een jongen gedate heb die dit had.
Vooral omdat ik echt van die bepaalde types voor me zie die zoān chip hebben. O.a. mannen die fan van Elon Musk zijn
Hey niets zeggen over het boegbeeld van onze neurodiversiteit!! ![]()
Kunnen we hem nog omruilen voor iemand anders?
Nee
Dit zijn de consequenties waar we mee moeten leven
Gatverdamme wat een mismatch in orgasm
sorry als ik ook eventueel jouw gevoelens op manier negatief hebt geraakt. SORRY HOOR ![]()
Bij alcohol heb ik gewoon vet eten nodig