De enigen die ik enthousiast heb zien doen over die air up flessen zijn de influencers die er geld mee verdienen.
ik vind dit een heel raar iets, kan me niet voorstellen dat hier vraag naar is ook
Op m’n werk is iedereen heel enthousiast erover en ik heb nu een beetje fomo gekregen. Maar die krengen zijn zo duur ![]()
Letterlijk net binnengekomen
#influenced
Ik vind het ook zo’n vreemd concept, dus je ruikt dan bijvoorbeeld aardbei, en dan heb je het gevoel dat je een soort aarbeisapje/ranja drinkt? En moet je dan steeds zon nieuwe geur erin doen of gaat dat kang mee. God je zou bijna nog zien dat ik dat ding uiteindelijk ook aanschaf.
Heb je dat in elke stad geproefd? Nogal een conclusie.
In Spa moet het toch minstens prima te doen zijn
Die nieuwe geurdingen van die air up moet je ook iedere keer online bestellen of niet? Zo zonde.
Mijn ervaring in België is dat het zelfs van wijk tot wijk kan verschillen, van heel erg lekker tot inderdaad goor / bijna ondrinkbaar.
Idd, dat bij mij thuis is priiima te doen. Heb idd ook al kraanwater gehad in een andere stad dat niet te drinken was
Toevallig niet
Maar van wat ik heb geproefd kreeg ik wel echt medelijden met jullie
Ik heb echt nog nooit van die flessen gehoord, vraag me echt af op welk internet ik zit dan als jullie er allemaal mee doodgegooid worden
Ik zie er heel vaak reclames van bij YouTube-videos. Heel irritant.
Wacht maar ![]()
Ooit beschuldigd van spijbelen omdat ik door mijn gekozen vakkenpakket en hoe het rooster in elkaar zat 2 vakken tegellijk had 2x per week. Met de docenten afgesproken dat ik de ene les bij het ene vak zou zijn en het andere bij de ander. Bleven ze me toch afwezig melden als ik bij het andere vak zat. De jaarcoordinator geloofde me niet en zei dat ik tot maandag had om op te biechten. Sindsdien elke keer bij het vak wat ik niet volgde die les eerst naar die docent helemaal toe gerend om te zeggen dat ik bij het andere vak was en ik niet afwezig was. Nog steeds pissig over ![]()
Maar de aanwezigheid bij het andere vak zou dan ook genoteerd moeten zijn toch? Hoezo kon die coördinator dat niet zien? Sowieso dat hij niet ook ff het rooster checkt en ziet dag je twee lessen tegelijk hebt.
Dat was onder andere mijn argument, maar dat geloofde hij niet want docenten doen soms ook gewoon iedereen aanwezig melden volgens hem¿ Het was echt zo raar, alsof hij gewoon iemand wou pakken.
Ik heb hem toevallig gister met m’n vriend gegeten en ik ben niet heel erg fan. We eten beide flexitarisch dus we zijn niet de categorie weet toch niet meer hoe vlees makt inmiddels. De textuur hadden ze heel goed gedaan, maar was eerder draadjesvlees dan biefstuk. In het midden wel meer biefstuk en omdat de reden dat ik dat vond een beetje goor is zet ik die in een spoiler: Ik heb soms met vlees dat ik kokhals neigingen krijg van de textuur als het net iets te rauwig(?) is ofzo en dat had ik nu ik in het midden.
Maar wat erg jammer is is dat het alleen nog met Bali saus verkocht wordt en die vonden zowel m’n vriend als ik echt heel zout. Niet perse vies maar echt te zout. Maar als dit nep vlees in de winkel komt zou ik het 10000% kopen en er een lekkere stoof van maken want daar lijkt het me echt perfect voor.
O en dat het niet goed helemaal plantaardig kan door de margarine die ze gebruiken voor de saus vind ik echt onzin. Smaakte echt niet anders dan mijn plantaardige boter alternatieven in de kast.
En je docenten dan? Die hebben een tong? Ugh ik zou hier zo akressief van worden. ![]()
Vervelend voor je. ![]()
Wat waardeloos, hoezo vraagt ie het dan niet na bij die docenten. Echt zo’n hekel aan al die gefrustreerde, incompetente mensen overal.