Stel je persoonlijke vraag #36

Ben je echt 100% jezelf als je met andere mensen bent? Een partner ofzo waarmee je samenwoont of je familie tellen niet mee.

• Ja
  • Nee, ik doe dan toch vaak net wat vrolijker/positiever

0 stemmers

Nee, maar ook niet vrolijker

11 likes

He huisarts zit toch in het basispakket?

2 likes

Zoals mijn huisarts zou zeggen: ā€œNeem een paracetamol.ā€

Maar ugh echt vervelend die rekeningen😫

14 likes

Ik geloof er niet zo in dat er ƩƩn manier is om 100% jezelf te zijn, je bent in elke context toch net weer een beetje anders, ook als je je overal helemaal op je gemak voelt

11 likes

Jaa precies soieso heeft iedereen meerdere kanten. Want je kan niet altijd blij zijn of altijd een andere emotie. Soms ben ik druk bij mn vrienden soms rustig.

1 like

Ik ben nu in 1,5 maand 7 keer geweest naar 6 verschillende dokters door terugkerende amandelontstekingen

Maar in belgie (daar woon je toch?) Gaat dat hele systeem sowieso anders? Dat je geen verwijzing nodig hebt bijvoorbeeld van de huisarts? In nederland word je dan doorverwezen naar een kno arts.

1 like

Ik ben in Belgiƫ en in Frankrijk geweest (daar woon ik nu)
In Belgiƫ was het mijn huisarts en een urgentiearts en in Frankrijk 1 kno arts en de rest allemaal verschillende huisartsen die allemaal niet fijn waren

1 like

Whaha mijn ex werd ook gek van mijn chaotische aard en ik vind hem er ook nog steeds geil uit zien :joy: maar nooit van mn leven dat ik daar nog bewust voor zou kiezen. Wat een tiefeszwaar beroep.

4 likes

Ben je inmiddels wel geholpen? Als in dat je keelonsteking over is?

Momenteel wel even, maar aangezien ik 1 keelontsteking en 3 amandelontsteking in 2 maanden heb gehad en m’n amandelen steeds opgezwollen bleven heb ik het gevoel dat het elk moment terug kan komen :upside_down_face:

1 like

Ik snap echt niet dat mensen dit zo veel fout doen eigenlijk. Sowieso, verander het woord in ā€˜voortdurend’ als je twijfelt en je hoort meteen of het klopt

4 likes

Heb jij iets dat je nog nooit hebt gegeten waarvan mensen het raar (zouden) vinden omdat het vrij standaard eten is?

• Ja; namelijk
  • Nee

0 stemmers

2 likes

Ik denk dat veel mensen gewoon alleen continu kennen en niet weten dat continue ook bestaat of andersom

2 likes

Sinaasappel en mandarijn. Ik walg van jus d’orange en alles met sinaasappelsmaak dus heb nooit behoefte gehad zo’n ding te proeven.

1 like

Ik heb nog nooit kip gegeten. We aten dat thuis nooit op een of andere manier. Mijn moeder zei dat ze niet wist hoe ze het klaar moest maken. Later vegetariƫr en nu vegan geworden dus het is er nooit van gekomen.

9 likes

Tegenwoordig vrij gangbaar denk ik: sushi.

5 likes

Vis.

2 likes

Vlees.

3 likes