Wat is voor jou van toepassing?
- Grachtengordel
- Linkse kerk
- Gymnaseum
- Wereldverbeteraar
- Podcast award winnaar
- Lekker links, lekker rijk, in je witte wijk
0 stemmers
(Sorry ik zal nu ophouden)
Wat is voor jou van toepassing?
0 stemmers
(Sorry ik zal nu ophouden)
*roloDex
Is iets wat alleen oude mensen nog kennen
(Hier bedoel ik mezelf mee.)
Niks
Oooo typfout. Ik ben ook oud!
Haver cappu kaas croisaaaaaaant
Antwoord dit trouwens alleen maar omdat ik Teun en Gijs luister, ben niet rijk en woon ook niet in een witte wijk
Gymnaseum klinkt als een heel saai museum voor tieners
Of een museum over sport
Tbh klinkt dat zo mogelijk nog saaier
Poets je de tanden van je huisdier?
0 stemmers
niks aanzienlijks, maar - eerste opdracht op de uni ooit, mailtje gekregen van examencommissie dat ik fraude had gepleegd en er gevolgen zouden komen. hele preek gekregen toen ik naar hun kantoor ging, ik aandringen dat ik me echt niet kon voorstellen dat ik er iets mee te maken had - bleken ze het verkeerde studentnummer te hebben ingevoerd
hartslag
Oh ik stemde eerst nee maar ik heb inderdaad (wel echt helaas) een officiële waarschuwing gehad van de examencommissie vanwege plagiaat dat ik niet gepleegd had.
Nee want mijn huisdier heeft (zo goed als) geen tanden meer en dat was al voor ik d’r kreeg
Ja, ik werkte bij de Alberheijn toen ik 17 was achter de counter. En toen dachten ze dat ik paracetamol had gejat :’). Vond dat zo raar, want hoezo zou ik paracetamol van 90 cent jatten en niet sigaretten die ernaast staan en ik toen nog rookte. Werd helemaal in t kantoor geroepen en onder druk gezet om toe te geven. Daarna is mn moeder heel erg boos geworden op de manager (zij werkte er ook). En toen kreeg ik uiteindelijk toch een officiële waarschuwing. Paar weken later kreeg ik van de manager de vraag of ik al een nieuwe baan had gevonden omdat mn contract in een week afliep. Maar die sukkels waren even vergeten dat ik drie weken voor het incident een nieuw contract had getekend met meer uren en er dus een nieuw jaar contract inging en ze me dus nog laaaaaaang niet konden dumpen. Haha. Sukkels. Mocht wel niet meer echt achter de kassa werken en moest toen kwaliteitswerk doen. Wat veel leuker was, want geen gezeik meer aan mn kop van klanten en gewoon lekker in mn eentje op een krukje door de appie heen sjezen. Ik werd ook echt ‘veraden’ door zo’n rood kort pittige dame met nep nagels en lelijke afgebladderde rode lippenstift die al 100 jaar achter de kassa werkte en over iedereen roddelde. Kut Corrie.
Ah yes, altijd al op Rita willen lijken
Er is één vroegere vriendin waarbij ik het contact misschien iets te snel heb laten verwateren. Soms vraag ik me weleens af hoe het met haar gaat, maar heb eigenlijk nooit ècht op het punt gestaan om haar iets te sturen. Iets houdt me tegen, was ook niet zonder reden dat we elkaar op een gegeven moment minder spraken natuurlijk.
Andersom kreeg ik laatst een berichtje van iemand die ik al bijna 10 jaar niet had gesproken en vind het met haar juist wel weer heel leuk om elkaar weer te zien.
Veel ja-stemmers trouwens, had ik niet verwacht!
Niet sinds ik twee keer een geplette, dikke spin tussen mijn tenen vandaan heb gevist.
Stel het was fysiek mogelijk om jezelf oraal te bevredigen, zou je dat dan doen? (Anoniem)
0 stemmers
Vast wel, als het fysiek kon zou het heel normaal zijn vermoed ik!