Stel je persoonlijke vraag #36

En @iloveblush

Ik ben gewoon echt niet goed in foto’s maken. Dus geen idee wat voor hoek ik zou moeten hebben of welke instellingen ik moet aanpassen. Ik maak zelf nooit foto’s, behalve van snacks of voor snap (dus eigenlijk maak ik nooit mooie of geposeerde foto’s). Dus als iemand vraagt om een foto te maken doe ik dat omdat ik wel wil helpen, maar het resultaat gaat gewoon niet optimaal zijn. Dat zeg ik er trouwens wel altijd bij haha en ik klik wel altijd 20 keer un de hoop dat er iig één acceptabele tussen zit

3 likes

Dit soort dingen weet ik ook niet hoor. Ik kijk altijd alleen of iedereen er een beetje fatsoenlijk op staat. Dat niet iemand met zn hoofd voor het hoofd van een ander staat ofzo en dat de mensen een beetje normaal kijken

Ik kan het ook niet. Ben ergens op vakantie eens gevraagd om drie keer opnieuw een foto te maken, omdat het blijkbaar niet goed genoeg was.
Ik let er wel op dat mijn dikke vinger er niet voor zit en mensen hun ogen open hebben, maar daar houdt het wel mee op.

2 likes

Ik vraag ook altijd nog netjes “istie zo goed?” maar dan wel met een gezichtsuitdrukking van “ZEG JA”.
Lijkt me vreselijk om het nog eens over te doen.

1 like

Is er iets waarvan je de enige bent die het weet en dat je ook absoluut nooit aan iemand zou vertellen? Iets over jezelf bijvoorbeeld.

• Ja
  • Nee

0 stemmers

2 likes

Dit doe ik ook! En als ik op festivals mensen selfies zie maken, race ik erop af om te vragen of ik een paar gewone foto’s zal maken. Of als 1 iemand van de groep anders niet op de foto kan, omdat hij/zij de foto maakt. Echt mijn lievelings small thing to do for others.

20 likes

Vind jij fotograferen leuk?

• Nee
  • Ja

0 stemmers

4 likes

• Ik ben die vriend die lelijke foto’s maakt
  • Ik ben die vriend die mooie foto’s maakt

0 stemmers

Ben jij wel eens geweigerd bij de ingang van een club/discotheek/oid?

• Ja
  • Nee
  • Ik ben nog nooit naar zo’n plek geweest

0 stemmers

1 like

Ik ben zelfs fotograaf, dus als iemand me vraagt een foto te maken ga ik helemaal los ook. Hahah

1 like

Zolang ik geen mensen hoeft te fotograferen, vind ik het leuk. Maar bij mij 99/100 er waardeloos op.

Het is een talent

2 likes

Om in dezelfde sferen te blijven. Ben jij wel eens een kroeg/discotheek/bibliotheek/oid uitgezet?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

In het geval van een ja, waarom? Edit: Op m’n 17e ben ik een discotheek uitgezet omdat ik midden op de dansvloer moest overgeven.

5 likes

Een paar keer maar dat was altijd omdat ik met iemand was die eruit werd gezet en ik daar dan bij hoorde :thinking:

1 like

Omdat ik niet in ging op de versierpoging van een man. Die man bleek blijkbaar iets met die club te maken te hebben, want hij liet omroepen door de dj dat ie mij eruit ging zetten en toen kwamen er 2 uitsmijters me halen :’) oké doei. Dit was tijdens een vakantie op Gran Canaria trouwens.

9 likes

Omdat ik werd gemept door een meid en dr een hook teruggaf.

3 likes

Ik had een dronken ruzie met een gast waarmee ik seks gehad had (omdat die mijn stiefzusje steevast mijn nepzusje bleef noemen, lul). Daarna mocht ik obviously van de portier de kroeg niet meer in.

Omdat een vriend z’n vapo aan het schoonmaken was waar hasj in gezeten had, een bouncer dat zag en er een zero tolerance beleid was. Dus toen moest we allemaal eruit. Dat er coke werd verkocht in de wc, boeide ze niet. Je mag wel drugs doen, als het maar ONZE drugs is. ¡Viva México!

2 likes

Omdat ik gedachteloos bierviltjes in stukjes aan het scheuren was aan de bar. Stomste reden ooit. :rage:

5 likes

Bij mij begon het met dat ik aan het klooien was met een Grolsch beugelfles. Die sprong uiteindelijk open, waardoor driekwart van het bier tegen het plafond aan ging. Daarop volgde er een “jullie zien er wel erg jong uit, laat je ID eens zien”-gesprek. 10 seconden daarna stonden we buiten (was 14/15 denk ik). Het was de enige kroeg in een boerendorp en het duurde nog 3 uur voordat we opgehaald werden, dus toen zijn we maar raketjes gaan eten in de plaatselijke snackbar.

5 likes

Ja in Lissabon, maar dat was omdat de tent ging sluiten :joy:

2 likes