Stel je persoonlijke vraag #36

Eierbal, superieurste van de ballen.

9 likes

Ik heb het nog nooit gehad of gezien. Ik googelde even, het lijkt op zo’n scottish egg.

1 like

Het is ook een Groningse snack. Gepaneerd en gefrituurd ei met kerrieragout en de Feierbal is dan pittiger

5 likes

Ik gooi denk zo de airfryert aan

6 likes

Heb je daar standaard een emmer staan dan?

3 likes

Pittiger dan kerrie :hot_face:

1 like

Ik dacht altijd dat ik wel goed tegen pittig eten kon maar ik heb ooit 2 keer echt zo pittig gegeten dat ik echt bijna niet meer wist waar ik het zoeken moest. In Thailand ooit een papaya salade met 1 rode peper nodig en een Thaise vriend bestelde dezelfde salade met 5 (!!) pepers en die zat lekker te smullen terwijl ik echt volledig in de hens stond van die ene peper. Ik kon echt bijna niet verder eten zo pittig was het. En een keer bij een Surinaamse vriend die twee Madame Jeannettes had meegekookt in het eten en ik stond echt in de fik en hij neemt doodleuk zo’n hap van die peper.

3 likes

Nee, als ik denk dat ik moet overgeven pak ik die altijd eerst voor de zekerheid. Ik heb eigenlijk nooit dat ik opeens meteen moet overgeven, meestal heb ik eerst altijd hele erge buikpijn en gebeurt het daarna pas

3 likes

De feierbal klinkt ook lekker. Waar kun je die halen?

3 likes

Het kon altijd bij Friet van Piet maar hij staat daar nu online op ‘Uitverkocht’. Hopelijk komt ie snel terug!

2 likes

Ik zou het graag willen, maar helaas kan ik zo goed als niks hebben🥲

1 like

Noodgedwongen nu een kaassoufle. Maar toen ik nog vlees at een frikandel of een kroket. Of allebei

:disappointed_relieved::disappointed_relieved:

3 likes

Bitterballen

2 likes

Team viandel

5 likes

Jaaa sinds ik geen vlees meer eet mis ik echt de frikandel. En de vega zijn niet lekker. Oh ja en de viandel mis ik ook!

1 like

Please zeg me dat je viandel verkeerd hebt geschreven.

4 likes

Ik doe de bril zelfs omhoog want die zit alleen maar ik de weg.

6 likes

Haha wat mega toevallig deze poll want ik dacht er laatst nog aan omdat ik het weer zag. Ik heb al zovaak in films/series gedacht GATVERDAMME waarom raak je de wc bril aan. Alsof ze ermee lopen te knuffelen.

2 likes

Heb jij dit jaar last van hooikoorts?/of last van gehad

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Ik heb het dit jaar pas voor het eerst in mn leven. Geen idee waarom nu ineens. Maar alleen mn ogen, die blijven tranen, jeuken en branden. Ben er zo’n 1.5 uur geleden weer mee wakker geworden.

En voor de ja stemmers, heb je al langer last van hooikoorts? Als in meerdere jaren.

• Ja
  • Nee

0 stemmers

2 likes

@mikselke , omdat je gestemd hebt en ik denk dat veel nog slapen nu. Gebruik je oogdruppels? Of heb jij andere hooikoorts klachten? Ik heb uit wanhoop volgens mij veel te veel oogdruppels gebruikt.

1 like