Stel je persoonlijke vraag #36

Zag er een tijdje terug eentje hier in Hongkong met ‘Freak’ erop. Vond ik wel wat eigenlijk

4 likes

Is geen antwoord op de vraag, want ze vraagt wat je lekkerder vindt. Dus graag de vraag beantwoorden aub ipv pollshamen!!!

5 likes

Aan de ene kant wel, aan de andere kant zou ik mezelf met teveel geld ook niet vertrouwen. Een Maserati met ‘Frikansnel’ oid.

32 likes

Ik zie geen probleem?

3 likes

Zou je een man met een chip in z’n hand (Eindhovense studenten betalen met onderhuidse chip) een afknapper vinden?

• Ja, een afknapper
  • Nee, geen afknapper

0 stemmers

Edit: naar aanleiding van een gesprek met mijn vriend die niet snapte dat ik t niet mega vreemd vond dat ik ooit een jongen gedate heb die dit had.

Vooral omdat ik echt van die bepaalde types voor me zie die zo’n chip hebben. O.a. mannen die fan van Elon Musk zijn

19 likes

Hey niets zeggen over het boegbeeld van onze neurodiversiteit!! :face_with_symbols_over_mouth:

1 like

Kunnen we hem nog omruilen voor iemand anders?

1 like

Nee
Dit zijn de consequenties waar we mee moeten leven

Gatverdamme wat een mismatch in orgasm :rage: sorry als ik ook eventueel jouw gevoelens op manier negatief hebt geraakt. SORRY HOOR :dove:

3 likes

Welk team ben jij op een festival?

• Petat
  • Iets nieuws
  • Allebei
  • Allebei niet

0 stemmers

1 like

Bij alcohol heb ik gewoon vet eten nodig

2 likes

Hope so :sob:

Gewoon flikker op met festival’s. Nee grapje. IK vind het niet meer leuk.

Denk jij dat je goed pittig eten aan kan?

• Ja
  • Nee
  • Redelijk
  • Totaal niet

0 stemmers

3 likes

Hollands pittig kan ik prima tegen, maar ik zweet me de peentjes bij Koreaans pittig.

2 likes

Nou in zuid amerikaans eten worden ook best wel wat hete pepers toegevoegd soms. Dis ik geloof niet dat 1 keuken nou de heetste kan zijn ofzo maar als het er 1 moet zijn, dan denk ik idd die, die o.a. zuid koreaanse. Heb er 2 geprobeerd nu. Maar echt bsbyhapjes.

1 like

ik vond de sambal op m’n kapsalon altijd al te heftig :smiling_face_with_tear:

5 likes

Extra snufje paprikapoeder

16 likes

Die nootmuskaat op de snijbonen is wel next level hoor

9 likes

Oh vertel! Ik ben echt benieuwd! Ik kreeg echt tranen in mn ogen bij en soort koreaans iets. Heel slecht ademhalen. Maar ik wilde het zelf.