Wij hadden ook geen taart. Trouwden om 4 uur, daarna was er gelijk borrel met hapjes en daarna nog drie gangen diner. Voelde alsof we de taart dan ergens tussen moesten proppen alleen omdat het hoorde ofzo. En toen zag ik de prijzen voor bruidstaart en dacht ik meh laat maar
Maargoed wij hadden ook geen trouwringen.
Wauw ik vind eht best wel bizar dat ik na nadenken tot de ontdekking kom dat ik 3 vriendinnen/kennissen heb die al gescheiden zijn. Ik ben 31!
Ik ken vooral mensen die na een paar jaar weer scheiden, niet per se na lange tijd. Dus nog steeds jonge vrinden. Maar dat zijn ook altijd mensen waarvan ik denk dat ze gingen trouwen in de hoop dat de relatie beter werd. Hoe je dat verwacht, geen idee.
Ik ken 1 stel die 11 jaar ofzo samen waren toen ze gingen trouwen en binnen een half jaar na bruiloft had zij de scheiding aangevraagd. Zijn ook niet echt goed uit elkaar gegaan.
En ik zie op mn werk wel eens mensen die binnen no time weer gescheiden zijn.
Ik ben nu 3 jaar getrouwd, op onze bruiloft ging iets mis, maar dat was gelukkig helemaal aan het eind vd avond en weet lang niet iedereen. Ik was wel fucking kwaad omdat het misging doordat mensen zich asosciaal gedroegen.
En wij hebben de bovenste verdieping van onze bruidstaart 2 jaar in de vriezer laten zitten
want ik wilde het eten met onze ouders en toen we 1 jaar getrouwd waren zaten we in lockdown
Ik zag net een reclame van Delta op tv en ik ken echt niemand die dat als internetprovider heeft. Toen ging ik googelen en er bestaan er nog veel meer die ik echt totaal niet ken. Wie is jouw internetprovider?
- Ziggo
- KPN
- T-Mobile
- Budget Alles-in-1
- Caiway
- Delta
- Freedom
- Online.nl
- Solcon
- Een andere, namelijk
0 stemmers
Ben nu wel benieuwd! Wat vreselijk zeg, waren het mensen die dichtbij je stonden?
Word jij vaak benaderd op LinkedIn door recruiters of andere partijen?
- Wekelijks
- Maandelijks
- Paar keer per jaar
- Eens per jaar
- Een enkele keer
- Nooit
- Ik heb geen LinkedIn
- Andersā¦
0 stemmers
Ik dus nog nooit, begin bijna te twijfelen aan mezelf en mijn functie
ben overigens super gelukkig, dus zou ook voor goud willen wisselen van baan.
Tweak, daar hebben we glasvezel van.
Welke van deze steden zou je kiezen om een maand te āwonenā en online te werken? (In je eentje)
- Berlijn
- Boedapest
- Rome
- Chiang Mai
- Geen van deze steden/iets compleet anders
0 stemmers
Ik zit meer wedding fails te kijken en ga er echt goed op
sommige zijn wel sneu hoor maar verder
. En jezus wat vallen veel mensen en veel mannen die hun vrouw keihard laten vallen? ![]()
Boedapest en van deze steden verreweg ook het goedkoopst om in te wonen en leven
Lissabon lijkt me daar wel leuk voor.
Praag.
Alleen door een recruiter voor een traineeship bedrijfā¦. Waar ik een paar maanden eerder al gesolliciteerd had en besloten had voor een andere te kiezen. Heel ongemakkelijk
Ik heb Delta! Is hier in Zeeland best een veelgebruikte provider. Ik ben er tevreden over!
Dublin
Edinburgh of Dublin!
Heb je wel eens een goeie wraakactie uitgevoerd?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Vertel !!!
Weet jij t verschil tussen een perzik en nectarine? Als in, welke is welke?
- Ja
- Nee
- Ik twijfel
0 stemmers
Voor nu even thriving, maar ik ben me er altijd wel mega van bewust dat het echt een āfine lineā is. Ik vertrouw het ook nooit helemaal als het te goed lijkt te gaan. Dan denk ik echt: dit klopt niet, er moet nu binnenkort iets mega erg misgaan, niemand is zo blij en gelukkig, wacht maar!