Zoals @mikselke zegt. Zand vind ik vreselijk en de zee 9 vd 10 keer ook, hou er gewoon niet zo van.
Ga dit jaar wel weer naar een eiland op vakantie, dus waag weer een poging.
Zoals @mikselke zegt. Zand vind ik vreselijk en de zee 9 vd 10 keer ook, hou er gewoon niet zo van.
Ga dit jaar wel weer naar een eiland op vakantie, dus waag weer een poging.
Ik haat het strand. Ben opgegroeid met letterlijk alleen een weiland tussen m’n huis en de duinen en het strand, maar ik kwam er zelden. Alleen om te werken op de camping onder de duinen of later te werken in de strandtent, maar het strand zelf, nope.
Mis het ook nul nu ik op 20 minuten van het strand woon en kom er echt alleen nog om de hond te laten uitwaaien 2 keer per jaar ofzo.
Ik vind de zee eng, het zand vies, de duinen door gedoe om er te komen en ik houd niet van de hitte dus liggen zonnen zou ik überhaupt niet doen. Ik ga 100 keer liever naar het bos.
Eigenlijk moet ik ook gewoon opgesloten zitten ergens. Haat het strand, natuurwater, dieren, warmte en heel veel groentes.
Misschien is een hutje op de Noordpool een goed idee.
Omdat ik op het terras zat te kotsen
ik vond het al netjes van mezelf dat ik naar buiten was gegaan omdat ik dacht dit gaat niet goed ![]()
Ben echt benieuwd naar die vega biefstuk van Loetje maar ik vind het toch een beetje een gek idee om 3D geprint eten te eten…
Zou jij m proberen?
0 stemmers
Ik vind de prijs te duur (€26,50) voor iets uit de printer en waarschijnlijk vind ik het niet lekker, omdat ik zowat alle vleesvervangers maar matig vind (ik ben zelf vega). Dus ik denk niet dat ik het ga proberen.
Ik heb vorig jaar in Wenen 3D geprinte ‘gerookte zalm’ gegeten en dat was echt lekker
Ik vind biefstuk sowieso absoluut niet lekker dus voor de vega versie pas ik ook.
€26,50?!
Een van de dingen die ik fijn vind aan geen vlees eten is dat ik over het algemeen goedkoper uit ben, maar in dit geval niet dus. Heb dat bedrag er ook niet voor over.
3d printen is toch vrij kostbaar? Het is dezelfde prijs als een normale biefstuk. Wellicht dat als meer restaurants dit gaat doen het gangbaarder wordt en goedkoper maar ik vind het best schappelijk klinken eigenlijk.
Ik vind 3d printen zo’n ongrijpbaar concept he. Met plastic oid oke, maar zeker met organen enzo ook. HOE dan, wat stop je dan in zo’n printer en hoe gaat dat ![]()
Ik eet in principe ook geen vleesbiefstuk (me no likey)
Ik zie deze fles en krijg meteen een geïrriteerd gevoel omdat ik die YouTube reclames zo irritant vind.
Is dit een #ad #partner?
Haha ik heb daarvoor in het ergernissen topic gepost dat ik zo moe ben van die air up reclame ![]()
Dit heeft zo weinig nut als je niet kan ruiken.
Smaakt gewoon naar water voor mij.
Ik vind dit echt een oplossing voor een niet bestaand probleem.
Ja ik heb de fles. En het is overdreven.
Niet zijn geld waard.
Wel handig voor Belgen. In België is het kraanwater echt goor