Stel je persoonlijke vraag #36

Perzik is met dat zachte velletje en lichte (doffe) kleuren en een nectarine met een gladder vel en fellere kleuren. Ik voel dus altijd maar, haha.

3 likes

Ja perzik zijn harig nectarines glad. En ik vind perzikken ook iets meliger vaak. Nectarines zijn mn favo.

Ohja en ik wil even zeggen dat ik het haat als mensen die dingen keihard eten. Tis geen appel

8 likes

Is hier een ezelsbrug voor? Want ik vergeet het dus haha. Misschien :peach: = zo zacht als booty?

3 likes

Nectarine = Naakt (allebei N)
Perzik is met vacht

Helpt dat? :grin:

3 likes

Nectarine=naakt
Perzik=met pels

13 likes

Ik eet mijn mandarijn

• Met schil
  • Zonder schil

0 stemmers

Zag vandaag een collega een mandarijn met schil en al opeten, net zoals je happen van een appel neemt

3 likes

De nieuwe kiwi :open_mouth:

7 likes

Rechtstreeks naar de gevangenis, ga niet langs start, u ontvangt geen 200 euro.

31 likes

Oke dit is al jaren terug, maar ik heb eens een vis door iemands brievenbus gedaan en meerdere glitterbrieven verzonden. Echt heel erg kinderachtig achteraf maar destijds gierden m’n vriendinnen en ik hier echt om.

39 likes

Tijdens het diner gooide de moeder van de bruid per ongeluk een glas rode wijn om, over haar jurk. :worried:

1 like

Omg… gaat het wel goed met jouw collega.

3 likes

Als al deze handige bruggetjes niet helpen, je hebt ook de wilde perzik. Voor zover ik weet is er geen wilde nectarine. Dus misschien nog iets als wild = vacht = perzik

En als zelfs deze tips niet werken staan er vaak in de winkel gewoon bordjes bij.

48 likes

Wie wil dit nou niet

9 likes

Misschien is @the.rebel.club caissiĆØre bij een supermarkt. Bij de kassa wordt mij bijna standaard gevraagd: zijn dit perziken of nectarines??

3 likes

Liverpool :heart:

5 likes

Ik heb rauwe garnalen in het binnenhalen van het colbert van m’n ex genaaid (dus het zakje met de garnalen er in heel goed dicht genaaid zeg maar). Die had ā€˜ie bij mij lagen liggen en wilde hij terug. En ik had nog garnalen die bijna over de datum waren dus ja 1+1=2. Heb dat vol colbertje daarna door z’n brievenbus gegooid. Wilde niet dat hij hem kwam halen, was te bang dat hij dan wat door zou hebben haha!

76 likes

Never forget die ene keer dat iemand 4 bieten aan sloeg als avocados. Ik schrok me de pleuris toen ze de prijs zei.

23 likes

Ik krijg meestal generieke berichtjes met mooie praatjes en daarna spellen ze mijn naam verkeerd waardoor ik (heel petty) geen zin meer heb om het gesprek aan te gaan.

Er bestaan ook wilde nectarines. Dat is gewoon de plattere versie van de normale nectarine dus die herken je wel als je het verschil tussen een perzik en nectarine weet.

5 likes