Stel je persoonlijke vraag #36

Een paar keer maar dat was altijd omdat ik met iemand was die eruit werd gezet en ik daar dan bij hoorde :thinking:

1 like

Omdat ik niet in ging op de versierpoging van een man. Die man bleek blijkbaar iets met die club te maken te hebben, want hij liet omroepen door de dj dat ie mij eruit ging zetten en toen kwamen er 2 uitsmijters me halen :’) okĂ© doei. Dit was tijdens een vakantie op Gran Canaria trouwens.

9 likes

Omdat ik werd gemept door een meid en dr een hook teruggaf.

3 likes

Ik had een dronken ruzie met een gast waarmee ik seks gehad had (omdat die mijn stiefzusje steevast mijn nepzusje bleef noemen, lul). Daarna mocht ik obviously van de portier de kroeg niet meer in.

Omdat een vriend z’n vapo aan het schoonmaken was waar hasj in gezeten had, een bouncer dat zag en er een zero tolerance beleid was. Dus toen moest we allemaal eruit. Dat er coke werd verkocht in de wc, boeide ze niet. Je mag wel drugs doen, als het maar ONZE drugs is. ÂĄViva MĂ©xico!

2 likes

Omdat ik gedachteloos bierviltjes in stukjes aan het scheuren was aan de bar. Stomste reden ooit. :rage:

5 likes

Bij mij begon het met dat ik aan het klooien was met een Grolsch beugelfles. Die sprong uiteindelijk open, waardoor driekwart van het bier tegen het plafond aan ging. Daarop volgde er een “jullie zien er wel erg jong uit, laat je ID eens zien”-gesprek. 10 seconden daarna stonden we buiten (was 14/15 denk ik). Het was de enige kroeg in een boerendorp en het duurde nog 3 uur voordat we opgehaald werden, dus toen zijn we maar raketjes gaan eten in de plaatselijke snackbar.

5 likes

Ja in Lissabon, maar dat was omdat de tent ging sluiten :joy:

2 likes

Kun jij goed leeftijden inschatten? Dat je een groep jongeren ziet en denkt oh ja die zitten in de brugklas of een schoolklasje ziet lopen en ziet oh da’s groep 2

• Ja
  • Nee
  • Eerder wel dan niet
  • Eerder niet dan wel

0 stemmers

1 like

Iemand knoeide een cocktail over me heen en toen gooide ik een flesje water naar hem toe.

3 likes

Mensen die zichzelf filmen in de sportschool en dat dan in hun stories plaatsen

• Ik scroll dan meteen verder naar de volgende story
  • Kijk ik naar

0 stemmers

Je kunt je nu ook abonneren op influenza’s/~content creators~ op insta. Voor €10 ofzo per maand krijg je dan toegang tot posts/lives die alleen zichtbaar zijn voor hun abonnees. Zou je dat doen?

• Er zijn influencers die ik volg waar ik dat zou doen
  • Er zijn influencers die ik volg waar ik dat zou overwegen
  • Nee

0 stemmers

Een visagist die ik volg postte daar laatst over, vraag me echt af hoeveel mensen zich ook echt abonneren

Doet me denken aan een vriend, iemand gooide een drankje over hem heen maar zei niet eens sorry. Toen heeft hij een glas water gehaald en die zo over z’n hoofd gegooid. Toen moest hij er ook uit ja :joy:

2 likes

Ik ben lid van 1 privé insta met dit concept maar dat heeft me eenmalig 3 euro gekost dus vond t het waard. Zou er niet maandelijks voor betalen

Wat neem jij mee op vakantie voor bij het zwembad/strand?

• Leesboek of e-reader
  • Puzzelboekje
  • Tijdschrift
  • Hobbywerkje
  • Telefoon
  • Anders

• Niets
  • N.v.t.

0 stemmers

3 likes

Wanneer ben je voor het laatst naar het strand geweest? Maakt niet uit waar

• Vandaag
  • Dit jaar
  • Langer dan een jaar geleden
  • In de afgelopen 3 maanden ofzo

0 stemmers

1 like

gisteren maar dat vind ik meer vandaag dan in de afgelopen 3 maanden ofzo

1 like

liever sportschoolfilmpjes dan kinderfilmpjes

5 likes

Ohjawel, ik vind stranden vreselijk.

14 likes

Airpods neem ik ook altijd mee! Lekker muziekje of podcast luisteren

4 likes

Ik vind zand kut. Dus ik hou ook niet van ‘t strand. Doe mij maar zo’n megadik matrasachtig ligbed aan het zwembad :sun_with_face:

6 likes