Kun jij goed leeftijden inschatten? Dat je een groep jongeren ziet en denkt oh ja die zitten in de brugklas of een schoolklasje ziet lopen en ziet oh da’s groep 2
- Ja
- Nee
- Eerder wel dan niet
- Eerder niet dan wel
0 stemmers
Kun jij goed leeftijden inschatten? Dat je een groep jongeren ziet en denkt oh ja die zitten in de brugklas of een schoolklasje ziet lopen en ziet oh da’s groep 2
0 stemmers
Iemand knoeide een cocktail over me heen en toen gooide ik een flesje water naar hem toe.
Mensen die zichzelf filmen in de sportschool en dat dan in hun stories plaatsen
0 stemmers
Je kunt je nu ook abonneren op influenza’s/~content creators~ op insta. Voor €10 ofzo per maand krijg je dan toegang tot posts/lives die alleen zichtbaar zijn voor hun abonnees. Zou je dat doen?
0 stemmers
Een visagist die ik volg postte daar laatst over, vraag me echt af hoeveel mensen zich ook echt abonneren
Doet me denken aan een vriend, iemand gooide een drankje over hem heen maar zei niet eens sorry. Toen heeft hij een glas water gehaald en die zo over z’n hoofd gegooid. Toen moest hij er ook uit ja ![]()
Ik ben lid van 1 privé insta met dit concept maar dat heeft me eenmalig 3 euro gekost dus vond t het waard. Zou er niet maandelijks voor betalen
Wat neem jij mee op vakantie voor bij het zwembad/strand?
0 stemmers
Wanneer ben je voor het laatst naar het strand geweest? Maakt niet uit waar
0 stemmers
gisteren maar dat vind ik meer vandaag dan in de afgelopen 3 maanden ofzo
liever sportschoolfilmpjes dan kinderfilmpjes
Ohjawel, ik vind stranden vreselijk.
Airpods neem ik ook altijd mee! Lekker muziekje of podcast luisteren
Ik vind zand kut. Dus ik hou ook niet van ‘t strand. Doe mij maar zo’n megadik matrasachtig ligbed aan het zwembad ![]()
Zoals @mikselke zegt. Zand vind ik vreselijk en de zee 9 vd 10 keer ook, hou er gewoon niet zo van.
Ga dit jaar wel weer naar een eiland op vakantie, dus waag weer een poging.
Ik haat het strand. Ben opgegroeid met letterlijk alleen een weiland tussen m’n huis en de duinen en het strand, maar ik kwam er zelden. Alleen om te werken op de camping onder de duinen of later te werken in de strandtent, maar het strand zelf, nope.
Mis het ook nul nu ik op 20 minuten van het strand woon en kom er echt alleen nog om de hond te laten uitwaaien 2 keer per jaar ofzo.
Ik vind de zee eng, het zand vies, de duinen door gedoe om er te komen en ik houd niet van de hitte dus liggen zonnen zou ik überhaupt niet doen. Ik ga 100 keer liever naar het bos.
Eigenlijk moet ik ook gewoon opgesloten zitten ergens. Haat het strand, natuurwater, dieren, warmte en heel veel groentes.
Misschien is een hutje op de Noordpool een goed idee.
Omdat ik op het terras zat te kotsen
ik vond het al netjes van mezelf dat ik naar buiten was gegaan omdat ik dacht dit gaat niet goed ![]()
Ben echt benieuwd naar die vega biefstuk van Loetje maar ik vind het toch een beetje een gek idee om 3D geprint eten te eten…
Zou jij m proberen?
0 stemmers
Ik vind de prijs te duur (€26,50) voor iets uit de printer en waarschijnlijk vind ik het niet lekker, omdat ik zowat alle vleesvervangers maar matig vind (ik ben zelf vega). Dus ik denk niet dat ik het ga proberen.
Ik heb vorig jaar in Wenen 3D geprinte ‘gerookte zalm’ gegeten en dat was echt lekker
Ik vind biefstuk sowieso absoluut niet lekker dus voor de vega versie pas ik ook.