Stel je persoonlijke vraag #36

€26,50?! :smiling_face_with_tear: Een van de dingen die ik fijn vind aan geen vlees eten is dat ik over het algemeen goedkoper uit ben, maar in dit geval niet dus. Heb dat bedrag er ook niet voor over.

2 likes

3d printen is toch vrij kostbaar? Het is dezelfde prijs als een normale biefstuk. Wellicht dat als meer restaurants dit gaat doen het gangbaarder wordt en goedkoper maar ik vind het best schappelijk klinken eigenlijk.

11 likes

Ik vind 3d printen zo’n ongrijpbaar concept he. Met plastic oid oke, maar zeker met organen enzo ook. HOE dan, wat stop je dan in zo’n printer en hoe gaat dat :exploding_head:

41 likes

Ik eet in principe ook geen vleesbiefstuk (me no likey)

3 likes

Heb jij een air up fles?

• Nee wil ik ook niet
  • Ja
  • Nee maar wil ik wel

0 stemmers

Ik zie deze fles en krijg meteen een geïrriteerd gevoel omdat ik die YouTube reclames zo irritant vind.

17 likes

Is dit een #ad #partner?

6 likes

Haha ik heb daarvoor in het ergernissen topic gepost dat ik zo moe ben van die air up reclame :stuck_out_tongue_closed_eyes:

Dit heeft zo weinig nut als je niet kan ruiken. :smiling_face_with_tear: Smaakt gewoon naar water voor mij.

5 likes

Ik vind dit echt een oplossing voor een niet bestaand probleem.

35 likes

Ja ik heb de fles. En het is overdreven.
Niet zijn geld waard.

4 likes

Wel handig voor Belgen. In België is het kraanwater echt goor

1 like

De enigen die ik enthousiast heb zien doen over die air up flessen zijn de influencers die er geld mee verdienen.

6 likes

ik vind dit een heel raar iets, kan me niet voorstellen dat hier vraag naar is ook

2 likes

Op m’n werk is iedereen heel enthousiast erover en ik heb nu een beetje fomo gekregen. Maar die krengen zijn zo duur :sob:

3 likes

Letterlijk net binnengekomen :joy: #influenced

3 likes

Ik vind het ook zo’n vreemd concept, dus je ruikt dan bijvoorbeeld aardbei, en dan heb je het gevoel dat je een soort aarbeisapje/ranja drinkt? En moet je dan steeds zon nieuwe geur erin doen of gaat dat kang mee. God je zou bijna nog zien dat ik dat ding uiteindelijk ook aanschaf.

Heb je dat in elke stad geproefd? Nogal een conclusie.

6 likes

In Spa moet het toch minstens prima te doen zijn

15 likes

Die nieuwe geurdingen van die air up moet je ook iedere keer online bestellen of niet? Zo zonde.

1 like