Nav de film ‘it takes two’ op tv vanavond:
Welke film vind jij leuker?
- It Takes Two
- The Parent Trap
- Twee totaal verschillende films
- Ik heb ze niet (allebei) gezien
0 stemmers
Nav de film ‘it takes two’ op tv vanavond:
Welke film vind jij leuker?
0 stemmers
Allebei leuk!
Kan jij misogyne grapjes grappig vinden?
0 stemmers
Was sowieso vrij maar mijn baas beeft besloten dat ons hele team niet werkt (de organisatie geeft geen vrij) wat ik enorm waardeer
Denk je dat jouw werkgever weet wat en waneer keti koti is?
0 stemmers
Weet het wel, doesn’t give a shit
0 stemmers
Oh ik vind hem juist zon neppert. Die hele act van ooh jongens ik had het vroeger zo zwaar ik moest helemaal een baantje zoeken om mn studenten kamer te kunnen betalen snik snik maar kijk me nu!
Ik zag dat mijn ‘werkgever’ gisteren heeft opgeroepen dat het kabinet moet zorgen dat het een officiële feestdag wordt
Ik verbaas me er over hoe populair hij is! 600.000 volgers, shows in de ziggodome. Maar volgens mij is het wel een sympathieke gast, ken mensen die met hem gewerkt hebben en die bevestigen dat beeld.
Boeit ze wss niet, het is horeca dus we zijn altijd open met alle feestdagen
Een paar weken geleden was ik naar een concert in de Ziggo Dome van iemand anders en toen was het echt gigantisch druk bij Bijlmer Arena daar. Ik schrok echt ff omdat ik bang was voor een enorme rij terwijl ik al vrij laat was.
Maar die extreme drukte was dus voor Snelle die in AFAS stond die avond. Bizar die rijen daar! Had echt niet verwacht dat hij zo populair was.
Suzan en Freek hebben de ziggo dome uitverkocht. Nederland heeft geen smaak.
Ik vind zijn muziek dus extreem ‘nee’, maar partner heeft hem vaak op repeat staan en ik dacht echt dat hij een van de weinige is die zijn muziek echt leuk vind.
Misschien waren maar 1000 kaartjes voor de verkoop?
Ja cannot met deze gast.
Zon jij topless?
0 stemmers
Voel je een drempel om topless te zonnen?
0 stemmers
Niet alleen op sommige plekken ervaar ik een drempel, ook in sommig gezelschap.
Zijn nieuwe muziek vind ik inderdaad dezelfde categorie als Suzan & Freek maar bijv. Scars, Plankgas en Reünie vond ik echt heerlijke liedjes.
Ja die money is voor scars op mijn hart, yeah, oh
Oh ik voel alleen maar love in mijn squad, yeah, oh
Ze willen niet dat ik blow, ik was down low
Ik ben aan het rennen want ik heb het ze beloofd
Ja die money is voor scars op mijn hart, yeah, oh
Waar luister ik naar