Ik heb op het laatste moment besloten toch niet mee te doen met first dates
Ik heb zowel meegedaan als eentje als me ingeschreven voor andere hahaha (zou het nog steeds doen overigens)
Naar aanleiding van de reacties op facebook onder dit artikel: DPG Media Privacy Gate
Kinderen die spelen met een buks:
- Vind ik normaal
- Vind ik abnormaal
- Heb ik geen mening over
- Gebeurde vroeger in mijn omgeving ook of gebeurt nog steeds
- Gebeurde vroeger in mijn omgeving niet
0 stemmers
Vooral om te zien waar ze me mee opzadelen
Oh en de redactie van dat cupido ofzo heeft me ook een tijdje geprobeerd over te halen. Euhhh no thanks!
Het gebeurde niet door kinderen, maar ik ben wel als kind beschoten door een boer met een luchtbuks die dacht dat ik zijn mais kwam stelen Die mais gebruikten kinderen uit de buurt weer om op elkaar te schieten met zo’n maisschieter
Omg spelfout. Het is ZO’N en niet ZO
Ja er werd laatst ook een beetje gejankt naar iemand die na i.p.v. NAAR had getypt.
Wat is er met jou aan de hand? Gejankt?
Wat schrijf jij?
- Continu
- Continue
0 stemmers
Ligt aan de context he slimpie.
allebei wanneer ze van toepassing zijn (het enige juiste antwoord staat er niet bij dus)
Alles oké?
Ja maar er werd op het forum erover geklaagd het maakt mij beide niet uit eerlijk gezegd. Nee er is niks met mij aan de hand lol.
Dat het niet altijd lukt vind ik ook niet zo erg, maar over het algemeen mag je toch wel streven naar correct Nederlands.
Maar “de pijn is continue aanwezig” zie ik zowat dagelijks voorbij komen in medische brieven - tot mijn grote frustratie.
Maar dit is ook wel verschrikkelijk hoor. Zie het steeds vaker, echt een stomme ontwikkeling
Nouja persoonlijk vind ik na i.p.v. naar wel veel irritanter. Iemand had een poll aangemaakt en @Evenveel maakte daar toen een opmerking over. Continu is toch in de Nederlandse taal sowieso continu? @Krabsalade
Het kan ook continue zijn in sommige contexten (namelijk als je het bijvoeglijk naamwoord vervoegt en hem uitspreekt). Bijv: ‘De continue pijn speelde haar parten.’ Maar als ze zegt ‘ik heb continu pijn’ zonder e
Nou en n.a.v. dit bericht komt ineens deze vraag spontaan in me op.
Wanneer ben jij voor het laatst naar de huisarts geweest?
- Dit jaar
- Vorig jaar
- 2020 of langer geleden
0 stemmers
Had het er toevallig over met mn vader gister. Het is voor mij december 2016. Heb bijna het gevoel dat ik wel een keer weer MOET.
Haha als je nergens last van hebt waarom zou je dan moeten gaan? Chill toch. Ik kom ook 1x in de 8 jaar ofzo
Weet niet wanneer je dertig wordt, maar dan mag je.
Mijn vriend is dus nog nooit bij de huisarts geweest in zn hele leven. Ja hij heeft heus wel artsen om zich heen als het nodig mocht zijn.
De tandarts sla ik ook maar over want ik heb gelukkig een heel makkelijk gebit.
Hoevaak ga jij naar de tandarts?
- Nooit
- 2 keer per jaar voor controle
- 1 keer per jaar voor controle
- Meer dan 3 leer per jaar
- ANDERS
0 stemmers
En de tandarts gaf zelf aan, nou doe maar 1 keer per jaar. Toen nog een keer foto’s laten maken. Mn verstandskiezen blijven in de kaak zitten en zolang ik geen pijn heb hoef ik niet te bellen. En ja ik heb geen pijn dus waarom zou ik 2 minuten weer in die stoel gaan zitten voor niks.